loading...

وبلاگ عمومی چکش طلایی

امروز طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت فروشگاهی یک ضرورت برای کسب و کارها است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند. فروشگاه اینترنتی امکان خرید غیر حضوری را برای مشتریان و

امروز طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت فروشگاهی یک ضرورت برای کسب و کارها است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند. فروشگاه اینترنتی امکان خرید غیر حضوری را برای مشتریان و نیازمندان محصولات شما فراهم میکند و این میتواند بزرگترین و مهمترین ویژگی برای فروشگاه های اینترنتی باشد.

طی سال های اخیر و شرایط موجود در دنیا به دلیل بیماری کرونا، تجربه ثابت کرد، کسب و کارهایی که فروشگاه اینترنتی و فروش آنلاین ندارند محکوم به شکست هستند. همچنین اگر فعالیت کسب و کار شما بر روی پلتفرم های دیگر مثل تلگرام و اینستاگرام و ... است دیر یا زود مجبور به راه اندازی مجدد کار خود و صرف زمان و هزینه زیادی هستید. پس بهترین کار برای داشتن یک کسب و کار آنلاین، طراحی فروشگاه اینترنتی است.

مجموعه وب ساز، بر خلاف اکثر شرکت‌های فعال در زمینه IT و طراحی سایت که در ارائه خدمت در زمینه‌های مختلف نظیر طراحی سیستم‌های مدیریت محتوا، طراحی فروشگاه اینترنتی ، سایت خبری و غیره فعالیت دارند، تمرکز خود را فقط معطوف به طراحی سایت فروشگاهی نموده است. تمرکز در زمینه تخصصی طراحی فروشگاه اینترنتی موجب شده تاکنون قابلیت‌ها و ماژول‌های فراوانی با توجه به نیاز مشتریان در صنوف مختلف، طراحی و ارائه گردد. برخی از این قابلیتها در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در فروشگاه‌های مطرح داخلی نظیر دیجی‌کالا، بامیلو و … استفاده شده و برخی برای اولین بار در کشور به اجرا درآمده است. این قابلیت‌ها و ماژولها که تعداد آنها در حال حاضر بیش از 85 ماژول است، هر روز در حال افزایش بوده و با توجه به تکنولوژی روز در این عرصه، بروزرسانی و ارتقاء می‌یابد.

طراحی فروشگاه اینترنتی

 

طراحی فروشگاه اینترنتی برای تمامی کسب و کارها بخشی ضروری است. امروزه همه افراد قبل از اقدام به خرید در اینترنت جستجو می کنند. اطلاعات کسب می کنند، قیمت ها را بررسی می کنند. نظرات دیگران را مطالعه می کنند و در نهایت اقدام به خرید می کنند.

به همین دلیل حضور در فضایی که مشتریان به آن مراجعه می کنند، ضروری است. حضور به صورت فروشگاه اینترنتی اما امتیازات بسیاری دارد. از جمله آن می توان به سهولت در خرید برای مشتری مراجعه کرد.

سهولت در خرید برای مشتری عاملی وسوسه بر انگیزی است. طراحی فروشگاه اینترنتی با ایجاد این سهولت باعث می شود مشتری در هنگام تحقیق، خرید کند!

عامل بعدی قابلیت بازی با قیمت ها در فروشگاه اینترنتی است. شما می توانید به سرعت در مناسب های خاص تخفیف اعمال کنید. به مشتریان قدیمی خود اطلاع دهید. بن تخفیف یا کد معرف ایجاد کنید و دیگران را به تبلیغ فروشگاه اینترنتی خود ترغیب کنید.

بررسی بازدید ها، تماس ها و خرید ها به صورت منسجم نیز عامل مهمی است. با طراحی و توسعه فروشگاه اینترنتی شما می توانید گزارش های دوره ای ماهانه، سالانه از نحوه رفتار مراجعین داشته باشید. فروش محصول یا خدمت خاصی را در برهه مشخصی بررسی کنید و… این مهم در سیاست گذاری های آینده کاری شما بسیار موثر می باشد.

طراحی فروشگاه اینترنتی قابلیت های بسیار زیادی را در اختیار کسب و کار می گذارد. این قابلیت ها بسته به نیاز های هر شخص یا شرکت قابل شخصی سازی هستند. اما در کل این مزیت را برای کسب و کار ها ایجاد می کند که جدا از فضای واقعی در فضای مجازی هم بتوانند فعالیت کنند. در فضایی با هزینه بسیار بسیار کمتر و ناچیز تر از فضای واقعی!

فروشگاه اینترنتی آمازون یکی از موفق ترین و بزرگترین نمونه های فعالیت در این زمینه می باشد. آمازون یک شرکت آمریکایی است. در اغلب نقاط دنیا سرویس ارایه می دهد و کاربران از خدمات آن بسیار راضی هستند.

رتبه دوم اما فروشگاه اینترنتی علی بابا یک فروشگاه اینترنتی جهانی نیز یک نمونه بسیار موفق است. این شرکت چینی است و مانند آمازون در بسیاری از کشور ها فعالیت دارد.

والمارت، ای بی، نت فلیکس، ایکیا و بسیاری برند های دیگر نیز خدمات و محصولات خود را به صورت اینترنتی به فروش می رسانند. شرکت هایی که در مجموع میلیارد ها دلار نقدینگی در گردش به صورت سالانه را تجربه می کنند. فرایندی که در این حجم به صورت فعالیت در دنیای واقعی تا حد زیادی غیرممکن است.

در ایران نیز دیجی کالا نامی آشنا برای فروشگاه های اینترنتی می باشد. دی جی کالا در حوزه فروش اینترنتی گام های بزرگی را برداشته است. این گام ها مسیرهای زیادی را برای افرادی که در جستجوی راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود هستند را هموار کرده است.

شرکت طراحی، توسعه و راه اندازی کسب و کار های اینترنتی شرکت ما با بهره گیری از دانش به روز، تجربه بالا در زمینه طراحی فروشگاه اینترنتی در کنار شماست.

نیما بازدید : 71 پنجشنبه 27 خرداد 1400 زمان : 15:00 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
لینک دوستان
درباره ما
چکش طلایی مجله‌ای متفاوت در سراسر وب است که به موضوعات متفاوتی میپردازد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 98
  • بازدید ماه : 190
  • بازدید سال : 1,106
  • بازدید کلی : 4,639