loading...

وبلاگ عمومی چکش طلایی

گیره نجاری ابزار مهم و کمکی فعالان صنعت چوب است. علاوه بر صنایع چوب، گیره ها را البته می توان به عنوان دستیار در سایر صنایع نیز برای افزایش سرعت کار استفاده کرد. گیره ها نقش مهمی در ارتقای کیفیت کار و

گیره نجاری ابزار مهم و کمکی فعالان صنعت چوب است. علاوه بر صنایع چوب، گیره ها را البته می توان به عنوان دستیار در سایر صنایع نیز برای افزایش سرعت کار استفاده کرد. گیره ها نقش مهمی در ارتقای کیفیت کار و جلوگیری از خطا و عیب دارند. در این متن به بررسی گیره های دستی، تپانچه ای و هیدرولیک می پردازیم.

گیره دستی

گیره دستی یکی از انواع گیره است. گیره های دستی در صنایع مختلف استفاده می شود و به عنوان مثال در بررسی مونتاژ قطعات، پرس چوب و نگه داشتن دو قسمت در کنار هم استفاده می شود. انواع گیره دستی در فروشگاه شوبینر موجود است و معرفی شده است.

گیره نجاری و پیچ دستی

گیره هیدرولیک

کار گیره هیدرولیک اتصال قطعات به هم، فشار دادن چوب و کنترل مونتاژ قطعات است. گیره های هیدرولیک علاوه بر صنایع چوب در سایر صنایع نیز قابل استفاده است. علاوه بر موارد ذکر شده، می توان از گیره هیدرولیک به عنوان جک برای جداسازی و بلند کردن قطعات و ابزار سنگین استفاده کرد. یکی از نکات قابل توجه این گیره ها قابلیت اعمال فشاری معادل 500 کیلوگرم بر روی قطعه کار می باشد.

گیره ماهی

نمونه ای از گیره های مورد نیاز در صنعت چوب گیره ماهی می باشد که مانند سایر گیره های قابل استفاده در کارگاه ها از گیره ماهی نیز برای محکم و ثابت نگه داشتن آنها استفاده می شود. گیره های ماهی را می توان برای جابجایی، ثابت نگه داشتن در حفاری و برش قطعات، مونتاژ و ... استفاده کرد.لازم به ذکر است که گیره ماهی در اندازه های مختلف تولید می شود که با توجه به ابعاد قطعه کار مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید : https://www.rockler.com/hand-tools/clamps

گیره تفنگی

گیره تفنگی ابزاری مناسب برای نگه داشتن قطعات در کنار هم است که برای کنترل مونتاژ قطعات و پرس چوب استفاده می شود. گیره تپانچه دارای کاربرد دوگانه مانند گیره و جک می باشد. هنگامی که به عنوان جک استفاده می شود، برای بلند کردن و جدا کردن قطعات سنگین استفاده می شود. گیره تفنگی این قابلیت را دارد که فشاری در حدود 400 کیلوگرم بر روی قطعات کار وارد کند.

قیمت گیره نجاری

فروشگاه ماتریس انواع گیره نجاری مورد نیاز شما را ارائه کرده است که در متن به آن پرداخته ایم. در صورت غیر فعال بودن دکمه خرید انواع گیره های نجاری برای اطلاع از قیمت این محصولات با کارشناسان سایت ماتریس تماس حاصل فرمایید.

معرفی انواع گیره ها

گیره ابزاری کاربردی و مناسب برای افزایش سرعت، کیفیت و ایمنی کار در کارگاه های صنایع مختلف می باشد. از گیره ها برای نگه داشتن، جابجایی، اتصال و ایمن سازی قطعات استفاده می شود. گیره ها انواع مختلفی دارند مانند کشش، فشار افقی و گرفتن عمودی که در این متن به معرفی آن ها می پردازیم.

گیره کششی

گیره ضامن به عنوان اهرمی برای جابجایی و سرویس قطعات استفاده می شود. یکی از نکات برجسته گیره های ضامن، وزن کم و ظرفیت ذخیره سازی بالای این گروه از ابزارها است که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی هر چیزی را با وزن 500 کیلوگرم یا حتی بالاتر بدون تلاش زیاد کاربران جابه جا کنید.

گیره تراکمی افقی

گیره تراکمی افقی نوع دیگری از گیره است. از این نوع گیره ها برای نگه داشتن قطعات در حین برش و سوراخکاری استفاده می شود. وزن صحیح گیره تراکمی افقی و ظرفیت بالای این ابزار از جمله مزایای این دسته از گیره ها می باشد. گیره فشار افقی در جلوگیری از خطای برش و گوشه گیری قطعات تاثیر بسزایی دارد.

گیره دسته عمودی

گیره دسته عمودی نوع دیگری از گیره است. که در دستگاه های دورکان، فارسی بار و دای برش استفاده می شود. گیره های دسته عمودی نقش موثری در برش بی عیب و نقص قطعات و سوراخکاری صحیح پانل ها دارند. از نکات بارز این گیره ها وزن کم گیره و ظرفیت بالای نگهداری قطعات می باشد.

گیره نجاری دستی

گیره دسته افقی

گیره دسته افقی قابلیت اتصال به دستگاه دورکان، فارسی بور و شابلون های حفاری را نیز دارد و به دلیل تعداد دستگیره های به کار رفته در آن از قدرت بالایی در فشار دادن به قطعات برخوردار است. این دسته از گیره ها وزن مناسبی نیز دارند و به دلیل استحکام بالایی که دارند در هنگام استفاده نیازی به نیروی زیادی از کاربر ندارند.

بیشتر بخوانید : https://www.woodcraft.com/categories/clamps-vises

قیمت گیره تایگر

انواع گیره تایگر ذکر شده در متن بالا در فروشگاه ماتریس موجود می باشد. در صورت فعال نبودن دکمه خرید برای اطلاع از قیمت این محصولات با کارشناسان سایت ماتریس تماس بگیرید.

پیچ دستی

پیچ دستی ابزار کارآمدی برای نگه داشتن قطعات است. پیچ های دستی سرعت و کیفیت کار را افزایش می دهند. انواع پیچ های دستی مانند: پیچ دستی F شکل، گیره پیچ دستی C شکل، پیچ دستی اتوماتیک و پیچ دستی نجاری در فروشگاه ماتریس موجود است که در این متن آن ها را لیست می کنیم.

گیره پیچ دستی C شکل

گیره پیچ دستی C شکل در سایزهای مختلف تولید می شود و مناسب برای مصارف صنعتی و خانگی می باشد. فک متحرک این مدل پیچ دستی پیچ با چرخ دنده محرک است و قسمت ثابت آن به شکل کروی و حرف C ساخته شده است که در زوایای مختلف و زوایا و اشکال پیچیده قابل تثبیت می باشد. البته در برخی موارد پیچ دستی 3 شکل با سه پنجه تولید می شود که در گوشه ها و گوشه های خاصی از آن استفاده می شود.

پیچ دستی F شکل

پیچ دستی F شکل ابزار مناسبی برای محکم و محکم نگه داشتن قطعات است. این نوع گیره دارای یک فک ثابت L شکل و یک بازوی بلند و کشیده و یک فک متحرک است که به دور میله می لغزد و به وسیله یک پیچ یا چرخ دنده محرک به قطعه کار محکم می شود. شایان ذکر است که پیچ دستی F شکل علاوه بر کاربرد در صنایع مختلف برای مصارف خانگی نیز قابل استفاده است. دسته پلاستیکی این محصول در استفاده آسان و سریع آن نقش بسزایی دارد.

پیچ دستی نجاری

پیچ دستی اتوماتیک

پیچ دستی اتوماتیک یکی دیگر از مدل های پیچ دستی است. این مدل از پیچ های دستی برای نگه داشتن قطعات استفاده می شود. دسته پیچ دستی اتوماتیک از نظر ارگونومی ضد لغزش بوده و تعداد خطاها را بسیار کاهش داده است. ظرفیت نگهداری و تحمل فشار 150 کیلوگرمی از نکات قابل توجه این محصول می باشد.

پیچ دستی نجاری

یکی دیگر از انواع پیچ های دستی، پیچ های دستی نجار است. پیچ نجاری علاوه بر محکم و پایدار نگه داشتن قطعات تخته ها می تواند برای حفظ خلاء دستی روی میز کار نیز استفاده شود. پیچ های دستی برای نجاری برای تعمیر انواع ریل ابزار کارگاه ها استفاده می شود. استفاده از پیچ های دستی نجاری کیفیت و سرعت بالا را در حین استفاده تضمین می کند.

قیمت پیچ دستی

انواع پیچ های دستی برای استفاده شما در فروشگاه ماتریس موجود می باشد. در صورت فعال نبودن دکمه خرید برای اطلاع از قیمت این محصولات با کارشناسان سایت ماتریس تماس بگیرید.

قاب تنگ

قاب تنگ که به آن کشش تسمه و کشش قاب کلکتور نیز می گویند در مونتاژ و اتصال قطعات چوبی به یکدیگر استفاده می شود. کشش تسمه به گونه ای تولید می شود که غلظت سازنده در هنگام ساخت قاب ها افزایش می یابد. لازم به ذکر است که استفاده از کشنده تسمه باعث افزایش دقت و کیفیت کار می شود.

گیره نجاری

تنگ دستی

دستگیره ها در اشکال مختلفی تولید می شوند، علاوه بر این، طول و جنس بند نیز در مدل های مختلف متفاوت است و با توجه به نیاز مصرف کننده انتخاب می شود. استفاده از دستگیره نقش مهمی در افزایش سرعت کار دارد و از این رو ابزاری ضروری و مفید در کارگاه ها محسوب می شود.

قیمت تنگ دستی

برای اطلاع از قیمت قاب کلکتور می توانید به برچسب قیمت محصول مراجعه کنید; در صورتی که دکمه خرید فعال نیست و به صورت تلفنی اطلاعات محصول را می خواهید برای اطلاع از موجودی و قیمت قاب کلکتور با ماتریس تماس حاصل فرمایید.

منبع : https://www.thecarpentrystore.com/c/clamps/368

برچسب ها گیره نجاری , پیچ دستی ,
نیما بازدید : 59 سه شنبه 09 اسفند 1401 زمان : 16:07 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
لینک دوستان
درباره ما
چکش طلایی مجله‌ای متفاوت در سراسر وب است که به موضوعات متفاوتی میپردازد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 208
  • بازدید سال : 1,124
  • بازدید کلی : 4,657