loading...

وبلاگ عمومی چکش طلایی

چکش طلایی مجله‌ای متفاوت در سراسر وب

برند رونیکس یکی از معدود برندهای مطرح در جهان است. این برند معروف به ابزار رونیکس معروف است و در سراسر جهان به فروش می رسد. ابزار وسیله ای است که برای انجام کارها به راحتی استفاده می شود. این ابزار می تواند یک ابزار دستی ساده مانند پیچ ​​گوشتی باشد.

همچنین می تواند یک ابزار برقی مانند مته باشد. فرقی نمی کند که می خواهید یک سوراخ بزرگ در یک دیوار بتنی دریل کنید یا یک پیچ کوچک را ببندید. با یک فشار انگشت ساده نمی توانید این اعمال را انجام دهید! اینجاست که دریل ها و پیچ گوشتی های رونیکس به کمک شما می آیند.

ابزار رونیکس کار را برای شما آسان می کند. قدرت واقعی را تنها با در دست گرفتن یک ابزار قدرتمند می توان احساس کرد. با مجموعه ابزار رونیکس می توانید این قدرت را در دستان خود احساس کنید. هر جزء از ابزارهای رونیکس می تواند همراهی همیشگی برای کسب و کار شما باشد.

تاریخچه سازهای RONIX

قبل از اینکه تاریخچه ابزارهای رونیک را شرح دهیم، اجازه دهید لحظه ای به عقب برگردیم. چه زمانی انسان نیاز به در دست گرفتن ابزار را احساس کرد؟ انسان وقتی احساس کرد که به ابزاری نیاز دارد که به او قدرتی فراتر از قدرت بدنی بدهد، فکر کرد که ابزاری را در دست بگیرد.

ابزار رونیکس all in one

تاریخچه سازهای RONIX نیز به خوبی با این هدف هماهنگ است. تولید ابزار زمانی شروع شد که مردم برای ساخت و ساز به دستگاه های قوی تری نیاز داشتند. خوشبختانه تقاضا برای محصولات رونیکس زیاد است و وجود کارخانه نمی تواند پاسخگوی آن باشد. بنابراین کارخانه های زیادی در دنیا این ابزار محبوب را در سرتاسر دنیا عرضه می کنند. تعداد این کارخانه ها به 48 کارخانه می رسد.

خط تولید دوچرخه و تمامی کارخانه ها بر اساس استانداردهای ثابت تولید می شود. این استانداردها توسط کارشناسان نظارت و تعیین می شوند. گفته می شود، خرید و فروش ابزارهای رونیکس یک صنعت جهانی است. به این صنعت جهانی بپیوندید تا عقب نمانید!

مجموعه ابزارهای برقی رونیکس

یکی از انواع محصولات رونیکس ابزار برقی رونیکس می باشد. این ابزارها بسیاری از محدودیت ها را حذف کرده اند. این ابزارها دردسرهای زیادی را از دوش نجارها، کارگران و ... برمی دارد.

خرید و استفاده از ابزار برقی رونیکس قیمت با ارزشی است. برای تجربه مدرنیته و زندگی مدرن باید این هزینه را پرداخت. از انواع ابزار برقی رونیکس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. برش رونیک
2. مینی آسیاب رونیکس
3. مته رونیکس
4. مته چکشی رونیکس
5. نمایه در رونیکس
6. جعبه برق رونیکس
7. اره برقی رونیکس
8. سشوار برقی رونیکس

هر یک از ابزارها نقش مهمی در انجام یک کار دشوار دارند. داشتن اره برقی رونیکس دشواری بریدن تنه درخت جامد را به صفر می رساند. با در دست داشتن ابزار برقی رونیکس، تنها کاری که باید انجام دهید فشار دادن یک دکمه است.

مجموعه ابزارهای دستی رونیکس

برای ساخت جعبه ابزار حرفه ای تنها انتخاب منطقی خرید ابزار رونیکس است. برای ساخت این جعبه ابزار باید ابزار دستی رونیکس را خریداری کنید. این ابزارها می توانند به شما در انجام اقدامات مختلف کمک کنند. این مجموعه ابزار رونیکس در طیف وسیعی تولید و عرضه می شود.

خرید ابزار رونیکس

هر ابزار دستی مانند یک قطعه از یک پازل بسیار بزرگ است. عدم وجود هر یک از آنها می تواند در کار شما اختلال ایجاد کند. به عنوان مثال، اگر شما یک برقکار حرفه ای هستید یا قصد دارید یک برقکار حرفه ای شوید، باید مجموعه کاملی از ابزار برقی دستی را تهیه کنید.

داشتن تمام ابزارها نشانه قدرتمندی برای اثبات حرفه ای بودن شماست. از کتابچه راهنمای رونیکس و کمک های کاربردی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. کلید رونیکس
2. انواع پیچ گوشتی رونیکس
3. انواع قیچی باغبانی رونیکس
4. انواع رونیک متر
5. انواع سرامیک روی رون ها
6. انواع چکش رونیکس
7. انواع پیچ گوشتی رونیکس

مجموعه ای از ابزارهای برش، جوش و پنوماتیک رونیکس

از دیگر ست های ابزار رونیکس می توان به ابزارهای برش رونیکس، ابزار جوشکاری رونیکس و ابزارهای بادی رونیکس اشاره کرد. از این ابزارها برای جوشکاری، برشکاری و ... استفاده می شود که از جمله این محصولات می توان به : برش گرانیتی، اینورتر، تیغه اره برقی و ... اشاره کرد.

ابزار برش کارکنان نجاران می باشد. کار آهنگران بدون ابزار جوشکاری لنگ می ماند. ابزار هوا برای هر کاری ضروری است. برای اینکه از پیشرفت عقب نمانید، به فکر تهیه بهترین ها باشید. فقط بهترین ها شما را به بهترین ها می رساند. بدون شک خرید ابزار رونیکس از فروشگاه های معتبر بهترین راه است.

منبع: نمایندگی فروش ابزار رونیکس

سایت رسمی رونیکس

نیما بازدید : 63 چهارشنبه 30 فروردین 1402 زمان : 12:12 نظرات (0)

گیره نجاری ابزار مهم و کمکی فعالان صنعت چوب است. علاوه بر صنایع چوب، گیره ها را البته می توان به عنوان دستیار در سایر صنایع نیز برای افزایش سرعت کار استفاده کرد. گیره ها نقش مهمی در ارتقای کیفیت کار و جلوگیری از خطا و عیب دارند. در این متن به بررسی گیره های دستی، تپانچه ای و هیدرولیک می پردازیم.

گیره دستی

گیره دستی یکی از انواع گیره است. گیره های دستی در صنایع مختلف استفاده می شود و به عنوان مثال در بررسی مونتاژ قطعات، پرس چوب و نگه داشتن دو قسمت در کنار هم استفاده می شود. انواع گیره دستی در فروشگاه شوبینر موجود است و معرفی شده است.

گیره نجاری و پیچ دستی

گیره هیدرولیک

کار گیره هیدرولیک اتصال قطعات به هم، فشار دادن چوب و کنترل مونتاژ قطعات است. گیره های هیدرولیک علاوه بر صنایع چوب در سایر صنایع نیز قابل استفاده است. علاوه بر موارد ذکر شده، می توان از گیره هیدرولیک به عنوان جک برای جداسازی و بلند کردن قطعات و ابزار سنگین استفاده کرد. یکی از نکات قابل توجه این گیره ها قابلیت اعمال فشاری معادل 500 کیلوگرم بر روی قطعه کار می باشد.

گیره ماهی

نمونه ای از گیره های مورد نیاز در صنعت چوب گیره ماهی می باشد که مانند سایر گیره های قابل استفاده در کارگاه ها از گیره ماهی نیز برای محکم و ثابت نگه داشتن آنها استفاده می شود. گیره های ماهی را می توان برای جابجایی، ثابت نگه داشتن در حفاری و برش قطعات، مونتاژ و ... استفاده کرد.لازم به ذکر است که گیره ماهی در اندازه های مختلف تولید می شود که با توجه به ابعاد قطعه کار مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید : https://www.rockler.com/hand-tools/clamps

گیره تفنگی

گیره تفنگی ابزاری مناسب برای نگه داشتن قطعات در کنار هم است که برای کنترل مونتاژ قطعات و پرس چوب استفاده می شود. گیره تپانچه دارای کاربرد دوگانه مانند گیره و جک می باشد. هنگامی که به عنوان جک استفاده می شود، برای بلند کردن و جدا کردن قطعات سنگین استفاده می شود. گیره تفنگی این قابلیت را دارد که فشاری در حدود 400 کیلوگرم بر روی قطعات کار وارد کند.

قیمت گیره نجاری

فروشگاه ماتریس انواع گیره نجاری مورد نیاز شما را ارائه کرده است که در متن به آن پرداخته ایم. در صورت غیر فعال بودن دکمه خرید انواع گیره های نجاری برای اطلاع از قیمت این محصولات با کارشناسان سایت ماتریس تماس حاصل فرمایید.

معرفی انواع گیره ها

گیره ابزاری کاربردی و مناسب برای افزایش سرعت، کیفیت و ایمنی کار در کارگاه های صنایع مختلف می باشد. از گیره ها برای نگه داشتن، جابجایی، اتصال و ایمن سازی قطعات استفاده می شود. گیره ها انواع مختلفی دارند مانند کشش، فشار افقی و گرفتن عمودی که در این متن به معرفی آن ها می پردازیم.

گیره کششی

گیره ضامن به عنوان اهرمی برای جابجایی و سرویس قطعات استفاده می شود. یکی از نکات برجسته گیره های ضامن، وزن کم و ظرفیت ذخیره سازی بالای این گروه از ابزارها است که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی هر چیزی را با وزن 500 کیلوگرم یا حتی بالاتر بدون تلاش زیاد کاربران جابه جا کنید.

گیره تراکمی افقی

گیره تراکمی افقی نوع دیگری از گیره است. از این نوع گیره ها برای نگه داشتن قطعات در حین برش و سوراخکاری استفاده می شود. وزن صحیح گیره تراکمی افقی و ظرفیت بالای این ابزار از جمله مزایای این دسته از گیره ها می باشد. گیره فشار افقی در جلوگیری از خطای برش و گوشه گیری قطعات تاثیر بسزایی دارد.

گیره دسته عمودی

گیره دسته عمودی نوع دیگری از گیره است. که در دستگاه های دورکان، فارسی بار و دای برش استفاده می شود. گیره های دسته عمودی نقش موثری در برش بی عیب و نقص قطعات و سوراخکاری صحیح پانل ها دارند. از نکات بارز این گیره ها وزن کم گیره و ظرفیت بالای نگهداری قطعات می باشد.

گیره نجاری دستی

گیره دسته افقی

گیره دسته افقی قابلیت اتصال به دستگاه دورکان، فارسی بور و شابلون های حفاری را نیز دارد و به دلیل تعداد دستگیره های به کار رفته در آن از قدرت بالایی در فشار دادن به قطعات برخوردار است. این دسته از گیره ها وزن مناسبی نیز دارند و به دلیل استحکام بالایی که دارند در هنگام استفاده نیازی به نیروی زیادی از کاربر ندارند.

بیشتر بخوانید : https://www.woodcraft.com/categories/clamps-vises

قیمت گیره تایگر

انواع گیره تایگر ذکر شده در متن بالا در فروشگاه ماتریس موجود می باشد. در صورت فعال نبودن دکمه خرید برای اطلاع از قیمت این محصولات با کارشناسان سایت ماتریس تماس بگیرید.

پیچ دستی

پیچ دستی ابزار کارآمدی برای نگه داشتن قطعات است. پیچ های دستی سرعت و کیفیت کار را افزایش می دهند. انواع پیچ های دستی مانند: پیچ دستی F شکل، گیره پیچ دستی C شکل، پیچ دستی اتوماتیک و پیچ دستی نجاری در فروشگاه ماتریس موجود است که در این متن آن ها را لیست می کنیم.

گیره پیچ دستی C شکل

گیره پیچ دستی C شکل در سایزهای مختلف تولید می شود و مناسب برای مصارف صنعتی و خانگی می باشد. فک متحرک این مدل پیچ دستی پیچ با چرخ دنده محرک است و قسمت ثابت آن به شکل کروی و حرف C ساخته شده است که در زوایای مختلف و زوایا و اشکال پیچیده قابل تثبیت می باشد. البته در برخی موارد پیچ دستی 3 شکل با سه پنجه تولید می شود که در گوشه ها و گوشه های خاصی از آن استفاده می شود.

پیچ دستی F شکل

پیچ دستی F شکل ابزار مناسبی برای محکم و محکم نگه داشتن قطعات است. این نوع گیره دارای یک فک ثابت L شکل و یک بازوی بلند و کشیده و یک فک متحرک است که به دور میله می لغزد و به وسیله یک پیچ یا چرخ دنده محرک به قطعه کار محکم می شود. شایان ذکر است که پیچ دستی F شکل علاوه بر کاربرد در صنایع مختلف برای مصارف خانگی نیز قابل استفاده است. دسته پلاستیکی این محصول در استفاده آسان و سریع آن نقش بسزایی دارد.

پیچ دستی نجاری

پیچ دستی اتوماتیک

پیچ دستی اتوماتیک یکی دیگر از مدل های پیچ دستی است. این مدل از پیچ های دستی برای نگه داشتن قطعات استفاده می شود. دسته پیچ دستی اتوماتیک از نظر ارگونومی ضد لغزش بوده و تعداد خطاها را بسیار کاهش داده است. ظرفیت نگهداری و تحمل فشار 150 کیلوگرمی از نکات قابل توجه این محصول می باشد.

پیچ دستی نجاری

یکی دیگر از انواع پیچ های دستی، پیچ های دستی نجار است. پیچ نجاری علاوه بر محکم و پایدار نگه داشتن قطعات تخته ها می تواند برای حفظ خلاء دستی روی میز کار نیز استفاده شود. پیچ های دستی برای نجاری برای تعمیر انواع ریل ابزار کارگاه ها استفاده می شود. استفاده از پیچ های دستی نجاری کیفیت و سرعت بالا را در حین استفاده تضمین می کند.

قیمت پیچ دستی

انواع پیچ های دستی برای استفاده شما در فروشگاه ماتریس موجود می باشد. در صورت فعال نبودن دکمه خرید برای اطلاع از قیمت این محصولات با کارشناسان سایت ماتریس تماس بگیرید.

قاب تنگ

قاب تنگ که به آن کشش تسمه و کشش قاب کلکتور نیز می گویند در مونتاژ و اتصال قطعات چوبی به یکدیگر استفاده می شود. کشش تسمه به گونه ای تولید می شود که غلظت سازنده در هنگام ساخت قاب ها افزایش می یابد. لازم به ذکر است که استفاده از کشنده تسمه باعث افزایش دقت و کیفیت کار می شود.

گیره نجاری

تنگ دستی

دستگیره ها در اشکال مختلفی تولید می شوند، علاوه بر این، طول و جنس بند نیز در مدل های مختلف متفاوت است و با توجه به نیاز مصرف کننده انتخاب می شود. استفاده از دستگیره نقش مهمی در افزایش سرعت کار دارد و از این رو ابزاری ضروری و مفید در کارگاه ها محسوب می شود.

قیمت تنگ دستی

برای اطلاع از قیمت قاب کلکتور می توانید به برچسب قیمت محصول مراجعه کنید; در صورتی که دکمه خرید فعال نیست و به صورت تلفنی اطلاعات محصول را می خواهید برای اطلاع از موجودی و قیمت قاب کلکتور با ماتریس تماس حاصل فرمایید.

منبع : https://www.thecarpentrystore.com/c/clamps/368

نیما بازدید : 59 سه شنبه 09 اسفند 1401 زمان : 16:07 نظرات (0)

اگر به کیت لوله کشی نگاهی بیندازید، به احتمال زیاد یک آچار دسته بلند و احتمالا رنگ قرمز را خواهید دید! این نوع آچار که با نام آچار لوله گیری نیز شناخته می شود، یکی از پرکاربردترین انواع آچار با ویژگی های منحصر به فرد می باشد. البته لازم به ذکر است که آچارها هر کدام کاربرد خاص خود را دارند و تقریباً جزئی از هر نوع ابزاری برای هر کاری هستند.

آچار شلاقی دقیقاً به روشی مشابه کاربردهای متفاوتی دارند، اما معمولاً در کاربردهای لوله کشی استفاده می شوند.

اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری در مورد این محصول مفید کسب کنید، تا پایان این مقاله از نیکو تولز با ما همراه باشید تا تمامی جزئیات، نکات مهم خرید و سایر موارد مربوط به آچار شلاقی را در اختیار شما قرار دهیم.

تاریخچه آچار لوله گیر

این نوع آچار برخلاف آچار فرانسوی سابقه چندان طولانی ندارد و تغییر و تحول زیادی نداشته است. این آچار اولین بار توسط Daniel C. Stillson در اکتبر 1869 تولید شد و به همین دلیل نام دیگر آچار لوله گیر Stillon key است. گام بعدی در تکامل این نوع آچار در سال 1888 توسط یک مخترع سوئدی به نام یوهان پتر یوهانسون که آچارهای امروزی را خلق کرد، برداشته شد.

بیشتر بخوانید : https://www.familyhandyman.com/article/pipe-wrench/

آچار لوله گیر چیست؟

آچار لوله گیر نوعی آچار قابل تنظیم و عموما بزرگ است که به آچار شلاقی نیز معروف است. این آچار دارای دو لبه دندانه دار می باشد که قابلیت تنظیم دارد و علاوه بر پیچ باز و بسته برای نگه داشتن لوله ها نیز کاربرد دارد. طراحی بوم یا شلاق به گونه ای است که با دسته بلند و ساختار بازشو می توانند با نیروی دستی که به آن وارد می شود گشتاور زیادی به پیچ یا لوله وارد کرده و آن را در جهات مختلف بچرخانند.

آچار شلاقی چیست؟

یکی از مزیت های اصلی این آچار قابل تنظیم بودن و همچنین داشتن دندانه های مناسب روی آن است که از لرزش جلوگیری می کند و آچار را برای باز و بسته کردن پیچ ها و اتصالات لوله در اندازه های مختلف مناسب می کند.

قسمت های مختلف این محصول عبارتند از:

  • دسته
  • فک ثابت
  • فک متحرک
  • پیچ تنظیم

همانطور که تا کنون گفته شد آچار شلاقی مزایای زیادی دارد اما با وجود همه اینها یک مشکل همانطور که توضیح داده شد وجود دارد و آن اینکه با توجه به ابعاد و اندازه این نوع آچار می توان تصور کرد که آچار شلاقی برای ظرافت مناسب است. و کم استفاده است.البته این مشکل را نمی توان نقطه ضعف دانست زیرا آچار لوله گیر اصلا برای کارهای ظریف ساخته نشده است.

نحوه کار با آچار لوله گیر

با وجود طراحی هوشمندانه و کاربردی این نوع آچار، کار با آن بسیار آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک آچار لوله گیر با اندازه مناسب انتخاب کنید و شکاف را از طریق پیچ موجود به اندازه پیچی که می خواهید باز و بسته کنید یا لوله ای که می خواهید نگه دارید باز کنید و لوله یا پیچ را در دهانه قرار دهید.

خرید آچار شلاقی
سپس پیچ آچار را به درستی محکم کنید تا کاملا محکم و بدون بازی روی قطعه باشد. حالا می توانید با اعمال نیرو به قسمت پایین دسته، نیروی زیادی به پیچ یا لوله وارد کنید. توجه داشته باشید که در حین استفاده، هم پیچ و هم لوله و آچار کاملاً خشک است تا در حین استفاده لغزشی ایجاد نشود.

نکات مهم هنگام خرید آچار لوله گیر

هنگام خرید آچار لوله گیر نکاتی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید که به شرح زیر است:

سایز :

همانطور که قبلا ذکر شد، آچار شلاقی در اندازه های مختلفی وجود دارد که شما باید بر اساس نیاز خود یکی از آنها را خریداری کنید.

جنس :

نه تنها برای این محصول، بلکه برای انواع دیگر ابزارها، موضوع جنسیت بسیار مهم است. بهترین نوع آچار لوله گیر از فولاد یا کروم وانادیوم است.

طراحی ارگونومیک :

استفاده از این محصول به گونه ای است که ممکن است نیاز به اعمال نیروی زیادی داشته باشد و یا زمان نسبتا طولانی در اختیار شما باشد، پس بهتر است از طراحی ساده و ارگونومیک این محصول بهره ببرید.

قفل خودکار :

یکی از ویژگی های مفید برخی از آچارهای ضربه ای قفل است که به شما امکان می دهد با یک حرکت شکاف اطراف پیچ یا لوله را قفل کنید.

وزن :

بر خلاف تصور عموم، سنگینی ابزار آهنی به معنای کیفیت بالای آنها نیست! همانطور که گفته شد باید این محصول را برای مدت نسبتا طولانی نگه دارید و بهتر است آچار لوله گیری با وزن خیلی سنگین خریداری نکنید.

منبع : https://home.howstuffworks.com/home-improvement/plumbing/pipe-wrench.htm

 
نیما بازدید : 51 دوشنبه 01 اسفند 1401 زمان : 17:00 نظرات (0)

اگر وسیله نقلیه شما دچار یک فرورفتگی نامطلوب شده است، خواه جای زخم پارکینگ باشد یا فرورفتگی ناشی از تصادف، احتمال زیادی وجود دارد که بتوان آن را با گذراندن دوره آموزش صافکاری خودرو تعمیر کرد. اکثر فرورفتگی‌های جزئی را می‌توان توسط متخصصین تعمیر دندان در دنتد تعمیر کرد، تا زمانی که رنگ هنوز سالم باشد و ماهیت فرورفتگی خیلی پیچیده نباشد. از آنجایی که تعمیر فرورفتگی بدون رنگ می تواند 80 تا 90 درصد فرورفتگی ها را از بین ببرد، بهترین راه برای از بین بردن فرورفتگی از ماشین شما است.

اگر بتوانیم به ناحیه پشت فرورفتگی دسترسی داشته باشیم، اغلب می‌توانیم فرورفتگی را با فرآیند ترمیم دندان بدون رنگ ماساژ دهیم. بهترین چیز در مورد PDR این است که ما نیازی به افزودن پرکننده بدنه، نیاز به رنگ آمیزی مجدد یا حتی ایجاد اختلال در رنگ کارخانه خودروی شما در طول فرآیند تعمیر نداریم. به همین دلیل، PDR نسبت به فرآیند سنتی ترمیم فرورفتگی که در آن پانل بدنه سمباده می‌شود، پرکننده بدنه اضافه می‌شود و پانل دوباره رنگ می‌شود، زمان‌بر بسیار کمتری دارد.

اگر می‌خواهید با کسری از هزینه و در زمان کمتری فرورفتگی وسیله نقلیه خود را خالی کنید، فرآیند تعمیر فرورفتگی بدون رنگ راهی عالی برای بازیابی پانل‌های بدنه خودروی شماست. اکثر تعمیرات فرورفتگی بدون رنگ را می توان با هزینه بسیار کمتری نسبت به رنگ آمیزی مجدد و تعمیرات سنتی انجام داد و در کمتر از یک روز کامل می شود!

ما می دانیم که بسیاری از شما هنوز در مورد فرآیند ترمیم فرورفتگی بدون رنگ سؤال دارید، بنابراین ما یک راهنمای عمیق برای پاسخ به بسیاری از سؤالات PDR که ممکن است داشته باشید ایجاد کرده ایم. پس از خواندن این مطلب، درک بهتری از فرآیند تعمیر و اینکه آیا خودروی شما با PDR قابل تعمیر است یا خیر، خواهید داشت.

اشکال دندانه ای که با PDR قابل ترمیم هستند

هر فرورفتگی به نوعی منحصر به فرد است. هیچ دو وسیله نقلیه دقیقاً شکل یکسانی ندارند و هیچ دو شی یا وسیله نقلیه دیگری که می تواند به وسیله نقلیه شما آسیب برساند دقیقاً شکل یکسانی ندارند. به همین دلیل، ما شاهد تنوع گسترده ای از فرورفتگی ها در هر شکل و اندازه هستیم.

ممکن است تعجب کنید - "شکل فرورفتگی من چگونه بر توانایی آن برای ترمیم با فرآیند ترمیم فرورفتگی بدون رنگ تاثیر می گذارد؟" - پاسخ کمی طولانی است، اما در قابل تعمیر بودن آن نقش دارد!

بخش مهمی از ترمیم فرورفتگی بدون رنگ و تعیین اینکه آیا این فرآیند می تواند فرورفتگی شما را ترمیم کند یا خیر، ارزیابی پیچیدگی خود فرورفتگی است. فرورفتگی پیچیده تر به این معنی است که ترمیم آن دشوارتر است. چند عامل مختلف وجود دارد که باید در نظر گرفته شود:

ایجاد چین در دندانه

اگر فرورفتگی چین خورده باشد، به این معنی است که ممکن است با PDR نتوان آن را ترمیم کرد. اگرچه تکنسین های ماهر PDR در جهان وجود دارد، اما چین و چروک ها باعث می شود که پانل بدنه به شکل معمولی خود بازگردد. یک مثال خوب از پیچیدگی فرورفتگی و چگونگی تأثیر چروک شدن بر روند ترمیم فرورفتگی، فشار دادن قوطی یا بطری پاپ است.

اینجوری بهش فکر کن وقتی قوطی یا بطری پاپ را فشار می دهید، فرورفتگی ایجاد می کند. اگر فرورفتگی که در آن باقی می گذارید گرد و صاف است، می توانید به طور معمول قوطی یا بطری را با دستان خود دستکاری کنید و به راحتی فرورفتگی را فشار دهید تا به شکل اولیه خود بازگردد.

با این حال، اگر قوطی یا بطری را هنگام فشار دادن آن را چروک کنید، مهم نیست که چقدر سعی می کنید چین را بیرون بیاورید، یک برآمدگی همیشه وجود خواهد داشت. شما می توانید به مبارزه با فرورفتگی و چین تا جایی که می خواهید ادامه دهید، تقریباً هرگز به شکل اولیه خود باز نمی گردد.

همین نظریه در مورد وسیله نقلیه شما نیز صدق می کند. اگرچه اغلب از مواد مختلفی استفاده می شود و رنگ خودرو دارای خواص و خاصیت ارتجاعی متفاوتی است، فرورفتگی گرد راحت تر بیرون می آید و چروک شدن آن را دشوار می کند.

اکثر تکنسین‌های PDR دارای ابزارها، پیک‌ها، چکش‌ها و تجهیزات ویژه‌ای هستند که امکان برداشتن برخی از فرورفتگی‌ها را با چین‌خوردگی ملایم ممکن می‌سازد، اما این فرورفتگی‌ها معمولاً باید با روند سنتی تعمیر فرورفتگی تعمیر شوند، زیرا رنگ و بدنه باید مختل شود. پرکننده باید اعمال شود. در برخی موارد شدید، پانل حتی ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد.

عمق فرورفتگی

نکته مهم دیگر عمق فرورفتگی در وسیله نقلیه شما است. ترمیم فرورفتگی های کم عمق تر نسبت به فرورفتگی های عمیق تر اغلب آسان تر است. با توجه به اینکه قسمت بیشتری از پانل بدنه خودرو تحت تأثیر یک فرورفتگی عمیق‌تر قرار می‌گیرد، می‌تواند قابلیت تعمیر و یکپارچگی پانل بدنه خودرو را نیز محدود کند. هر چه عمق فرورفتگی بیشتر باشد، احتمال بازگشت پانل به شکل اولیه کمتر خواهد بود.

حد الاستیک رنگ خودرو شما نیز یک عامل تعیین کننده خواهد بود. رنگ خودرو فقط قبل از شروع به ترک خوردن می تواند تا حد زیادی خم شود. خاصیت ارتجاعی رنگ در خودروسازان مختلف متفاوت است. برخی از وسایل نقلیه دارای ضخامت ها و مواد افزودنی مختلف در درد هستند که باعث می شود رنگ آنها انعطاف پذیرتر شود در حالی که برخی دیگر شکننده تر هستند. خودرویی با رنگ انعطاف‌پذیرتر می‌تواند فرورفتگی عمیق‌تر و پیچیده‌تری را بدون ترک خوردن حفظ کند، و خودرویی با رنگ شکننده‌تر و پوشش شفاف‌تر در صورت آسیب زودتر ترک می‌خورد.

تکنسین های PDR آموزش دیده اند تا به دنبال ترک های استرس و سایر علائمی باشند که ممکن است آسیب داشته باشد با PDR میشه درستش کرد؟

صافکاری بدون رنگ چگونه کار می کند؟

برداشتن فرورفتگی بدون رنگ روشی برای رفع فرورفتگی است که متخصصان از آن برای رفع فرورفتگی روی بدنه خودرو استفاده می کنند. این روش شامل تغییر شکل پانل ماشین، حذف نیاز به اعمال رنگ در ناحیه مورد نظر است. متخصص رفع فرورفتگی بدون رنگ با استفاده از تعدادی ابزار مختلف، سطح آسیب دیده را با فشار دادن و صاف کردن آن اصلاح می کند و آن را صاف می کند. این روش تعمیر علاوه بر تعمیر بدنه خودرو، با رنگ اصلی همخوانی دارد.

صافکاری بدون رنگ چه چیزی را می تواند برطرف کند؟

تعمیر فرورفتگی بدون رنگ برای هر فرورفتگی جزئی ایده آل است، به خصوص اگر رنگ خودرو تحت تأثیر قرار نگرفته باشد. فرورفتگی ها و لکه های ناشی از سقوط اجسام مانند درختان کوچکتر و تگرگ، چرخ دستی های خرید و حتی گلگیرها نمونه هایی از آسیب هایی هستند که ترمیم فرورفتگی بدون رنگ، همچنین به عنوان PDR، می تواند بدون زحمت آنها را برطرف کند. تعمیر فرورفتگی بدون رنگ نیز نیاز به استفاده از هر نوع پرکننده برای رفع فرورفتگی را برطرف می کند.

ترمیم ماشین بدون رنگ چگونه کار می کند؟

هدف از تعمیر فرورفتگی بدون رنگ، بازگرداندن خودرو به حالت اولیه قبل از آسیب دیدن است. ترمیم فرورفتگی بدون رنگ، پوشش سازنده خودرو را حفظ می‌کند، در حالی که در بیشتر موارد، مقرون به صرفه‌تر از تعمیر فرورفتگی سنتی است.

این مراحلی است که کارشناسان حذف دندانه بدون رنگ در Prime Time PDR برای رفع فرورفتگی های خودرو استفاده می کنند:

ابتدا تکنسین خسارت را ارزیابی می کند. ارزیابی بزرگی یک فرورفتگی اولین چیزی است که باید رخ دهد. این مرحله از فرآیند جایی است که تکنسین ما به شما اطلاع می دهد که آیا PDR برای فرورفتگی خودرو شما قابل استفاده است یا خیر. اگر فرورفتگی ماشین شما برای PDR مناسب است، تکنسین ما باید نحوه دسترسی به فرورفتگی را بیابد.

در طول این مرحله از ترمیم فرورفتگی ماشین بدون رنگ ، تکنسین‌های ما تعیین می‌کنند که آیا برای دسترسی به آسیب‌ها نیاز به برداشتن پانل‌های بدنه خودرو دارند یا خیر. در طول ترمیم فرورفتگی بدون رنگ، پانل‌های بدنه برداشته می‌شوند تا این فرآیند با خیال راحت و کارآمد انجام شود. اساساً، تکنسین به دنبال این است که فرورفتگی را از داخل پانل بیرون بیاورد. بسته به محل فرورفتگی، ممکن است مواردی مانند چراغ‌های جلو، چراغ‌های عقب، پانل درها و موارد دیگر حذف شوند تا از آسیب‌های بیشتر اطمینان حاصل شود. PDR تنها در صورتی می تواند به طور موثر کار کند که بتوان به پانل های بدنه به گونه ای دسترسی داشت که با سایر قسمت های خودرو تداخل نداشته باشد.

آیا ترمیم فرورفتگی بدون رنگ واقعا ممکن است؟

انواع مختلف فرورفتگی ها به روش های منحصر به فردی برای رفع آنها نیاز دارند. با کمک یک متخصص بدنه، مانند تکنسین های Prime Time PDR، می توانید متوجه شوید که آیا تعمیر فرورفتگی بدون رنگ برای وسیله نقلیه شما قابل اجرا است یا خیر. در بیشتر موارد، تعمیر فرورفتگی بدون رنگ یک انتخاب عالی برای فرورفتگی های جزئی است. اگر رنگ اصلی به طور قابل توجهی تحت تأثیر قرار گیرد، هنوز هم می توان از ترمیم فرورفتگی بدون رنگ استفاده کرد، اما ناگفته نماند که رنگ ترمیم نمی شود و رنگ آمیزی باید بعد از آن انجام شود.

هنگام استفاده از PDR بر روی یک فرورفتگی خاص، عوامل مختلفی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند. مواردی که هنگام تصمیم گیری در مورد کاربرد فرورفتگی برای PDR در نظر گرفته می شوند عبارتند از موقعیت فرورفتگی، شکل، شدت فرورفتگی و سهولت دسترسی به فرورفتگی از داخل پانل، فقط به ذکر چند مورد.

PDR به یکی از محبوب ترین روش های ترمیم دندان برای رسیدگی به انواع فرورفتگی ها تبدیل شده است. اکثر صاحبان خودرو به دلیل مقرون به صرفه بودن و زمان‌های چرخش سریع آن را ترجیح می‌دهند. رفع مشکلات با استفاده از ترمیم دندان بدون رنگ در مقایسه با روش های سنتی ترمیم دندان که ممکن است روزها طول بکشد، فقط چند ساعت طول می کشد.

با بیش از یک دهه تجربه در صنعت، Prime Time PDR متعهد به ارائه تعمیرات فرورفتگی بدون رنگ در منطقه سن آنتونیو است. برای رفع فرورفتگی های جزئی برای انواع خودروها، به Prime Time PDR اعتماد کنید تا خدمات با کیفیت حرفه ای ارائه دهد. آیا می خواهید بیشتر بدانید یا برای مشاوره رایگان برنامه ریزی کنید؟ با شماره 66477300 تماس بگیرید یا به صورت آنلاین با ما تماس بگیرید.

نیما بازدید : 59 یکشنبه 13 آذر 1401 زمان : 15:37 نظرات (0)

دیگ روغن داغ وسیله ای است که سیالات گرمایشی و گازهای داغ حاصل از احتراق مشعل را گرم می کند و باعث انتقال حرارت و افزایش دمای سیال گرمایشی، روغن مخصوص لوله ها می شود.

دیگ روغن داغ چگونه کار می کند:

در دیگ روغن داغ با ایجاد سطح لازم برای انتقال حرارت، گرمای گازهای حاصل از احتراق مشعل به روغن حرارتی که در داخل کویل ها به گردش در می آید منتقل شده و باعث گرم شدن آن می شود.

انواع دیگ روغن داغ

دیگ های نفت گاز، مشعل های گازوئیل، مشعل های دوقلو، مشعل های سه گانه: دیگ های روغن داغ بر اساس نوع سوخت موجود، در محل نصب، همراه با مشعل های گازی، مشعل های گازوئیلی، مشعل های دوقلو (گاز و گازوئیل) یا سه شعله ها (گاز) و تولید گازوئیل و نفت کوره).

دیگ های روغن داغ تک پاس، دو پاس، سه پاس، چهار پاس: هر بار که روغن از دیگ عبور می کند، پاس حرارتی نامیده می شود.

دیگ های روغن داغ افقی یا عمودی: دیگ های روغن داغ به صورت افقی و عمودی و با توجه به ظرفیت های متغیر و مشخصات طراحی مجزا تولید می شوند و دیگ های عمودی عموماً برای ظرفیت های کمتر و یا به دلیل محدودیت فضا استفاده می شوند. لازم به ذکر است که دیگ های افقی معمولا کارایی بیشتری دارند.

کارایی دیگ روغن داغ با دیگ بخار تفاوت های محسوسی دارد.

اصول طراحی و ساخت دیگ های روغن داغ:

افزایش سطح انتقال حرارت در دیگ روغن داغ باعث کاهش مصرف انرژی سوخت و افزایش سودآوری می شود. به همین دلیل اصول طراحی دیگ روغن داغ باید به گونه ای باشد که حرارت را در سه پاس کامل انتقال دهد.

همچنین باید توجه داشت که در دیگ های روغن داغ، حرارت باید به طور یکنواخت به روغنی که در کویل های حرارتی کویل جریان دارد، منتقل شود. گرمای نامنظم یا بیش از حد یا حتی توقف حرکت روغن در مسیر سیم پیچ حرارتی باعث افزایش دمای روغن می شود و اگر دمای روغن کمی بالاتر از حداکثر دمای مجاز کار شود، فرآیند اکسیداسیون روغن به سرعت اتفاق می افتد و این امر منجر به تشکیل لجن یا کک در دستگاه و اسیدی شدن روغن می شود که عملاً پس از مدت کوتاهی منجر به از کار افتادن سیستم می شود.

source: https://www.pirobloc.com/en/products/thermal-oil-heaters/

نیما بازدید : 69 چهارشنبه 08 تیر 1401 زمان : 19:31 نظرات (0)

در اینجا یک نمودار مایکروویو جنرال الکتریک آورده شده است. بسیاری از عناصر معمولی مایکروویو در اینجا وجود دارند، اما امروز ما بر روی یک جزء تمرکز خواهیم کرد: سوئیچ صفحه نمایش.

 دقیقاً هدف این کلید چیست و چگونه بر مدار تأثیر می گذارد؟

سوئیچ صفحه نمایش به عنوان یک ایمنی برای جلوگیری از فعال شدن مگنترون در هنگام باز بودن در در نظر گرفته شده است. ضامن در و سوئیچ ها در مایکروویو به گونه ای طراحی شده اند که اگر همه چیز به درستی کار می کند، هرگز سوئیچ نمایشگر نباید همزمان با کلیدهای قفل بسته شود. در واقع، تنها حالتی که می توان همزمان با بسته شدن سوئیچ های درب، سوئیچ نمایشگر را بست، در صورت خرابی مکانیکی قفل/سوئیچ درب است.

توجه : تمامی مواردی که خواندید در دوره آموزش تعمیرات ماکروویو که بخشی از دوره تعمیرات لوازم خانگی است به شرکت کنندگان در این دوره آموزش داده میشود.

بنابراین اگر سوئیچ نمایشگر همزمان با سوئیچ در بسته شود چه اتفاقی می افتد؟ خوب، ابتدا بیایید نگاهی بیندازیم به این که در حین عملکرد عادی چگونه به نظر می رسند. این نماد منبع تغذیه ترانسفورماتور ولتاژ بالا را نشان می دهد. توجه داشته باشید که سوئیچ نمایشگر در اینجا باز است، همانطور که باید در هنگام کار عادی باز شود.

 هیچ چیز پیچیده ای وجود ندارد. اما اگر آن سوئیچ صفحه قفل باشد چه اتفاقی می افتد؟

 خوب، به نظر می رسد که این یک مشکل خواهد بود! اگر این سوئیچ صفحه نمایش در حین کار بسته شود، یک کوتاه ایجاد می کند - این بر اساس طراحی است! آمپرهای موجود در آن مدار فوراً بالاتر از مشخصات نامی فیوز مایکروویو می‌پرند، که باز می‌شود و کل واحد را می‌کشد. یک راه ساده اما موثر برای اطمینان از اینکه مگنترون نمی تواند با درب باز کار کند.

آیا می خواهید در مورد اجاق های مایکروویو ، فناوری آنها و نحوه عیب یابی و تعمیر آنها بیشتر بدانید؟ دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی ما در مورد لوازم خانه در آکادمی فنی مجتمع آموزش برق را شرکت نمایید.

نیما بازدید : 143 سه شنبه 17 خرداد 1401 زمان : 18:04 نظرات (0)

در این وب سایت ، می توانید اطلاعات رایگان در مورد اصول اولیه PLC دریافت کنید که فکر می کنم باید بدانید.

از این بین، Simatic s5 از همه plc های دیگر قدیمی تر است و در حال حاضر از چرخه تولید اتوماسیون صنعتی زیمنس خارج شده است. برای برنامه نویسی هریک از دسته بندی های بالا، از نرم افزارهای خاصی مانند Step7، TIA Potal، LOGO! Soft Comfortو … استفاده می شود. در دوره آموزش PLC ، به صورت کامل با این خانواده بزرگ در کنترلرهای صنعتی، آشنا خواهید شد.

 با این اوصاف ، اگر واقعاً علاقه دارید که دانش PLC خود را به سطح بعدی برسانید ، توصیه می کنم دوره های آموزشی PLC را به صورت آنلاین بگذرانید یا کتابی را که توسط یک متخصص واقعی در این زمینه نوشته شده بخوانید.

دوره های آموزشی PLC

دوره های PLC آنلاین توسط متخصصانی ایجاد شده است که تصمیم گرفته اند ارزش بیشتری را به جهان اضافه کنند. آنها زمان ، تلاش و حتی پول زیادی را صرف کرده اند تا همه این مطالب را برای شما به ارمغان بیاورند! در واقع ، هنگامی که یک متخصص واقعی یک دوره آنلاین ایجاد می کند ، ارزش بسیار بیشتری را نسبت به قیمتی که پرداخت می کنید به میز می آورد. برخی حتی فراتر می روند و اساساً دوره های آموزشی PLC خود را به صورت رایگان ارائه می دهند.

با این وجود ، من به هیچ یک از این دوره های آموزشی PLC آنلاین وابسته نیستم و فقط آنها را در اینجا قرار می دهم تا بهترین منابع موجود را به صورت آنلاین در اختیار شما قرار دهم.

دوره های رایگان PLC

اول از همه ، می خواهم به شما بگویم که همانطور که قبلاً در مورد آن صحبت کردم ، TONS مواد PLC رایگان وجود دارد. برای یافتن آنها فقط باید بیشتر جستجو کنید. دیگر دنبال نکنید ، در اینجا دوره آموزشی رایگان PLC است که شما به دنبال آن بودید.

همه این دوره ها توسط پورتال مهندسی برق ساخته شده است ، و من به شما توصیه می کنم که آنها را بررسی کنید. دوره ها بسیار آموزنده هستند - و همچنین بسیار حرفه ای هستند! می توانید آنها را در این لینک بررسی کنید:

PLC پورتال مهندسی الکترونیک

این دوره PLC به طرز شگفت انگیزی مفصل است. مطمئناً تجربه ای را که شخص در هر یک از فیلم ها دارد احساس خواهید کرد. آموزش PLC شامل همه چیز از مبانی PLC ، نحوه برنامه ریزی PLC ، و همچنین موضوعات ضروری است که دانش شما را در مورد PLC بسیار افزایش می دهد. برای دوره PLC رایگان ، این ارزش بسیار زیادی را ارائه می دهد. درود بر خالق این دوره

آموزش PLC آلن بردلی

پس از اتمام اولین دوره ، پورتال مهندسی برق یک دوره پیگیری در مورد مارک خاصی از PLC به شما می دهد: Allen-Bradley. این فیلم های آموزشی ، هرچند برای کاربران آلن بردلی طراحی شده است ، اما ممکن است برای کسانی که از مارک تجاری استفاده نمی کنند ، مفید واقع شود. بالاخره چیزی برای از دست دادن وجود ندارد - اساساً رایگان است!

دوره های آموزشی برتر PLC

دوره های PLC قطعاً یک پروژه جهنمی است: برای تولید آن به تخصص ، تجربه و همچنین زمان و هزینه زیادی نیاز است! اگر تجربه تولید فیلم و تهیه تجهیزات با کیفیت برای ضبط را دارید ، می دانید که در مورد چه چیزی صحبت می کنم.

به هر حال ، در اینجا برترین دوره هایی است که به صورت آنلاین پیدا کردم ، ممکن است برای کسانی که می خواهند در برنامه نویسی PLC پیشرفت بیشتری داشته باشند مفید باشد.

برنامه نویسی عملی-PLC

اول از همه ، Udemy یک وب سایت است که برای ارائه دوره های آنلاین به گونه ای طراحی شده است که به هر دو دانش آموز و معلمی که می خواهند مهارت های خود را با استفاده از فیلم به اشتراک بگذارند کمک کند. نه تنها این ، معمولاً ، سازندگان دوره ، مجموعه ای از موارد اضافی مانند کتابهای الکترونیکی یا ضبط های صوتی را در دوره های خود قرار می دهند.

با این حال ، برنامه نویسی PLC از Scratch دوره ای است که من به کل مبتدیان توصیه می کنم که از آن استفاده کنند. اگر می خواهید محتویات را بررسی کنید ، در اینجا یک لیست جمع شده وجود دارد (همچنین منظورم این است که این لیست جمع شده طولانی هنگام افزایش محتوای WAY بیشتری دارد).

PLC-programming-from-zero

این دوره به طور باور نکردنی با SUBSTANCE با قیمت 11.99 دلار پر شده است. این دوره اصول برنامه نویسی PLC را با استفاده از نمودارهای Ladder Logic آموزش می دهد. بهترین قسمت این است - شما هنوز برای پیگیری این دوره به PLC احتیاج ندارید زیرا تمام نرم افزارهای ارائه شده بنابراین می توانید برنامه های PLC خود را با راحتی رایانه خود ایجاد کنید.

برنامه نویسی عملی PLC (PLC II) از Udemy

این دوره آموزشی PLC قسمت 2 از سری دوره های چهار فاز توسط یک سازنده است. پس از اتمام اولین مورد (برنامه نویسی PLC از Scratch) ، گام بعدی این است که یاد بگیرید چگونه در واقع برنامه ریزی تغییرات سخت تر و سخت تر برنامه های PLC را انجام دهید.

با توجه به بررسی ها ، این دوره مشکلات برنامه نویسی PLC را ارائه می دهد که بسیار مشکل تر از مواردی است که معمولاً در اینترنت مشاهده می کنید. این دوره آموزشی PLC طرز فکر شما را در مورد برنامه نویسی PLC بسیار بهبود می بخشد. با این حال ، مهم است بدانید که این سری از RSLogix 500 به عنوان پایه ای برای مجموعه دستورالعمل ها استفاده می کند.

مشکلات مربوط به برنامه های کاربردی تر PLC است که شامل مواردی است که معمولاً در اتوماسیون صنعتی مشاهده خواهید کرد. مطمئناً سطح نظری اولین مورد را به شکل قابل استفاده تری از دانش می برد.

به هر حال ، اگر شما حتی در خرید این دوره تردید دارید ، پدیدآورنده دوره ، پل لین ، در واقع قانونی است - و تعداد دانش آموزان ثبت نام شده به خودی خود صحبت می کند. او همچنین داستان بسیار جالبی دارد ، و این احساس بسیار معتبری برای کار او ایجاد می کند.

دوره های PLC مخصوص نام تجاریes

پس از مطالعه تمام دوره های PLC بالا ، باید متوجه شده باشید که در مورد طراحی برنامه های PLC در مورد طراحی سیستم ها واقعاً یک روش خاص تر در آموزش برنامه نویسی PLC کاربردی تر است زیرا ویژگی های خاص هر دستگاه به حداکثر می رسد. همچنین ، مارک های مختلف هنگام برنامه نویسی از اصطلاحات و قراردادهای متفاوتی مانند نام گذاری متفاوت دستگاه های ورودی و خروجی استفاده می کنند.

در اینجا چند دوره وجود دارد که ویژگی های برنامه نویسی PLC را که مخصوص یک مارک واحد است به شما آموزش می دهد.

5 PLC را در یک روز بیاموزید - AB ، زیمنس ، اشنایدر ، Omron و Delta از Udemy

وقتی این دوره آموزشی PLC را بررسی کردم ، متوجه شدم که دارای مقدار زیادی محتوا است.

اگر بخواهید تا حد امکان اطلاعات عمومی در مورد برنامه نویسی مارک های خاص PLC را بیاموزید ، این بهترین ارزش را برای پول خواهد داشت.

برای یک دوره 12 دلاری ، همه موارد زیر را یاد خواهید گرفت:

نکته جالب این است که با این مقدار محتوا ، من مجبور شدم کوچک کنم تا این عکس صفحه را برای شما دوستان تهیه کنم. برخی از دوره ها مختص به نام تجاری بودند (از جمله سری برنامه نویسی PLC که در بالا ذکر کردم) ، و اگرچه دوره های دیگری نیز در سایت موجود بود ، اما واقعا چنین دوره هایی وجود دارد که واقعاً به دلیل ارزش آن در مقایسه با مقدار آن برجسته است. شما سرمایه گذاری می کنید. بسیار توصیه می شود.

دوره های آموزشی PLC: سایر موارد

در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی روش صحیح تعمیرات هر دستگاهی در بازار ، از پیشرفته ترین لوازم خانگی گرفته تا ساده ترین این لوازم را یاد می گیرید. در این دوره با اعتماد به نفس کافی یاد می گیرید که چگونه سخت ترین عیب در تعمیرات لوازم خانگی را شناسایی کرده و بدون صدمه زدن به دستگاه آن را تعمیر کنید.

من RealPars را زمانی پیدا کردم که این سایت هنوز ایجاد نشده بود. من مقالات بسیار مفیدی را در سایت آنها پیدا کردم ، اما چیزی که واقعاً من را شگفت زده کرد این بود که آنها دوره های PLC خود را نیز برگزار کردند!

https://realpars.vhx.tv/browse

نیما بازدید : 71 شنبه 17 اردیبهشت 1401 زمان : 15:31 نظرات (0)

امروز طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت فروشگاهی یک ضرورت برای کسب و کارها است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند. فروشگاه اینترنتی امکان خرید غیر حضوری را برای مشتریان و نیازمندان محصولات شما فراهم میکند و این میتواند بزرگترین و مهمترین ویژگی برای فروشگاه های اینترنتی باشد.

طی سال های اخیر و شرایط موجود در دنیا به دلیل بیماری کرونا، تجربه ثابت کرد، کسب و کارهایی که فروشگاه اینترنتی و فروش آنلاین ندارند محکوم به شکست هستند. همچنین اگر فعالیت کسب و کار شما بر روی پلتفرم های دیگر مثل تلگرام و اینستاگرام و ... است دیر یا زود مجبور به راه اندازی مجدد کار خود و صرف زمان و هزینه زیادی هستید. پس بهترین کار برای داشتن یک کسب و کار آنلاین، طراحی فروشگاه اینترنتی است.

مجموعه وب ساز، بر خلاف اکثر شرکت‌های فعال در زمینه IT و طراحی سایت که در ارائه خدمت در زمینه‌های مختلف نظیر طراحی سیستم‌های مدیریت محتوا، طراحی فروشگاه اینترنتی ، سایت خبری و غیره فعالیت دارند، تمرکز خود را فقط معطوف به طراحی سایت فروشگاهی نموده است. تمرکز در زمینه تخصصی طراحی فروشگاه اینترنتی موجب شده تاکنون قابلیت‌ها و ماژول‌های فراوانی با توجه به نیاز مشتریان در صنوف مختلف، طراحی و ارائه گردد. برخی از این قابلیتها در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در فروشگاه‌های مطرح داخلی نظیر دیجی‌کالا، بامیلو و … استفاده شده و برخی برای اولین بار در کشور به اجرا درآمده است. این قابلیت‌ها و ماژولها که تعداد آنها در حال حاضر بیش از 85 ماژول است، هر روز در حال افزایش بوده و با توجه به تکنولوژی روز در این عرصه، بروزرسانی و ارتقاء می‌یابد.

طراحی فروشگاه اینترنتی

 

طراحی فروشگاه اینترنتی برای تمامی کسب و کارها بخشی ضروری است. امروزه همه افراد قبل از اقدام به خرید در اینترنت جستجو می کنند. اطلاعات کسب می کنند، قیمت ها را بررسی می کنند. نظرات دیگران را مطالعه می کنند و در نهایت اقدام به خرید می کنند.

به همین دلیل حضور در فضایی که مشتریان به آن مراجعه می کنند، ضروری است. حضور به صورت فروشگاه اینترنتی اما امتیازات بسیاری دارد. از جمله آن می توان به سهولت در خرید برای مشتری مراجعه کرد.

سهولت در خرید برای مشتری عاملی وسوسه بر انگیزی است. طراحی فروشگاه اینترنتی با ایجاد این سهولت باعث می شود مشتری در هنگام تحقیق، خرید کند!

عامل بعدی قابلیت بازی با قیمت ها در فروشگاه اینترنتی است. شما می توانید به سرعت در مناسب های خاص تخفیف اعمال کنید. به مشتریان قدیمی خود اطلاع دهید. بن تخفیف یا کد معرف ایجاد کنید و دیگران را به تبلیغ فروشگاه اینترنتی خود ترغیب کنید.

بررسی بازدید ها، تماس ها و خرید ها به صورت منسجم نیز عامل مهمی است. با طراحی و توسعه فروشگاه اینترنتی شما می توانید گزارش های دوره ای ماهانه، سالانه از نحوه رفتار مراجعین داشته باشید. فروش محصول یا خدمت خاصی را در برهه مشخصی بررسی کنید و… این مهم در سیاست گذاری های آینده کاری شما بسیار موثر می باشد.

طراحی فروشگاه اینترنتی قابلیت های بسیار زیادی را در اختیار کسب و کار می گذارد. این قابلیت ها بسته به نیاز های هر شخص یا شرکت قابل شخصی سازی هستند. اما در کل این مزیت را برای کسب و کار ها ایجاد می کند که جدا از فضای واقعی در فضای مجازی هم بتوانند فعالیت کنند. در فضایی با هزینه بسیار بسیار کمتر و ناچیز تر از فضای واقعی!

فروشگاه اینترنتی آمازون یکی از موفق ترین و بزرگترین نمونه های فعالیت در این زمینه می باشد. آمازون یک شرکت آمریکایی است. در اغلب نقاط دنیا سرویس ارایه می دهد و کاربران از خدمات آن بسیار راضی هستند.

رتبه دوم اما فروشگاه اینترنتی علی بابا یک فروشگاه اینترنتی جهانی نیز یک نمونه بسیار موفق است. این شرکت چینی است و مانند آمازون در بسیاری از کشور ها فعالیت دارد.

والمارت، ای بی، نت فلیکس، ایکیا و بسیاری برند های دیگر نیز خدمات و محصولات خود را به صورت اینترنتی به فروش می رسانند. شرکت هایی که در مجموع میلیارد ها دلار نقدینگی در گردش به صورت سالانه را تجربه می کنند. فرایندی که در این حجم به صورت فعالیت در دنیای واقعی تا حد زیادی غیرممکن است.

در ایران نیز دیجی کالا نامی آشنا برای فروشگاه های اینترنتی می باشد. دی جی کالا در حوزه فروش اینترنتی گام های بزرگی را برداشته است. این گام ها مسیرهای زیادی را برای افرادی که در جستجوی راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود هستند را هموار کرده است.

شرکت طراحی، توسعه و راه اندازی کسب و کار های اینترنتی شرکت ما با بهره گیری از دانش به روز، تجربه بالا در زمینه طراحی فروشگاه اینترنتی در کنار شماست.

نیما بازدید : 71 پنجشنبه 27 خرداد 1400 زمان : 15:00 نظرات (0)

طراحی سایت در مشهد یکی از موضوعات بسیار مهم برای فعالان دنیای آنلاین در این شهر می باشد. به همین دلیل بسیاری از افراد سعی می کنند تا اطلاعات خود در این زمینه را به شدت گسترش دهند. اما نکته بسیار مهم این است که این اطلاعات از چه مرکز و مرجعی جمع آوری شوند؟

به همین دلیل در این بخش از وبلاگ ، قصد داریم تا به صورت جامع، مقوله طراحی سایت را برای شما باز کنیم تا شما نیز بتوانید با استفاده از داده هایی که برای شما ارائه کرده ایم، هرچه سریع تر به آنچه که می خواهید برسید. ادغام نکات این مطلب با تکنیک های  آموزش سئو  می تواند موجب رشد چشمگیر وب سایت شما بشود.

اهمیت طراحی سایت

به 2 دلیل باید به شما تبریک بگوییم: اول اینکه به دنبال راه اندازی کسب و کار اینترنتی برای بیزینس سنتی خود هستید و دوم اینکه اقدام کرده اید و در حال سعی و تلاش برای پیدا کردن بهترین تیم طراحی سایت در مشهد هستید.  نتیجه تلاش موفقیته، مگه نه؟

همانطور که قطعا می دانید، امروزه در کشور ما گردش پول در حوزه تجارت الکترونیک از هر تجارت دیگری بیشتر است و هر فرد یا گروهی که می خواهد حرفه ای و توانمند در تجارت و حرفه خود باقی بماند باید برای خود یک سایت حرفه ای و بروز داشته باشد که در کنار آن با بهینه کردن سایت خود و بالا آوردن آن در نتایج گوگل از جایگاه بهتری نسبت به سایر سایت ها برخوردار باشد و در نتیجه به سهم بیشتری از بازار برسد.

ما با به کارگیری متخصصان حرفه ای و مجرب، همواره یکی از برترین برندهای ایران و مشهد بوده و هست. طراحی انواع وب سایت های اختصاصی، فروشگاهی، شرکتی و … در سطوح ساده تا فوق پیشرفته با قوی ترین زبان های برنامه نویسی دنیا به همراه استفاده از برترین CMSها، از فعالیت های تیم ما می باشد.

ما با راه اندازی سایت های مختلف و مشاوره مستمر و حرفه ای به مدیران آن ها باعث شدیم، در مدت زمان کوتاهی به سایت های بزرگ و توانمندی در عرصه فعالیت خود تبدیل شوند. https://webone.co/

نیما بازدید : 89 دوشنبه 10 خرداد 1400 زمان : 10:18 نظرات (0)

مقاله پارافریز شده چیست؟
جواب سوال پرسش چیست؟ لازم به ذکر است که پارافریز مقاله از کلمه لاتین paraphrasis گرفته شده است که خود از کلمه یونانی παράφρασις به معنی "شکل دیگری از بیان" گرفته شده است.

با این حال ، در کارهای تحقیقاتی ، پارافریز مقاله طیف گسترده ای از مفاهیم و ابزارها را در بر می گیرد و می توان مقاله ، نامه یا کتاب را با استفاده از متون مقالات یا کتابهای دیگر با استفاده از سبک ، واژگان و جملات بازنویسی یا ویرایش کرد. یک روش درمانی جدید ، به این ترتیب که نوشته جدید توضیح ، تفسیر یا تفسیر آثار قبلی است و ممکن است حاوی انتقاد و نظرات مترجم باشد یا خیر.

از این لحاظ ، اصلاح مجدد به خودی خود یک کار تحقیقاتی است ، زیرا بسیاری از آثار بزرگ فلسفی ، اجتماعی و ادبی از طریق آن پدید آمده اند. این اصطلاح به ویژه در ژانر ادبی "کتاب مقدس" ، ژانر ادبی که در آن نسخه برداری کتاب مقدس به طور گسترده ای در اروپای قرون وسطی انجام می شد ، با هدف ارائه معنای دقیق آیات و کل متن کتاب مقدس (که گاهی نادیده گرفته می شود) استفاده می شود. ارائه مطالبی از کتاب مقدس به صورت نسخه های ارتدکس در تئوری به دور از بدعت ، یا استخراج مطالبی از کتاب مقدس که برای عموم مردم قابل خواندن است به روشی سرگرم کننده و جالب ، معنوی و فداکارانه با معنا باشید.

همانطور که گفته شد ، اصلاح مجدد متون مقاله انگلیسی نیز برای جامعه علمی یک نیاز است ، زیرا بسیاری از مطالعات مروری بر اساس روش تحقیق کتابخانه مجبور به مراجعه به منابع انگلیسی و نوشتن پایان نامه های خود با استفاده از روش پارافریز هستند. پاراگراف نویسی در Irentcom مانع از رد شدن مقاله توسط مجلات علمی به دلیل شباهت زیاد آنها می شود (هم اکنون سفارش دهید!) اکنون سفارش دهید!

زیرا با این کار ، انسجام یا تقابل مطالب دوباره کار شده با مقاله خود را به خواننده نشان می دهیم ، که خود بیانگر درک بالاتر ما از کل موضوع است. بنابراین ، یک جنبه مهم در اصلاح مجدد مقاله isi ، بالا بردن ارائه آن است تا متن پاراگراف شده به عنوان پشتوانه ای قوی برای نظریه ارائه شده در مقاله عمل کند.

نیما بازدید : 65 یکشنبه 08 فروردین 1400 زمان : 11:32 نظرات (0)

ویرایش نیتیو چیست :

در این یادداشت قصد داریم تا پاسخ سوال ویرایش نیتیو چیست را به زبانی ساده بدهیم . فرض کنید که قرار است به شهر یا کشوری که زبان آن را نمی دانید مسافرت کرده و در این راه نیازمند حضور یک مترجم همراه هستید .

در چنین شرایطی چنانچه دو راه پیش شما باشد کدام یک را انتخاب می کنید ؟!

اول اینکه مترجم فردی هموطن یا همشهری شما بوده ، زبان یکدیگر را به خوبی بفهمید و با زبان مقصد نیز تا حدی آشنایی داشته باشد و یا اینکه فرد مذکور یکی از بومیان آنجا بوده و بتواند به زبان شما نیز سخن بگویند !

با توجه به اینکه پاسخ به این سوال نسبی بوده ، متغیرهای مهمی مانند هزینه ها لحاظ نشده و هر کس بنا به سنجش شرایط خاص خود یکی را بر می‌گزیند ، تصور کنید که هدف از به کارگیری این فرد تنها برقراری ارتباطی ساده با اهالی شهر مقصد نیست ، بلکه قصد دارید تا مفاهیمی را به صورت دقیق و مو به مو به آن ها منتقل کنید .

در چنین شرایطی به نظر می رسد که راهکار دوم که استفاده از یک مترجم بومی است بسیار کاربردی تر می باشد ، چرا که در مورد اول ممکن است مترجم با وجود درک کامل منظور شما ، کلمه یا عبارت دقیقی که انتقال دهنده کلامتان است را نداند ؛ در صورتی که می توان منظورمان به مترجم دوم را با ارائه جملاتی به طرق مختلف تفهیم کنیم ، سپس این فرد با درک درستی که از پیام شما یافته است حتی با تغییر کلی ساختار یک جمله مفهوم آن را به هم زبانانش برساند .

با صرف نظر از وجوه متعدد این قیاس مع الفارق با پاسخ سوال ویرایش نیتیو چیست ، به این نکته می رسیم که با تفاوت‌های بسیاری که میان ترجمه کلامی و ویرایش نوشتاری وجود دارد ، ویرایش مقاله انگلیسی نیز از این الگو تبعیت می کند .

در همین رابطه چنانچه شما بخواهید تنها مطلبی را به انگلیسی برگردانید تا برای عموم افرادی که به این زبان آشنایی دارند قابل فهم باشد ، علاوه بر این که خودتان هم می توانید این کار را انجام دهید ، می توانید با سپردن کار به فردی با تجربه و دانا به اهداف خود رسیده و با وجود اشتباهات قابل اغماض این عمل را به سرانجام برسانید .

این در حالیست که وقتی شما در بالاترین سطوح علمی قصد دارید تا مطلبی را در یک ژورنال به چاپ رسانده و با استناد به این نوشته ها برگی جدید در کتاب علوم حوزه خود رقم بزنید ، شاید تغییر جای یک نقطه و یا حرف بتواند معنی کلی چند عبارت و پاراگراف را تغییر دهد ، لذا سختگیری های فراوانی از سوی داوران عرصه مذکور اعمال می گردد ؛

سختگیری هایی که چنانچه وجود نداشتند همه افرادی که از سراسر دنیا دارای مدرک معتبری در علم خود بوده و خودشان را صاحب نظر می پندارند ، گاه و بیگاه به ارسال مقاله به این مجموعه ها پرداخته و شانس خود را برای شناخته شدن در جوامع جهانی امتحان می کردند . حال می توانیم بگوییم که ویرایش نیتیو چیست ! 

در پاسخ به این سوال که ویرایش مقاله نیتیو چیست باید گفت که اینگونه ادیت ها به ویرایش یک مقاله توسط فردی که زبان مادری وی انگلیسی بوده و یا هم مانند زبان مادریش به آن مسلط است انجام می گردد. به هنگام نگارش یک مقاله ، تمام تمرکز و دغدغه نویسنده ، تالیف مقاله ای است که از نظر علمی صحت داشته و بتواند منظورش درستی را منتقل کند ، در نتیجه نه تنها لزومی ندارد تا نکات نگارشی را رعایت کنند ، بلکه توجه به این کار حتی می‌تواند به روند تحقیقات او آسیب برساند .

نیما بازدید : 33 چهارشنبه 27 اسفند 1399 زمان : 13:44 نظرات (0)

آیا آقایان موهای بدن خود را حذف می کنند؟

از بین بردن موهای ناخواسته بدن ، از جمله موهای کلی یا پیرایشی، یکی از محبوب ترین روندهای نظافت در میان مردان امروزی است. استفاده از تیغ شیو برای حذف موها، همیشه روشی روتین جهت آراستگی در بین مردان بوده است. با این حال ، روشهای تکامل یافته نظافت مردان امروزی شامل حذف کامل مو در نواحی پایینتر از صورت نیز می باشد!

مجلات برتر مد ادعا می کنند که اکثر مردان ترجیح می دهند به طور مرتب موهای خود را در نواحی پایینتر از کمر اصلاح کنند. انتخاب پوست بدون مو در قفسه سینه ، زیر بغل ، شانه ها ، شکم ، پشت ، بازوها ، پاها و ناحیه شرمگاه می تواند به تقویت استانداردهای بهداشتی شما کمک کند. نظافت هوشمندانه موهای بدن حتی می تواند جلوه ای بهتر از قبل به هیکل شما ببخشد! آیا محصولات ویژه ای برای حذف مو برای آقایان وجود دارد؟

واضح است که مردان نسبت به زنان موهای بدن بسیار ضخیم، تیره و پرتراکمتر دارند. در حالی که زنان دارای رشد موی ضخیم ، خشن ، تیره و بلند محدود به ناحیه عانه و زیر بغل هستند ، اما مردان در سراسر بدن خود ، از جمله صورت ، سینه ، پاها ، بازوها ، شکم ، پشت ، ناحیه تناسلی و حتی گاهی اوقات علاوه بر آن، شانه ها ، گوش ها و بینی رویش می کند. بنابراین ، روشهای معمول حذف موهای زائد که برای خانمها مفید است ، ممکن است به تلاش پرخاشگرانه تر و صرف هزینه های بیشتری برای مردان نیاز داشته باشد و در عین حال دردناک یا بی اثر باشند.

از لحاظ تعداد محصولات موزدایی که نیازهای نظافت مردان را تأمین می کنند ، تنوع زیادی وجود دارد. تیغ های مختلف بدن ، موبرهای برقی و کرم های موبر هم اکنون برای مرد امروزی که انتخاب می کند بدون مو باشد ، در دسترس است! خدمات حرفه ای حذف مو نیز تقاضای زیادی دارند.

چندین سالن بسته های وکس مخصوص آقایان را ارائه می دهند ، در حالی که کلینیک های لیزر برای ارائه حذف موهای زائد آقایان ، بدون درد و نسبتاً دائمی در میان مردان محبوبیت یافته است.

۳ افسانه مطرحتر مرتبط با از بین بردن مو برای مردان وقت آن رسیده است که چند باور غلط دیگر در مورد حذف موهای زائد مردان را رد کنید تا بتوانید در مورد نظافت شخصی ، انتخاب درستی انجام دهید: موها نشانه مردانگی است : برعکس ، حذف موهای قفسه سینه یا موهای ناخواسته ای که از گوش ، بینی ، زیر بغل ، حتی مناطق خصوصی رویش کرده اند ، منع جدی برای مردان عصر جدید نیستند.

تراشیدن موهای بدن منجر به رشد موهای ضخیم تر ، تیره و درشت تر می شود : این افسانه ای است که در رابطه با استفاده از تیغ وجود دارد.

از آنجا که اصلاح باعث از بین رفتن موها از سطح پوست می شود ، باعث رشد مجدد به حالت خاری می شود. با این حال ، ضخامت ، بافت یا رنگ مو بدون تغییر باقی می ماند. حذف مو باعث رشد مجدد رشد می شود :

بیشتر روش های مراقبتی توسط خود فرد، حذف موهای سطحی را ارائه می دهند ، بنابراین میزان رشد مجدد بدون تأثیر باقی می ماند. از طرف دیگر ، با استفاده از لیزر موهای زائد پیشرفته ، می توانید از کاهش دائمی رشد مو بهره مند شید.

اگر مایل به برداشتن موهای زائد بدن هستید ، قسمت بعدی را بخوانید تا با گزینه های مختلف موجود برای آقایان آشنا شوید.

نیما بازدید : 47 سه شنبه 26 اسفند 1399 زمان : 13:23 نظرات (0)

هیدروموتور اینترموت INTERMOT هیدروموتور یا موتور هیدرولیک ، که یک جزء مهم در هیدروموتور اینترموت لودرهای بابکت به شمار می رود در واقع ، یک عملگرهیدرولیکی از نوع دورانی است که انرژی موجود در روغن هیدرولیک را که به شکل فشار است ، دریافت و آن را تبدیل به گشتاور و حرکت دورانی می کند.

هیدرو موتورها ازنظر ساختمانی شبیه پمپ های هیدرولیکی هستند ، اما در عمل به جای فشار سیال در اثر حرکت ، در اثر فشار حرکت ایجاد می شود. موتورهای هیدرولیک براساس حجم جابه جایی ، ظرفیت جذب یا تولید گشتاور و حداکثر فشارمجاز کارکرد ، درجه بندی می شوند.

موتورهای هیدرولیکی نیز مانند پمپ های هیدرولیکی دارای ۳ نوع دنده ای ، پیستونی و پره ای می باشد.

موتورهای هیدرولیک یا هیدروموتورها عملگرهایی با دوران مداوم هستند که جهت ایجاد گشتاور لازم برای دوران بار
چرخشی مورد استفاده قرار میگیرند. این عملگرها در انواع دنده ای، پره ای و پیستونی طبقه بندی میشوند.

عیوب احتمالی و رایج در هیدروموتور :

اکثرا روغن کثیف و نامرغوب باعث خرابی های پیستون های و ساچمه های هیدروموتور میشود

وقتی ساچمه های روی شافت دارای خوردگی میشود شفت گیرپاژ میشود و باعث خرابی های دیگر وشکستگی پیستون ها میشود. سیل های ابندی پیستون ها هم به دلیل استهلاک ساییده میشوند که راندمان هیدروموتور را کاهش میدهد

هیدروموتور پیستونی اینترموت از هیدروموتور اینترموت های پر استفاده در صنعت ایران می باشد.اینترموت یک مارک ایتالیایی است و هیدروموتور های ساخته شده توسط این کمپانی از کیفیت ، طول عمر و بازدهی بالایی برخوردار می باشد.این هیدروموتور ها در صنعت تزریق پلاستیک محبوبیت زیادی دارد.البته نوع چینی این هیدروموتور ها نیز در بازار موجود است که از هیدروموتور پیستونی اینترموت کیفیت نه در حد اینترموت اصل ایتالیا اما در حد خوب و قابل قبولی قرار دارد و از لحاظ قیمت بسیار پایین تر از اصل آن است لذا در صنعت ایران بیشتر از نمونه چینی آن استفاده می گردد

مزیت های هیدروموتور پیستونی اینترموت:

-قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا

-پشتیبانی و تامین قطعات آسان

-طول عمر و بازدهی بالا

-تعمیرات آسان

-ایجاد گشتاور های بسیار بالا در سایز های nhm70

نیما بازدید : 45 دوشنبه 25 اسفند 1399 زمان : 14:34 نظرات (0)

برای ساخت یونیت هیدرولیک در گام اول نیاز است با اجزای سازنده آن آشنا باشید. اجزایی مانند مخزن مایع بدون فشار، یک موتور پمپ ، چرخ‌دنده‌های کنترلی، لوازم جانبی و اتصالات لوله که در ساخت و طراحی یونیت هیدرولیک کاربرد خواهد داشت.

هر کدام از واحد‌های جزئی به صورت جداگانه می‌توانند برای کارکرد مناسب موتور پمپ و تجهیزات مربوط به چرخ‌دنده‌ها و در نهایت با هماهنگی یکدیگر برای ساخت یونیت هیدرولیک اهمیت داشته باشند.

طراحی قطعات فولادی برای ساخت یونیت هیدرولیک

جنس مخازن معمولا باید به نحوی انتخاب شود که قابلیت جوشکاری داشته باشد، اجزایی مانند فولاد و یا به ندرت از آلومینیوم در طراحی و ساخت یونیت هیدرولیک استفاده می شود هنوز از پلاستیک برای استفاده در مخازن استفاده نشده است.

شاید متریال به کار رفته در مخازن هیدرولیک به واقع از جنس فولاد خالص ساخته نشده باشد اما عنوانی که به صورت معمول برای این اجزای قابل جوشکاری به کار می‌رود اغلب با نام “فولادکاری” شناخته می‎شود.

تمامی اصول و قواعدی که معمولا در اجرای فولادکاری‌های صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد، در ساخت یونیت هیدرولیک نیز کاربرد خواهد داشت به همین دلیل از توضیح کلیات این بحث صرف‌نظر کرده‌ایم.

در مقابل آنچه اهمیت اساسی پیدا می‌کند بحث طراحی فولاد کاری است. طراحی که متناسب با شرایط جوشکاری باشد و به دلیل اهمیت بالای آن در ساخت و طراحی یونیت هیدرولیک توجه ویژه‌ای به این موضوع می‎شود.

در ساخت یونیت ما با تمامی جنبه‌های ویژه‌ی طراحی فولاد کاری سروکار خواهیم داشت که به هر کدام از زیرمجوعه‌های منفرد تشکیل دهنده یک واحد کلی وابسته است.

اولین قسمتی از یک یونیت هیدرولیک یا پاورپک که باید ساخته بشود مخزن هیدرولیک هست. مخزن ها را باتوجه لیتراژ پمپ هیدرولیک انتخاب می کنند .جنس مخزن هیدرولیک را از آهن معمولی همان st32  ، آلومینیوم ، استیل  با توجه نوع درخواست و نوع شرایط محیطی دستگاه طراحی و ساخته می شود.

در نظر داشته باشید از مخازن الومینیوم برای زمانی استفاده میکنن که می خواهند روغن هیدرولیک را سریع خنک کنند و روغن باید به سرعت خنک شود . اگر از استیل استفاده کنیم دمای روغن دیرتر پایین می اید.

نیما بازدید : 35 یکشنبه 24 اسفند 1399 زمان : 15:42 نظرات (0)

این روز ها با توجه به نزدیک شدن ایام خانه تکانی بسیاری از خانم ها به دنبال مواد پاک کننده سرامیک برای براق سازی و تمیز کردن سرامیک های منزل خود هستند تا در ایام عید به بهترین شیوه در نگاه میهمانان ظاهر شوند .

اما امروزه با توجه به حجم بسیار زیادی از برند ها و مواد پاک کننده ی سرامیک نمی توان به این آسانی برند ویا ماده ای خاص را انتخاب کرد .

این انتخاب هنگامی سخت تر می شود که در می یابید که هر ماده ای قدرت و خاصیت بخصوصی دارد و نمی توان برخی از آن ها را عمومی دانست .

لذا ممکن است به دنبال اطلاعاتی جامع در مورد مواد براق کننده ی سرامیک باشید و بخواهید بهترین گزینه را انتخاب کنید . این اطلاعات دقیقا همان چیز هایی است که می توانید با مطالعه این مقاله به آن ها دست یابید اما بهتر است قبل از هر گونه بحث در مورد مواد براق کننده ی سرامیک راه های جلوگیری از کثیف شدن سرامیک خود را بدانید تا مجبور نباشید با دردسر های براق کردن آن دست و پنجه نرم کنید.

پیشگیری بهتر از درمان!

قبل از یادگیری روش ها و مواد براق کننده ی سرامیک بهتر است مانع از کثیف شدن و کدر شدن سرامیک های کف خانه ی خود شوید.

همواره در نظر داشته باشید که سرامیک و کاشی به همان اندازه که می توانند جلوه ی زیبایی به خانه ببخشند به همان اندازه نیز می توانند با کثیف شدنشان دل زدگی ایجاد کنند پس حتما از کثیف شدن آن ها جلوگیری نمایید .

برای این پیشگیری بصورت روزانه و یا بازه های کوتاه در هفته سرامیک های منزل و یا محل زندگی خود را تمیز کنید  و هر بار آن ها را با آب خالص و یا مواد شوینده ی عمومی مانند وایتکس بشورید .

شستشوی مداوم سبب می شود تا از انباشت شدن لکه های سخت و مقاوم بر روی سرامیک ها ممانعت شود و سرامیک های شما همیشه براق و درخشان باشد همچنین تمیز کردن مداوم آن ها سبب می شود تا کار شما در ایام خانه تکانی و تمیز کاری های کلی راحت تر شود .

اما اگر مدت زیادی است که سرامیک های خود را تمیز نکرده اید و می خواهید در ایام عید آن را برق بیندازید بهتر است تا انتها این مقاله را دنبال کنید

هنگامی که صحبت از مواد براق کننده ی  سرامیک می شود همه ی ذهن ها به سمت مواد شوینده و گران قیمت صنعتی می رود و هر یک برند و یا نام خاصی را در ذهن خود تصور می کنند . اما جالب است بدانید که تنها مواد صنعتی قدرت پاک سازی لکه های روی سرامیک و برق انداختن آن را ندارند بلکه بسیاری از مواد طبیعی که در خانه همگان نیز یافت می شود نیز می توانند به خوبی سرامیک های خانه شما را برق بیندازند . در ادامه قصد داریم تا لیستی از  این مواد صنعتی و خانگی که برای برق انداختن سرامیک استفاده می شوند را به شما معرفی نماییم .

توصیه: قبل از هر چیزی در نظر داشته باشید که چنانچه سنگ نما و یک کف منزل شما از جنس گرانیت می باشد به هیچ وجه برای تمیز کردن و برق انداختن آن از مواد شوینده ی اسیدی استفاده نکنید چون این مواد شوینده می توانند ضرر های جبران ناپذیری را به سنگ گرانیت وارد سازند .

سنگ گرانیت در برابر مواد اسیدی مقاومت بالایی ندارد و در صورت استفاده ی مکرر از این مواد برای تمیز سازی گرانیت ، نمای سنگ شما تخریب شده و جلوه ی خود را از دست می دهد از این رو می باشد که توصیه می کنیم از مواد اسیدی برای تمیز سازی سنگ های گرانیت استفاده نکنید .

نیما بازدید : 39 یکشنبه 24 اسفند 1399 زمان : 12:11 نظرات (0)

مقاله نوشتن بخش مهمی از فرآیند پژوهش و تحصیلات عالیه در ایران است.

دانشجویان ارشد و دکتری در رشته‌های مختلف برای فارغ‌التحصیلی باید مقاله‌ای بنویسند و در ژورنالی معتبر به چاپ برسانند. مقاله باید از نظر علمی نوآوری داشته باشد و تحلیلی نوشته شده باشد.

اما نقش ویرایش انگلیسی مقاله و ادیت نیتیو آن را نباید دست کم گرفت.

چه بسا یک مقاله متوسط با یک ویرایش صحیح، بتواند در مجله‌ای معتبر چاپ شود ولی یک مقاله با محتوا با مشکل مواجه باشد.

مقالات علمی و پژوهشی، نقش و اهمیت زیادی در رزومه هر محققی دارد.

محققان، پژوهشگران، اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی بسیار علاقمند هستند که نتایج تحقیق و پژوهش خود را در نشریات بین المللی برای دسترسی عموم مردم به چاپ برسانند.

فرآیند پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی-تخصصی بسیار دشوار است و داوران متخصص و هر خواننده ای، اولین موردی که در حین داوری و مطالعه مقاله به آن توجه می کنند، ترجمه تخصصی مقاله می باشد.

چاپ مقاله دارای اصول و قواعدی است که همگی آنها باید از زیر ذره بین داوران نشریه بگذرد. برای پذیرش و چاپ مقاله اولین قدم، ترجمه تخصصی و دقیق این گونه مقالات به یک زبان مشترک بین المللی که همانا زبان انگلیس است می باشد.

از آن‌جایی که زبان انگلیسی به عنوان زبان مشترک جامعه علمی مطرح می باشد، تمامی محققین و اساتید گرامی این عرصه می بایستی قادر باشند نتایج پژوهش‌ها و تحقیقات خویش را به زبان انگلیسی ترجمه نمایند و برای این امر باید بر زبان انگلیسی مسلط باشد.

هر چند که بسیاری از اساتید از چنین توانایی برخوردار هستند، اما در واقعیت امر، تمامی محققان از چنین توانایی به طور کامل برخوردار نیستند و حداقل نیاز به ویرایش مقاله توسط یک مترجم متخصص آشنا به رشته مربوطه انکار ناپذیر است.

شایان ذکر است که حساسیت امر ترجمه فوق العاده بالا و بااهمیت است زیرا کیفیت و نحوه نگارش ترجمه می‌تواند سرنوشت پذیرش یا رد کل مقاله را رقم بزند.

در حقیقت، ترجمه‌ تخصصی و صحیح یک مقاله نیازمند بهره گیری از دانش موضوع تخصصی، تجربه نگارش و انتقال مفاهیم به زبان انگلیسی، آشنایی با ساختارهای متداول مقالات علمی و تسلط بر اصطلاحات و مفاهیم تخصصی متن مورد نظر می باشد.

نیما بازدید : 37 سه شنبه 12 اسفند 1399 زمان : 13:26 نظرات (0)

مزوژل در یک نگاه

بی شک قبل از آشنایی با کاربردهای مزوژل و مزایا و معایب آن، باید بدانیم که این خدمت زیبایی چیست و چگونه انجام می شود. یکی از بهترین روش های درمانی که برای رفع پف چشم، گودی چشم و مشکلات پوستی اطراف آن انجام می شود، تزریق ژلی است که حاوی کوآنزیم، مواد معدنی، ویتامین، اسید هیالورونیک، اسید آمینه و آنتی اکسیدان بوده که در فرآیند مزوتراپی انجام می شود.

مهم ترین عنصر این ژل، اسید هیالورونیک نام داشته که نوعی قند طبیعی است و در پوست وجود دارد.

این اسید به آبرسانی پوست کمک شایانی می کند.

همچنین در تمامی سرم ها، ماسک های ورقی پوست و بیشتر مواد تزریقی وجود دارد.

بنابراین اگر در اطراف چشمان خود چین و چروک داشته یا چشمانی گودی دارید، دیگر نگران نباشید.

با تزریق این ژل به راحتی مانند افراد مشهور زیبا و جذاب می شوید.

مکانیسم تزریق ژل اطراف چشم چگونه است؟

مهمترین نکته در تزریق ژل بررسی اثرگذاری و عملکرد آن است. با توجه به مواد تشکیل دهنده مزوژل و عناصری که در آن به کار رفته است، تولید کلاژن با تزریق این ژل آسان شده و به راحتی به بافت ها و اندام های پوستی آبرسانی می شود.

رطوبت کافی در پوست یکی از عوامل شادابی و درخشندگی پوست است.

با این حساب با توجه به انواع ویتامین، آنتی اکسیدان و مواد معدنی موجود در این ژل، اگر روی پیشانی خطوطی دارید و در پی رفع خط لبخند خود هستید، با این تزریق پوست خود را تقویت کرده و به ترمیم بافت های آسیب دیده بپردازید.

با بالا رفتن سن، اسدی هیالورونیک موجود در پوست از بین رفته و در نتیجه پوست رطوبت خود را از دست می دهد و دیگر شاداب و طراوت به چشم نمی خورد.

در این روش درمانی، با تزریق هیالورونیک اسید، بافت های پیر ترمیم شده و جوان می شوند.

اما آیا این روش تنها برای میانسالان و سالمندان است؟

بی شک جواب ما خیر بوده و افراد جوان نیز اگر در اطراف چشم گودی و پف دارند، با تزریق ژل به راحتی آن را رفع می کنند.

مزوژل و کاربردهای بی پایان آن!

اکنون سوالی که به وجود می آید این است که این تزریق ژل چه کاربردی هایی دارد؟

یکی از مهمترین کاربردهای آن، ترمیم بافت های آسیب دیده و پیر بوده و چین و چروک ها را از بین می برد. همچنین رفع خطوط لبخند، خط های عمیق پوست بین دو ابرو، اطراف چشم و پیشانی را درمان می کند.

نیما بازدید : 35 سه شنبه 12 اسفند 1399 زمان : 12:14 نظرات (0)

 اتاق خواب اغلب آخرین چیزی که برای انتخاب به سراغ آن می روید پرده می باشد.

پرده اتاق خواب علاوه بر جلوگیری از ورود نور زیاد در روز و همین طور نفوذ سرما و گرما در فواصل مختلف می‌تواند، در بهتر نشان دادن دکوراسیون اتاق خواب موثر باشد

اوصولا آخرین چیزی که برای تکمیل شدن اتاق خواب به سراغ آن می‌روند، انتخاب پرده اتاق می‌باشد.

با توجه به شکل گیری کامل دکوراسیون اتاق خواب و چیده شدن وسایل، انتخاب رنگ و طرح مناسب از انواع پرده اتاق خواب برای شما آسان می‌شود.

شرایط اتاق خواب به گونه‌ای است که حتما باید از نظر نوری متناسب باشد. و نیاز به نور در آن ممکن است، در طول ساعات مختلف شبانه روز تغییر بکند.

اتفاقا بر همین اساس است که مدل پرده ای که در اتاق خواب به کار گرفته می‌شود. از نظر طراحی و نوع پارچه پرده بسیار تعیین کننده خواهد بود.

اتاق خواب بر اساس سبک اتاق شما می‌تواند، سلطنتی، سنتی، مدرن، ساده و یا اسپرت باشد. تنوع در انواع پرده اتاق خواب امروزه آنقدر زیاد شده است، که هر کسی با هر سبک و سلیقه‌ای می‌تواند، به راحتی خرید مدنظر خود را انجام دهد.

اگر فضای اتاق خواب شما به سبک سلطنتی و با سرویس خواب و کمدهای چوبی و طرح سلطنتی می‌باشد.

انتخاب شما در این حالت بهتر است، پرده‌های سنگین دو لایه سلطنتی با یک چوب پرده و والان مناسب باشد. این نوع پرده برای افرادی که از نفوذ نور در اتاق خواب اذیت می‌شوند، مناسب است. توجه داشته باشید این مدل پرده برای اتاق خواب برای کودکان مناسب نمی‌باشد.

اگر در دکوراسیون اتاق خود از لوازم سنتی و سبک‌های قدیمی استفاده کرده‌اید، انواع پرده اتاق خواب سنتی بهترین انتخاب برای تزیین اتاق خواب شما می‌باشد. پنجره پوش‌ها هم بر اساس رنگ و طرح اتاق شما می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. این پنجره پوش‌ها بر اساس نامشان به پنجره متصل شده و کل آن را می‌پوشاند..

نیما بازدید : 29 دوشنبه 11 اسفند 1399 زمان : 12:46 نظرات (0)

اجرای چسب توسط ماله دندانه دار بوده در این طریق ضخامت و مقدار مناسب جهت اجرا حاصل خواهد شد.

در صورت اعمال چسب با ضخامت بالا عامل سر خوردن کاشی و عدم خشک شدن به موقع چسب خواهد شد.

در شرایط دما و رطوبت معمولی حداکثر زمان اجرا 20 دقیقه میباشد.

در صورت خشک شدن لایه سطحی چسب قبل از نصب کاشی مجددا کاردک کشی میشود.

چسب کاشی میبایستی غلظت مناسب برای نصب کاشی را داشته میباشد.

در دمای پایین تر از 5 درجه سانتیگراد استفاده نشود.

بهترین دما برای خشک شدن چسب بالاتر از 15 درجه سانتیگراد است.

چسب کاشی  عامل نچسبیدن کامل کاشی میگردد.

غلظت باید بصورتی باشد که همان لحظه چسب به کاشی چسبیده و به راحتی جدا نگردد، پس از جدا شدن پشت کاشی به چسب الوده شده باشد.

چسب کاشی سفت عامل خشکه چینی و اجرای کاشی با ضخامت بالا میگردد و همین امر سبب میگردد که نتوان کاشی را تحت فشار چسباند و ضخامت چسب پس از خشک شدن کم و منقبض و باعث جدا شدن کاشی میگردد.

استاندارد های بین المللی چسب های خمیری را حهت استفاده در داخل استخرها و دیوار اطراف ان و محوطه های رو باز و همچنین کاشیکاری ساختمان های سواحل دریا پیشنهاد نمی نمایند

در حال حاضر کاشی و سرامیک با ابعاد بزرگ تولید و همچنین مصالح پشت کاشی نفوذ پذیری کمتری نسبت به گذشته دارند.

باید توجه داشت عدم جذب لعاب کاشی قدیمی و کاشی و سرامیک جدید و مصرف چسب اضافی باعث حرکت و لغزش و جدا شدن کاشی و سرامیک از روی سطح میگردد.

استفاده از چسب اضافی و عدم دسترسی هوا جهت خشک شدن در وسط کاشی اجازه نمی دهد روی یک بدنه در یک مرحله کاشیکاری در ارتفاع زیاد انجام گیرد.لازم است در این مواقع نصب کاشی بر روی یک بدنه را با فاصله زمانی تا چند ساعت اجرا تا چسب کاشی قسمت زیر تقریبا خشک و تحمل وزن کاشی سنگین جدید را داشته باشد.

لازم است بندکشی یک روز پس از گیرش چسب خمیری اجرا و در صورت استفاده از کاشی با جذب پایین و ابعاد بزرگ در مدت زمان طولانی تری اجرا گردد.

 
نیما بازدید : 33 دوشنبه 11 اسفند 1399 زمان : 12:20 نظرات (0)

 

مایعات تقریبا غیرقابل انعطاف هستند. این ویژگی منجر به استفاده از مایعات به عنوان وسیله ای برای تبدیل و انتقال کار شد. بنابراین ، می توان از آنها برای طراحی ماشین هایی استفاده کرد که می توانند همزمان مقاومت بسیار زیادی را با رانش بسیار کم تحریک کنند.

وینچ هیدرولیک چیست؟


بالابر هیدرولیکی وسیله ای است که در آن نیرویی در یک استوانه کوچک به روغن وارد می شود. این نیرو باعث می شود روغن تراکم ناپذیر به استوانه بزرگ منتقل شود. روغن پیستون استوانه بزرگ را فشرده می کند و باعث افزایش بار روی سیلندر می شود (به عنوان مثال ، یک ماشین). این مکانیسم کار دستگاه های جرثقیل و غیره است که به طور همزمان کارهای مفید زیادی را با بازده بالا انجام می دهند.
ساختار جک هیدرولیکی از این واقعیت استفاده می کند که روغن عملاً قابل تراکم نیست و نیرو را به خود منتقل می کند. فشار بر روی پیستون کوچک مستقیماً به پیستون بزرگ منتقل شده و آن را به سمت بالا هل می دهد.

مزیت مکانیکی جک هیدرولیک

فشارهای وارد بر استوانه‌ها که همان نیروی وارد بر واحد سطح یعنی  P = F/A  است، باهم برابرند. بنابراین:

P e  = P l


به عبارت دیگر می‌توان نوشت:

F e /A e  = F l /A l


که در آن  F  همان نیروهای مقاوم و محرک ،  A  همان سطح مقطع دو پیستون می‌باشد. در حالت ساده‌تر مزیت مکانیکی قسمت هیدرولیکی جک بصورت زیر در می‌آید:

A A  = M l /A e


دسته جک نیز یک اهرم نوع دوم است و مزیت مکانیکی مخصوص به خود را دارد. دسته اهرم نیروی محرک را افزایش می‌دهد. بر جک هیدرولیک نیروی مفید دسته وارد می‌شود و جک این نیرو را افزایش می‌دهد. از اینرو مزیت مکانیکی کل دستگاه برابر مزیت مکانیکی این دو قسمت می‌باشد.

آیا جک هیدرولیک مقدار کار را افزایش می‌دهد؟

دستگاهی وجود ندارد که بتواند مقدار کار را افزایش دهد. هر مقدار روغن که از استوانه کوچک خارج شود، همان مقدار وارد استوانه بزرگ می‌شود. در هر دو استوانه این حجم روغن برابر است با حاصلضرب سطح مقطع استوانه در فاصله‌ای که پیستون جابجا می‌شود. چون این حجمها باهم برابرند، بنابراین:

بیشتر بخوانید : پمپ دنده ای هیدرولیک چیست و چگونه عمل میکند

A e ΔS e  = A l ΔS l


اگر ماشین را بدون اصطکاک در نظر بگیریم داریم:

M A =A l /A e =ΔS e /ΔS l


و چون  M A  = F l /F e  بنابراین:

F l ΔS l  = F e ΔS e


که نشان می‌دهد در حالت ایده‌آل کار خروجی یا مفید با کار ورودی یا داده شده برابر است.

https://www.rodcraft.com/gb/news/how-to-choose-the-right-hydraulic-jack.html
در قرقره ، اهرم و جک هیدرولیک ، وقتی اصطکاک وجود ندارد، کار خروجی با کار ورودی برابر است. این گفته در مورد سایر ماشینها نیز برقرار است. در چنین شرایطی مزیت مکانیکی ایده‌آل (یعنی بدون اصطکاک) هر  ماشینی  را می‌توان با بررسی هندسه ماشین بدست آورد. با ملاحظه معادله  M A  = ΔS e /ΔS l  حتی در پیچیده‌ترین ماشین ، می‌توان مزیت مکانیکی ایده‌آل را فقط با دانستن اینکه وقتی نیروی محرک را در مسافت معینی حرکت می‌دهیم، نیروی مقاوم چقدر جابجا می‌شود، پیدا کرد.

کاربردهای جک هیدرولیک

در بلند کردن  ماشین‌آلات سنگین  ،  ماشینهای کمپرسور  ،  جرثقیلها  ، پالایشگاهها ،  حفاریهای زیر زمینی  ،  برج سازی  و معماری ، کلیه وسایل نقلیه و غیره از خود این وسیله بسیار ساده و مفید یا مکانیزم کارش استفاده می‌شود.

نیما بازدید : 39 سه شنبه 02 دی 1399 زمان : 15:01 نظرات (0)

پمپ های دنده ای مجموعه ای از پمپ های جابجایی مثبت هستند که به طور معمول از یک تا چند دنده استفاده می کنند که با محصور کردن حجم ثابت مایعات و مایعات با استفاده از چرخ دنده ها ، مکانیکی را ایجاد می کنند. فرآیند پمپاژ به طور متناوب انجام می شود. جریان سیال انتقال توسط این نوع پمپ ها یکنواخت ، بدون نبض و متناسب با سرعت چرخش چرخ دنده ها است.

اگر مایع بیش از حد غلیظ باشد و حاوی ذرات جامد نباشد ، پمپ دنده ای به شما کمک می کند تا بیشترین بهره را از آن ببرید. پمپ دنده ای یکی از پمپ های کندانسور پرکاربرد در صنعت است که به دلیل تولید فشار زیاد در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

این پمپ به نام پمپ دنده ای ، پمپ قیر ، پمپ لانه زنبوری و بسیاری از نام های دیگر در بازار شناخته می شود و شرکت های زیادی آن را در ایران تولید می کنند. شرکت تولیدی ایران یکی از شرکتهای خوب ایرانی فعال در این زمینه است و بسیاری از شرکتهای ایرانی و خارجی دیگر مانند نیز در زمینه تولید پمپ های دنده ای فعالیت دارند.

https://ph.parker.com/us/en/gear-pumps1

 

اجزای پمپ دنده ای


پمپ های دنده ای دارای دو دنده محرک و محرک هستند که در داخل شاسی چرخانده می شوند. با چرخش دنده ، دنده سیال را در قسمت مکش بین محفظه پمپ و تاج دنده می گیرد و آن را با خود به قسمت تخلیه پمپ می برد. در اینجا ، یک چرخ دنده با اعمال فشار زیاد ، مایعات را به سمت شاخه تخلیه هدایت می کند.

در پمپ دنده ای دو شافت محرک و موتور وجود دارد که روی شافت محرک قرار دارند و روی شافت محرک یک میله اتصال وجود دارد.

در دو طرف این شافت ها درپوش های اتصال دهنده ای وجود دارد که با مایع پمپ شده روان می شوند و با بسته بندی آستر بستن پنبه (نخ گرافیت) و نخ گرافیت ، از نشت مایع پمپ شده در اطراف شافت موتور جلوگیری می کنند.

 

مزایای پمپ دنده ای

  • نگهداری ساده
  • شما دامنه وسیعی از ویسکوزیته مایعات عملکردی را دارید
  • خروجی قابل کنترل
  • سادگی در بازسازی
  • حساسیت حفره کمتر
  • فشار زیاد خروجی
  • ابعاد و اندازه جمع و جور
  • بدون تأثیر عمل کنید
  • معایب پمپ دنده ای
  • آنها صدای بلندی دارند
  • مایع نباید خورنده باشد

کاربردهای پمپ دنده

پپمپ های دنده ای معمولاً برای انتقال مایعات بسیار چسبناک مانند چسب ، روغن و مواد غذایی مناسب هستند. این دستگاه برای مکانهایی مناسب است که نیاز به اندازه گیری دقیق دارند و یا نیاز به فشار زیاد خروجی دارند.

مایعات تولید شده برای این مدل پمپ ها تحت تأثیر فشار قرار نمی گیرند ، بنابراین این دستگاه برای شرایطی که از ذخیره نامنظم جلوگیری می شود ، مناسب است و این مدل از پمپ ها معمولاً برای مایعات با ویسکوزیته بالا ، چسب ها ، رزین ها و مواد غذایی باقی مانده است. آنها متناسب هستند.

https://www.pumpsandsystems.com/what-consider-gear-pump-selection

این مدل های پمپ برای قطعاتی که به توان خروجی بالایی نیاز دارند مناسب است. این مدل برای شرایطی است که منبع تغذیه نامتعادل است. خروجی پمپ تحت تأثیر نیرو قرار نمی گیرد. هر دو مدل پمپ داخلی و خارجی حاوی سوخت های مختلف ، روان کننده های مختلف و حلال ها و حلال های مختلف هستند. پمپ دنده ای خارجی در صنایع شیمیایی ، صنایع پلیمر ، ترکیب شیمیایی ، کشاورزی و تجهیزات هیدرولیکی استفاده می شود.

همچنین بیشتر بخواانید :  پمپ هیدرولیک چیست و عملکرد آن چگونه است؟

نیما بازدید : 41 شنبه 29 آذر 1399 زمان : 13:26 نظرات (0)

پمپ هیدرولیک ، تامین کننده انرژِی هیدرولیک سیستم است. هیدرو پمپ های هیدرولیک همیشه کوبل شده با یک محرک هستند که میتوانند الکتریکی یا گازوییلی با احتراق داخلی باشد.

اگر پمپ سیستم خراب باشد داخل پمپ فرار روغن ایجاد میشود و تمام  سیستم از لحاظ فشار و سرعت مختل میشود. از این رو انتخاب یک پمپ هیدرولیک با کیفیت بسیار مهم است!

پمپ هیدرولیک چیست و چگونه کار می کند؟

پمپ (Pump) هیدرولیک در واقع اصلی ترین و اساسی ترین بخش یک سیستم هیدرولیکی است که انرژی مکانیکی را به انرژی هیدرولیکی تبدیل می‌کند. پمپ، ابزاری برای تبدیل توان الکتریکی و یا مکانیکی به هیدرولیکی می باشد.

باید توجه داشت که پمپ فقط و فقط جریان روغن تولید می‌کند و نمی‌تواند در سیستم فشار تولید کند. در واقع پمپ می‌تواند تحت فشار ایجاد شده از طرف بار مقاوم به تولید دبی تقریبا بدون کاهش ادامه دهد.

  • معرفی انواع پمپ‌های هیدرولیک و کاربرد آن‌ها 

پمپ‌های هیدرولیکی به دو دسته کلی زیر تقسیم شده و برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند:

  1. پمپ‌های جابه‌جایی غیر مثبت که با نام پمپ‌های هیدرودینامیکی نیز شناخته می‌شوند و به دلیل تحمل فشار پایینی که دارند برای مصارف خانگی و جابه‌جایی سیالات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. قیمت پمپ هیدرولیک جابه‌جایی غیر مثبت به دلیل هزینه تولید پایین، بسیار مناسب است و این موضوع در کنار سروصدای بسیار کم آن‌ها، مهم‌ترین مزایای این محصول به‌شمار می‌رود.
  2. پمپ‌های جابه‌جایی مثبت که جزو پرکاربردترین تجهیزات در صنعت هیدرولیک بوده و به دلیل توانایی کار در فشارهای بالا، به پمپ‌های صنعتی شهرت دارند. این پمپ‌ها از ابعاد فشرده و کوچکی برخوردار بوده و در عین حال بازده حجمی بسیار بالایی نیز دارند. انعطاف‌پذیری بالای این پمپ‌ها و امکان استفاده از آن‌ها در فشارها و سرعت‌های مختلف، رونق و حرارت بسیار بالایی را برای بازار خرید و فروش پمپ هیدرولیک جابه‌جایی مثبت به همراه داشته است.

https://www.jbj.co.uk/pumpsandmotors.html

پمپ‌های هیدرولیک جابه‌جایی مثبت نیز به سه دسته کلی تقسیم می‌شوند که عبارتند از:

پمپ‌های چرخ‌دنده‌ای به سه دسته‌ی: دنده خارجی، دنده داخلی و پیچی یا اسکرو تقسیم شده و جزو پرکاربردترین انواع پمپ‌های جابه‌جایی مثبت به‌شمار می‌روند. پمپ‌ کارتریجی یا پره‌ای که گاهی اوقات با نام پمپ هیدرولیک تیغه‌ای نیز از آن یاد می‌شود، بازده مکانیکی بسیار خوبی داشته و راندمان کلی آن نیز در حدود ۸۵ درصد است. این نوع پمپ‌ها حساسیت بسیار بالایی به تمیزی روغن دارند و برای فشار متوسط در صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرند. قیمت پمپ هیدرولیک کارتریجی بسیار مناسب بوده و همین موضوع نیز سبب مقرون‌به‌صرفه نامیده شدن این پمپ در بازار خرید و فروش پمپ هیدرولیک شده است. پمپ‌های کارتریجی نیز به دو دسته‌ی: پمپ کارتریجی دبی متغیر و پمپ کارتریجی دبی ثابت تقسیم شده و جزو پرتقاضاترین پمپ‌های صنعتی محسوب می‌گردند.

بیشتر بخوانید : چرا گیربکس ال نود تغییر کرد؟

سومین نوع از پمپ‌های جابجایی مثبت که با نام پمپ‌های پیستونی شناخته می‌شوند، به دو نوع پیستونی محوری و پیستونی شعاعی تقسیم شده و جزو متنوع‌ترین پمپ‌های هیدرولیک به‌شمار می‌روند. این محصولات در زمینه شیرآلات همراه خود نیز جزو پرتنوع‌ترین پمپ‌های موجود در بازار بوده و تقاضای بسیار زیادی برای آن‌ها وجود دارد. قابل تعمیر بودن و قابلیت تحمل فشار بالا، جزو اصلی‌ترین مزایای این پمپ‌ها محسوب شده و نقش بسیار زیادی در افزایش تقاضا برای آن‌ها بر عهده داشته است.

معیارهای مختلفی وجود دارند که هنگام خرید پمپ هیدرولیک باید به آن‌ها توجه کرده و مطابق با شرایط و نیاز خود، اقدام به تهیه محصول مناسب نمایید. تعدادی از عواملی که در انتخاب پمپ هیدرولیک تاثیر دارند عبارتند از:

  • مقدار فشار پمپ

  • میزان دبی پمپ

  • قیمت پمپ هیدرولیک

  • تلرانس مورد نیاز پمپ

  • وزن و اندازه پمپ

  • راندمان پمپ

مقدار فشار پمپ هیدرولیک و میزان دبی، مهم‌ترین عواملی هستند که در خرید این پمپ‌ها باید مدنظر قرار داده شده و معیار اصلی برای تصمیم‌گیری به‌شمار روند. بد نیست بدانید که واحد سنجش دبی در پمپ‌های پیستونی و چرخ‌دنده‌ای، لیتر بر دقیقه و برای پمپ‌های کارتریجی گالن بر دقیقه در نظر گرفته شده و میزان فشار انواع پمپ‌های هیدرولیکی نیز با واحد بار سنجیده می‌گردد.

https://www.hydraulicspneumatics.com/fluid-power-basics/article/21884136/engineering-essentials-fundamentals-of-hydraulic-pumps

هیدرولیک نادری (hydkala.com) با بیش از ۳۰ سال سابقه در زمینه واردات انواع پمپ هیدرولیک، بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات را به صورت اینترنتی در اختیار مشتریان قرار داده و نیازهای مختلف متقاضیان را به بهترین شکل ممکن برطرف می‌سازد. واردات مستقیم این پمپ‌ها و عدم وجود واسطه در پروسه فروش، سبب مقرون‌به‌صرفه بودن‌ می شود. جهت خرید پمپ هیدرولیک از هیدکالا اینجا کلیک نمایید. زیرا این خرید نقش بسیار زیادی در کاهش هزینه‌های شما خواهد داشت.

پمپ هیدرولیک پیستونی چیست؟

این نوع پمپ‌ها در دو دسته‌ی پیستونی شعاعی و پیستونی محوری وجود دارند. پمپ‌های هیدرولیک پیستونی نسبت به سایر انواع پمپ‌های هیدرولیک فشارهای بیشتری را تحمل می‌کنند.

پمپ‌های پیستونی شعاعی ازلحاظ ظاهر بسیار شبیه پمپ‌های کارتریجی هستند با این تفاوت که ازلحاظ قطعات و مکانیزم عملکرد، متفاوت می‌باشند. مزیت پمپ‌های پیستونی شعاعی کاربرد در سرعت‌های بالا است و با توجه به آببندی مناسبشان، قابلیت کار در فشار بالا (حدود ۱۰۰۰ بار) را دارند. این پمپ‌ها معروف به پمپ‌های دبی متغیر هستند.

همچنین بخوانید : پمپ پیستونی هیدرولیک چیست؟

حرکت در پمپ‌های پیستونی محوری، به‌صورت شعاعی نیست، بلکه تعدادی پیستون به صفحهی زاویه‌داری متصل هستند و در این صفحه از مرکز خود به یک روتور متصل است که توسط الکتروموتور به چرخش در می آید. این صفحه در دو حالت زاویه‌دار و قائم می‌تواند قرار گیرد. دبی در این دسته از پمپ‌ها به کمک تغییر زاویه‌ی صفحه تغییر می‌کند، به‌ این‌ ترتیب که افزایش زاویه منجر به افزایش دبی خروجی می‌شود.

گروه صنعتی فامکو، یکی از بزرگ‌ترین هایپر صنعت‌های ایران، مشاور و تامین کننده تجهیزات صنعتی، برقی، کشاورزی و ماشین‌آلات ساختمانی مفتخر است در خدمت شما عزیزان در جای‌جای میهن عزیز باشد. این مجموعه با دارا بودن بیش از ۳۰ واحد تخصصی و با نگرش پاسخ به نیاز تمامی صنعتگران عزیز شما را در نیل و رسیدن به اهداف سازمانی هدایت می‌کند.

نیما بازدید : 111 یکشنبه 02 آذر 1399 زمان : 11:03 نظرات (0)

در اینجا نحوه ایستادن مناسب هنگام خواندن و هم‌چنین در حالت نشسته را آموزش می‌دهیم.

حالت ایستاده:

صاف بایستید و پاها را به اندازه عرض شانه ها از هم باز کنید.

سرتان را بچرخانید تا اگر ناراحتی در گردنتان باشد رفع شود، سپس سرتان را مستقیم نگهدارید،

چانه تان موازی زمین باشد نه به سمت بالا و نه به سمت پایین کج شود.

شانه هایتان به سمت مرکز پشتتان ببرید، طوری که آنها عقب و پایین باشد.

با این کار سینه تان باز می شود و این درست آن چیزی است که می خواهید.

این طرز ایستادن در خوانندگی به شما کمک می کند که راحت تر نفس بکشید و حجم شش ها را برای ادای بهتر نتها و کلمات افزایش دهید.

صورت و فک خود را ریلکس و راحت نگه دارید.

حالت نشسته:

در قسمت جلوی صندلی بنشینید.

پاهایتان را صاف روی زمین بگذارید. (از پاهایتان جلوتر نروید)

هماهنگی بدن شما امکان کنترل بیشتر و آواز پایدار و بدون فشار را فراهم می آورد.

سعی کنید پشت خود را صاف نگه دارید و از تماس با پشت صندلی خودداری کنید.

همچنین بخوانید : تست خوانندگی و آموزش خوانندگی

چگونه وضعیت بدن روی تنفس تاثیر می گذارد

  • افزایش ظرفیت نفس(دم): هدف از وضعیت بدنی مناسب، ایجاد بیشترین فضای ممکن در حفره های سینه است تا ریه ها بتوانند به طور کامل با هوای بیشتر منبسط شده، قادر به اجرای عبارات طولانی تر باشند.
  • تنفس پایین: تنفس پایین را یاد بگیرید، در حالی که ایستادن می تواند یک چالش باشد. خوشبختانه یک راه حل نسبتا ساده وجود دارد. سینه خود را بالا کشیده از آنجا که سینه شما بالا و پایین می آید وقتی تنفس بالا است، نگه داشتن قفسه سینه بدن را مجبور می کند که هنگام خواندن بازدم بیشتر شود.
  • به انتهای یک عبارت برسید: هنگامی که تنها مقدار کمی از هوا در ریه ها وجود دارد، قفسه سینه و سینه آماده کولاپس هست تا آخرین ذره هوا را خارج کند. خواننده ها تلاش می کنند تا سینه را حفظ و قفسه سینه را منبسط کنند. انجام این کار به شما امکان می دهد تا نفس را آرام رها کنید تا بتوانید به انتهای کلمات برسید بدون اینکه صدایی شنیده شود مثل اینکه هوا را خارج می کنید.

وضعیت قرار گیری شما؛ بدن شما را تحت تاثیر قرار می دهد

  • کمک می کند تا از تنش/انقباض رها شوید: به عنوان یک کارآموزی که تحت استرس قرار دارد، به خصوص هنگام خواندن نت های بلند باید با انقباض فک مبارزه کرد. متوجه شدم که باید روی موزونی گوش با شانه تمرکز داشته باشم، نت های بلند صدا را رها کرده و آسان تر پخش می شود. زیرا یک چارچوب همسو، تمام بدن شما را آرام می کند. هنگام فشار به گردن فک ها منقبض می شوند این سبب شده تا در یک موقعیت مناسب قرار بگیرم.
  • اجازه جریان هوای آزادانه را از طریق تار های صوتی می دهد: تارهای صوتی شما با عبور جریان هوا به ارتعاش در می آیند ، که سبب باز و بست آنها می شود. مستقیم نگه داشتن گردن، فضای داخلی تارهای صوتی شما را باز می کند و اجازه می دهد تا هوا به واسطه تار های صوتی بدون محدودیت حرکت کند.

منبع : آموزش خوانندگی

نیما بازدید : 49 چهارشنبه 16 مهر 1399 زمان : 16:45 نظرات (0)

گیربکس جدید ال نود یکی از پیشرفته ترین گیربکس های مورد استفاده خودروسازان در سراسر جهان است. سازوکار جدیدی که برای ساخت این سیستم گیربکس استفاده شده است و ترکیب تجهیزات مانند کلاچ هیدرولیک با آن ، همه زمزمه هایی را که در مورد مشکلات گیربکس ال نود شنیده بودم ، ساکت کرد. این مقاله در مورد توربوگام شامل پیشرانه جدید ال نود و همه مواردی است که باید در مورد مزایای آن نسبت به سیستم درایو قدیمی بدانید.

"از این پس ال نود تولید و مجهز به یکی از پیشرفته ترین سیستم انتقال قدرت در جهان خواهد شد." در اواسط سال 2017 ، این خبر توسط تولید کنندگان ال نود ، به ویژه پارس خودرو منتشر شد. در آن زمان ، بسیاری از افرادی که می خواستند ال نود را خریداری کنند ، گیر دادند که آیا جعبه دنده ال نود جدید به قابلیت های خودرو اضافه می کند یا خیر.

پیش از این جعبه دنده ال نود جدید در رنو ساندرو استپ وی حضور داشت. پس از رضایت نسبی از عملکرد این گیربکس ساندرو استپ وی ، تصمیم گیری در مورد استفاده از این گیربکس استاندارد ال نود و ساندرو نیز اتخاذ شده است. علاوه بر این ، با تماس با دارندگان محصولات رنو ، اعلام شد که اگر می خواهند گیربکس اتومبیل خود را تغییر دهند ، باید به شرکت مربوطه مراجعه کنند.

اکنون نزدیک به دو سال از ورود جعبه دنده جدید ال نود به خط تولید این خودرو و سایر محصولات رنو می گذرد و می توان در مورد این موضوع به طور مفصل بحث کرد.

معایب گیربکس ال نود قدیمی چیست؟


گیربکس قدیمی که جایگزین ال نود جدید شد JH3 بود. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که نگران مسائلی هستید که با تولید گیربکس ال نود جدید برطرف شده و هواداران این محصول رنو را از خرید آن بیشتر هیجان زده کرده است ، باید موارد زیر را ذکر کنیم:

مشکل اصلی گیربکس ال نود قدیمی که معمولاً دارندگان این خودرو را ملزم به مراجعه به تعمیرگاه می کرد ، خرابی گردگیرهای آن و نشت روغن گیربکس از آن منطقه بود.

مشکل دیگر دنده های گیربکس JH3 بود که به دلیل استفاده از مواد اولیه پایین در ساخت و مونتاژ ضعیف ، خیلی زود فرسوده و خراب شد.

به طور کلی گیربکس ال نود قدیمی از کیفیت خوبی برخوردار نبود.

برای خرید اینترنتی لوازم یدکی ال نود کلیک کنید

گیربکس ال نود جدید چگونه کار می کند؟


گیربکس جدی ال نود "جعبه دنده JHQ" است. امروزه بسیاری از خودروسازان در سراسر دنیا از این مدل جعبه دنده برای محصولات دنده دستی استفاده می کنند. گیربکس از مواد اولیه بهتری نسبت به JH3 استفاده می کند.

بخش عمده ای از عملکرد گیربکس ال نود جدید به دلیل کلاچ هیدرولیکی است که در آن استفاده شده است. در حال حاضر بسیاری از تولیدکنندگان به دلیل رضایت مشتری از کلاچ های هیدرولیکی در تلاشند از این نوع کلاچ استفاده کنند. در کلاچ های هیدرولیک ، بیشتر فشار شیفتی که توسط راننده کلاچ گرفته می شود ، مسئول روغن و پمپ مورد استفاده در آن کلاچ است.

برای خرید اینترنتی لوازم یدکی ال نود کلیک کنید

با استفاده از جعبه دنده جدید و حذف کلاچ های سیم ، مشکل نشت روغن از ناحیه شافت نیز برطرف می شود. در جعبه دنده های سری ال نود قدیمی ، یکی از بزرگترین مشکلات نشت روغن از منطقه جمع آوری گرد و غبار بود. حوله ها در دو انتهای شافت قرار دارند و بخشی از قسمت هایی هستند که با عوامل خارجی مانند گرد و غبار تماس می گیرند. کیفیت پایین گرد و غبارهای ال نود قدیمی ، مشکل نشت روغن را تشدید می کند. اکنون جمع آوری گرد و غبار علاوه بر افزودن جعبه دنده جدید ال نود و کلاچ هیدرولیک ، جای خود را به آب بندی داده اند.

برای خرید اینترنتی لوازم یدکی ال نود کلیک کنید

مزایای گیربکس ال نود جدید چیست؟

تعویض کلاچ و دنده در اتومبیل های دارای کلاچ هیدرولیک راحت تر بوده و فشار بر روی پای راننده را کاهش می دهد. بعلاوه ، کاهش فعل و انفعالات مکانیکی در قسمتهای مختلف سیستم کلاچ و تعویض دنده می تواند عمر قطعات را افزایش دهد. بنابراین گیربکس جدید کلاچ هیدرولیک ال نود باعث محبوبیت این سیستم نسبت به گیربکس های ال نود قدیمی می شود.

نیما بازدید : 51 یکشنبه 13 مهر 1399 زمان : 13:07 نظرات (0)

یکی از مهمترین و شاید بهترین اتفاقی که می تواند در زندگی هر پسر و دختری بیفتد پدیده ازدواج است. در واقع ، در طی این رویداد ، هر فرد با نیمه گمشده رشد می کند و به زندگی خود ادامه می دهد. طبق روایات و آداب ایرانی ، پدیده ازدواج در مراسمی به نام مراسم عروسی رخ می دهد. مراسمی که مهمترین جشن زندگی هر انسانی است. البته این تعطیلات مهم می تواند برای عروس و داماد نیز استرس زا باشد. هزاران شغل و فعالیت وجود دارد که باید از زمان ازدواج تا زمان ازدواج انجام شود. این حجم کار منجر به هیجان و تنش در همسران می شود.

تنها چیزی که می تواند در این زمینه بسیار مفید باشد برنامه ریزی منظم و دقیق است. این برنامه به طور دقیق به عروس و داماد یادآوری می کند که در هر مرحله چه کاری باید انجام دهند. البته اگر این برنامه توسط یک یا چند متخصص در زمینه تشریفات عروسی تهیه شود ، از قابلیت و اطمینان بیشتری برخوردار است. ما تمام کارهایی را که باید قبل از عروسی انجام دهید در اینجا ذکر کرده ایم و آنها را برای هر فعالیت زمان بندی می کنیم.

تقویم عروسی خود را ایجاد کنید


از روزی که تصمیم دارید عروسی خود را ترتیب دهید ، باید تقویم عروسی خود را ایجاد کنید. این جدول یک برنامه دقیق برای هر کار است. شاید بتوان آن را چک لیست عروسی نیز نامید. این چک لیست را در کنار هر کاری که انجام می دهید تهیه و بررسی کنید.

شما باید حداقل پنج تا شش ماه قبل از عروسی تاریخ دقیق خود را تعیین کنید. تمام فعالیت های زیر باید در یک بازه زمانی مشابه انجام شوند:

تاریخ دقیق ازدواج:


برای تعیین تاریخ عروسی خود باید عواملی مانند تعطیلات ، ساعات کار ، روزهای عزاداری و جشن و همچنین شرایط میهمانان دور را در نظر بگیرید. البته ناگفته نماند که شما باید تاریخ مورد نیاز را با والدین درجه یک که به طور قطع باید در مهمانی شما حضور داشته باشند در میان بگذارید تا نظر آنها را نیز جلب کنید.

هزینه های عروسی:


عروسی گران خواهد بود و گاهی هزینه ها بیشتر از حد انتظار است. بنابراین ، بهتر است شروع به بررسی دقیق بودجه عروسی خود و البته با در نظر گرفتن درصد خطا کنید.

عکاسی و ضبط فیلم:


اولین کار این است که به یک استودیوی مناسب بروید ، زیرا در اکثر موارد شرکت فیلم سازی می تواند باغ یا اتاق هایی را که در آن کار می کنید به شما معرفی کند. داشتن یک فیلم و عکس از رویداد خود از لحظه ای به لحظه دیگر بسیار مهم است. بنابراین در انتخاب آتلیه بسیار مراقب باشید. مطمئن شوید که به کارهای قبلی استودیو نگاه می کنید و از تجربیات دیگران استفاده می کنید.

باغ یا اتاق:

ظرفیت ، دکوراسیون ، مهمان نوازی ، نگرش کارکنان ، موقعیت پارک یا مکانی که برای عروسی در نظر گرفته اید از اهمیت بسیاری برخوردار است. انتخاب مکان عروسی نیز کاری است که می توانید از تجربه دیگران برای آن بهره مند شوید.

موسیقی:


هر خانواده با توجه به سلیقه ، فرهنگ و مذهب خود موسیقی و فعالیت هایی را برای عروسی انتخاب می کند. سعی کنید این سوال را به یاد داشته باشید که گروه چقدر این سوال را دوست دارد ، تا خدای ناکرده از طرف اعضای مختلف خانواده مزاحمت و مشکلی پیش نیاید. حتی می توانید موسیقی انتخابی خود را به مدیر موسیقی اتاق بدهید.

آرایشگاه و سالن:


همه می دانند کسی که در عروسی می درخشد عروس است و بس. بنابراین آرایش و آرایش شما به عنوان عروس بسیار مهم است. در این زمینه مراقب باشید که بیش از حد امروز را دنبال نکنید. خصوصاً شرایط عجیب و خاص. زیرا بعد از گذشت این همه سال که او فیلم ها و تصاویرش را می بیند ، شما ممکن است از داشتن چهره های عجیب و غریب یا پوشیدن لباس های خاص و غیر معمول راضی نباشید. بنابراین در انتخاب لباس عروس و دوخت لباس عروس سازنده مناسب این دو نکته را فراموش نکنید و فراموش نکنید که زیبایی همیشه ساده است. البته ناگفته نماند که کت و شلوار آرایشگاه و داماد نباید به آخرین لحظه موکول شود. مخصوصاً اگر لباس باید توسط خیاطی دوخته شود. حتماً چندین بار به پرو سفر کنید تا سایز را تغییر ندهید.

 

نیما بازدید : 39 شنبه 29 شهریور 1399 زمان : 9:30 نظرات (0)

آکادمی آموزش خوانندگی پورپروین ، با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد و با حمایت مقامات ذی صلاح و امکانات تولیدی برای پخش آثار سمعی و بصری با هدف شناسایی ، سرمایه گذاری و حمایت از صداهای ثابت و استعدادهای ناشناخته در آواز ، گروه کر و گویندگی.
در آکادمی موسیقی غزل ، توانایی صدا ، تعریف ، آموزش و توسعه برای تولید کارهای به یاد ماندنی فراهم شده است.
آکادمی آواز پورپروین دارای "نماد اعتماد الکترونیکی" از مراجع قانونی است. نام کامل این شرکت آکادمی آموزش خوانندگی و آواز خوانی پورپروین است که به ترتیب حروف الفبا در صفحه وزارت ارشاد ذکر شده است.

به اطلاع میرساند که فقط موسسات دارای مجوز از وزارت ارشاد دارای صلاحیت و صلاحیت تست صدا برای خوانندگی و تعیین استعداد هستند. مراقب افراد و سازمان های غیرقابل اعتماد باشید که اعتبار خود و اتحادیه های معتبر را لکه دار کرده اند.

نیما بازدید : 85 چهارشنبه 19 شهریور 1399 زمان : 14:11 نظرات (0)

پمپ هیدرولیک پیستونی از نظر ساختمان و نحوه عملکرد به دو دسته پمپ پیستونی هیدرولیک محوری و پمپ پیستونی هیدرولیک شعاعی تقسیم بندی می شوند. در این صفحه و مطلب میخواهیم به انواع مدل های پمپ پیستونی و نحوه و طرز عملکرد آنها و نحوه انتخاب مناسبترین آنها بپردازیم.

پمپ پیستونی محوری

پمپ های پیستونی محوری    شامل تعدادی پیستون بوده که به یک بلوکه سیلندر متصل می باشند. این پیستون ها در داخل بلوکه حرکت محوری انجام می دهند.

این نوع پمپ ها از نظر طراحی داخلی به دو دسته محور خمیده (bent axis design) و صفحه زاویه گیر (swash plate design) تقسیم می شوند.

طرز کار پمپ پیستونی محوری

درشکل بالا اجزای داخلی پمپ پیستونی محوری از نوع سواش پلیتی مشاهده می شود. در این نوع پمپ ها محور محرک و محور بلوک سیلندر در راستای خط مرکزی قرار گرفته و با دوران بلوک سیلندر، پیستون ها با توجه به وضعیت صفحه زاویه گیر (سواش پلیت) حرکت رفت و برگشتی انجام می دهند. یعنی در واقع حرکت صفحه زاویه گیر میزان کورس پیستون ها را تعیین می کند. برخلاف پمپ های دنده ای این نوع پمپ ها در دو دسته بندی دبی ثابت و دبی متغیر جای می گیرد.

در نوع دبی متغیر پمپ پیستونی محوری، وضعیت صفحه زاویه گیر با استفاده از مکانیزم هایی نظیر سروو، دستی و ... قابل تنظیم می باشد.

نوع دوم از این نوع پمپ ها، نوع محور خمیده می باشد که شفت پمپ به محور خمیده متصل است. پیستون های پمپ بر روی محور خمیده قرار داشته و با دوران هم زمان شفت و محور خمیده، پیستون ها هم شروع به حرکت رفت و برگشتی می نمایند. حرکت رفت پیستون باعث مکش سیال از پورت ورودی و در زمانی که پیستون در مرحله برگشت قرار می گیرد، سیال را با فشار بالا از پورت خروجی به سمت خط فشار سیستم می راند. در شکل زیر پمپ پیستونی محوری با محور خمیده مشاهده می گردد.

پمپ پیستونی سر کج

پمپ های پیستونی محوری چه مزایایی دارند؟

· مکش عالی سیال

· عمر کاری طولانی

· استفاده از مقدار دبی مورد نیاز با به کار گیری پمپ پیستونی دبی متغیر

· طراحی کامپکت و جمع و جور پمپ

· ماکزیمم دبی تولیدی 1400 لیتر/دقیقه

· استفاده در سیستم های هیدرولیکی صنعتی و موبایل

· فشار قابل تحمل بالای 400 بار

پمپ پیستونی رادیال (پمپ پیستونی شعاعی)

در یک پمپ پیستونی رادیال (شعاعی)، پیستون ها در آرایشی شبیه به پره های یک چرخ به صورت شعاعی درون یک بلوکه استوانه ای شکل قرار گرفته اند و شفت محرک در مرکز محفظه پمپ بلوکه استوانه ای را می چرخاند.

طرز کار پمپ پیستونی رادیال

از پمپ های پیستونی شعاعی (رادیال) در فشارهای بالا (بالای 400 بار) استفاده می شود. از موارد مصرفی پمپ رادیال می توان به کاربردهای زیر اشاره کرد:

· پرس ها

· ماشین های تزریق پلاستیک

· گیره های هیدرولیکی ماشین ابزارها

در مواقعی که به فشار تا 700 بار نیاز می باشد فقط پمپ های پیستونی رادیال می باشند که در چنین فشارهایی حتی به طور پیوسته می توانند کار کنند.

پمپ پیستونی شعاعی با محور خارج از مرکز که توسط شیر کنترل می شود به صورت زیر عمل می کند:

طرز کار پمپ پیستونی رادیال

محور محرک (1) به صورت خارج از مرکز پمپ قرار دارد (2). پمپ شامل پیستون (3)، پوسته سیلندر (4)، پیوت (5)، فنر فشاری (6)، شیر مکنده (7) و شیر کنترل فشار (8) می باشد.

پیوت در داخل پوسته (9) پیچ شده است. پیستون در داخل پوسته لغزنده جای گرفته است. فنر فشاری سبب می شود که پوسته لغزنده همیشه به بادامک پمپ (2) متصل باشد.

در ادامه در 4 مرحله کاری شرح مکانیزم پمپ پیستونی رادیال شرح داده شده است.

مرحله 1 : پیستون در ابتدای کورس قرار دارد. حجم محفظه جابجایی در حالت حداقل قرار دارد. در این مرحله شیر مکش و شیر کنترل فشار بسته هستند.

مرحله 2 : همان طور که محور دوران می کند، پیستون در جهت محور مرکزی بادامک حرکت می کند. محفظه جابجایی بزرگتر می شود و شیر مکش به سبب خلاء تولیدی باز می شود. اکنون سیال از داخل شیار موجود در پیستون به محفظه جابجایی جریان پیدا می کند.

مرحله 3 : پیستون در انتهای کورس قرار دارد. محفظه جابجایی کاملاً پر شده است (بیشترین حجم) . در این حالت شیر مکش و کنترل فشار بسته هستند.

مرحله 4 : هنگامی که بادامک دوران می کند، پیستون در جهت پیوت حرکت می کند. جریان به داخل محفظه جابجایی فشرده می شود. به سبب این فشار، شیر کنترل فشار پیوت باز شده و سیال به داخل کانال حلقوی که به بادامک متصل است جریان می یابد.

تعداد پیستون های پمپ های رادیال چه تعداد می باشد؟

در حالت کلی تعداد پیستون های پمپ های پیستونی شعاعی عدد فرد می باشدو اگر این تعداد زوج باشد وقتی که جریان های هر کدام از پیستون ها با هم جمع می شوند پالس جریان بالایی تولید می شود.

در یک پمپ پیستونی رادیال   (شعاعی)، پیستون ها در آرایشی شبیه به پره های یک چرخ به صورت شعاعی درون یک بلوکه استوانه ای شکل قرار گرفته اند و شفت محرک در مرکز محفظه پمپ بلوکه استوانه ای را می چرخاند.

طرز کار پمپ پیستونی رادیال

از پمپ های پیستونی شعاعی (رادیال) در فشارهای بالا (بالای 400 بار) استفاده می شود. از موارد مصرفی پمپ رادیال می توان به کاربردهای زیر اشاره کرد:

· پرس ها

· ماشین های تزریق پلاستیک

· گیره های هیدرولیکی ماشین ابزارها

در مواقعی که به فشار تا 700 بار نیاز می باشد فقط پمپ های پیستونی رادیال می باشند که در چنین فشارهایی حتی به طور پیوسته می توانند کار کنند.

پمپ پیستونی شعاعی با محور خارج از مرکز که توسط شیر کنترل می شود به صورت زیر عمل می کند:

طرز کار پمپ پیستونی رادیال

محور محرک (1) به صورت خارج از مرکز پمپ قرار دارد (2). پمپ شامل پیستون (3)، پوسته سیلندر (4)، پیوت (5)، فنر فشاری (6)، شیر مکنده (7) و شیر کنترل فشار (8) می باشد.

پیوت در داخل پوسته (9) پیچ شده است. پیستون در داخل پوسته لغزنده جای گرفته است. فنر فشاری سبب می شود که پوسته لغزنده همیشه به بادامک پمپ (2) متصل باشد.

در ادامه در 4 مرحله کاری شرح مکانیزم پمپ پیستونی رادیال شرح داده شده است.

مرحله 1 : پیستون در ابتدای کورس قرار دارد. حجم محفظه جابجایی در حالت حداقل قرار دارد. در این مرحله شیر مکش و شیر کنترل فشار بسته هستند.

مرحله 2 : همان طور که محور دوران می کند، پیستون در جهت محور مرکزی بادامک حرکت می کند. محفظه جابجایی بزرگتر می شود و شیر مکش به سبب خلاء تولیدی باز می شود. اکنون سیال از داخل شیار موجود در پیستون به محفظه جابجایی جریان پیدا می کند.

مرحله 3 : پیستون در انتهای کورس قرار دارد. محفظه جابجایی کاملاً پر شده است (بیشترین حجم) . در این حالت شیر مکش و کنترل فشار بسته هستند.

مرحله 4 : هنگامی که بادامک دوران می کند، پیستون در جهت پیوت حرکت می کند. جریان به داخل محفظه جابجایی فشرده می شود. به سبب این فشار، شیر کنترل فشار پیوت باز شده و سیال به داخل کانال حلقوی که به بادامک متصل است جریان می یابد.

تعداد پیستون های پمپ های رادیال چه تعداد می باشد؟

در حالت کلی تعداد پیستون های پمپ های پیستونی شعاعی عدد فرد می باشدو اگر این تعداد زوج باشد وقتی که جریان های هر کدام از پیستون ها با هم جمع می شوند پالس جریان بالایی تولید می شود.

پمپ هیدرولیک پیستونی صفحه مایل با جابجایی متغیر

در این پمپ هیدرولیک پیستونی صفحه مایل با جابجایی متغیر صفحه مورب جزئی از یک پوسته نیست .زاویه صفحه (1) توسط مکانیزم (2) بین 15- تا15+ قابلیت تغییر دارد .کورس پیستون (3) بسته به زاویه صفحه مایل ،تغییر می کند و باعث تغییر در حجم جابه جایی می شود.با افزایش زاویه صفحه ،حجم جابه جایی افزایش می یابد.

نمای برش خورده پمپ پیستونی هیدرولیک – محوری با طرح صفحه مایل

اگر صفحه در موقعیت مرکزی (زاویه صفر درجه) قرار بگیرد ،کورس پیستون ها و حجم جابه جایی صفر می شود. اگر جهت چرخش شافت تغییر نکند با تغییر زاویه از مقداری زیر صفر به مقدار بالای صفر ،جهت جریان عوض می شود (دهانه ورود و خروج جابه جا می شود.)

مزایای پمپ هیدرولیک پیستونی صفحه مایل با جابجایی متغیر:
– زمان تغییر زاویه کم
– وزن کم
– عملکرد خوب در محدوه نزدیك به صفر درجه
– مناسب برای تغییر جهت عملیات در اینرسی های بالا

پمپ هیدرولیک پیستونی صفحه مورب و جابجائی ثابت

نمای برش خورده از واحد پمپ پیستونی هیدرولیک محوری صفحه مایل و جابجایی ثابت

پمپ هیدرولیک پیستونی صفحه مورب(3) به طور موازی با محور شافت (2) ،روی دایره ای حول محور شافت ،درون پوسته(1)قرار گرفته اند. پمپ پیستونی صفحه مورب درون محفظه های درام(4)،حرکت رفت و برگشتی انجام می دهند .درام (4) به وسیله خار به شافت متصل شده است.انتهای پمپ هیدرولیکی پیستونی صفحه مورب با اتصال مفصلی (یونیورسا ) درون کفشك های لغزنده(5) قرار می گیرند .صفحه مورب (6) زاویه 15 درجه دارد و کفشك ها روی این صفحه می لغزند .

در طراحی با حجم جابه جایی ثابت ،صفحه مورب جزئی از بدنه است و امکان تغییر زاویه برای آن وجود ندارد.

وقتی که شافت(2) توسط محرك به چرخش در می آید (عملکرد پمپ) ،درام (4) ،بوش(7) ،کپه انتهایی (8) ، پیستون های (3) و کفشك ها (5) نیز به چرخش در می آیند .از آنجا که پمپ هیدرولیکی پیستونی صفحه مورب توسط کفشك ها روی صفحه مایل قرار گرفته اند ،با چرخش درام ، پمپ هیدورلیک پیستونی صفحه مورب درون درام حرکت رفت و برگشتی انجام می دهند. مکش و دهش پمپ از طریق سوراخ های لوبیایی شکل صفحه کنترلی (9) انجام می شود . اتصال این صفحه با بدنه به صورت صلب می باشد.

پیستون هایی که به سمت بیرون درام حرکت می کنند ،از طری سوراخ لوبیایی شکل به دهانه مکش (آبی) متصل می شوند و سیال را به داخل مکش می کنند. پمپ هیدرولیک پیستونی صفحه مورب دیگر از طریق سوراخ لوبیایی شکل دوم به سمت فشار (قرمز) متصل هستند و با حرکت به داخل درام ،سیال را به دهانه خروجی پمپ هدایت می کنند. همواره یك پیستون در حال تغییر از مکش به دهش یا بلعکس می باشد. روانکاری سطح بین کفشك ها و صفحه مورب از طریق سوراخ داخل پیستون ها انجام می شود.

پمپ پیستونی محوری

پمپ های پیستونی محوری شامل تعدادی پیستون بوده که به یک بلوکه سیلندر متصل می باشند. این پیستون ها در داخل بلوکه حرکت محوری انجام می دهند.

این نوع پمپ ها از نظر طراحی داخلی به دو دسته محور خمیده (bent axis design) و صفحه زاویه گیر (swash plate design) تقسیم می شوند.

طرز کار پمپ پیستونی محوری

درشکل بالا اجزای داخلی پمپ پیستونی محوری از نوع سواش پلیتی مشاهده می شود. در این نوع پمپ ها محور محرک و محور بلوک سیلندر در راستای خط مرکزی قرار گرفته و با دوران بلوک سیلندر، پیستون ها با توجه به وضعیت صفحه زاویه گیر (سواش پلیت) حرکت رفت و برگشتی انجام می دهند. یعنی در واقع حرکت صفحه زاویه گیر میزان کورس پیستون ها را تعیین می کند. برخلاف پمپ های دنده ای این نوع پمپ ها در دو دسته بندی دبی ثابت و دبی متغیر جای می گیرد.

در نوع دبی متغیر پمپ پیستونی محوری، وضعیت صفحه زاویه گیر با استفاده از مکانیزم هایی نظیر سروو، دستی و ... قابل تنظیم می باشد.

نوع دوم از این نوع پمپ ها، نوع محور خمیده می باشد که شفت پمپ به محور خمیده متصل است. پیستون های پمپ بر روی محور خمیده قرار داشته و با دوران هم زمان شفت و محور خمیده، پیستون ها هم شروع به حرکت رفت و برگشتی می نمایند. حرکت رفت پیستون باعث مکش سیال از پورت ورودی و در زمانی که پیستون در مرحله برگشت قرار می گیرد، سیال را با فشار بالا از پورت خروجی به سمت خط فشار سیستم می راند. در شکل زیر پمپ پیستونی محوری با محور خمیده مشاهده می گردد.

پمپ پیستونی سر کج

پمپ های پیستونی محوری چه مزایایی دارند؟

· مکش عالی سیال

· عمر کاری طولانی

· استفاده از مقدار دبی مورد نیاز با به کار گیری پمپ پیستونی دبی متغیر

· طراحی کامپکت و جمع و جور پمپ

· ماکزیمم دبی تولیدی 1400 لیتر/دقیقه

· استفاده در سیستم های هیدرولیکی صنعتی و موبایل

· فشار قابل تحمل بالای 400 بار

پمپ هیدرولیک پیستونی صفحه مایل با جابجایی متغیر دارای پمپ کمکی

نمای برش خورده پمپ پیستونی هیدرولیک – محوری با طرح صفحه مایل – دارای پمپ کمکی

1- پمپ هیدرولیک پیستونی صفحه مایل با جابجایی متغیر صفحه مورب نشان داده شده ،به صورت خودکار راه اندازی می شود.این پمپ از اجزاء زیر تشکیل شده است:
2- پمپ کمکی ، به عنوان واحد تغذیه کننده پمپ اصلی و تامین فشار خط فرمان
3- واحد تنظیم زاویه
4- شیر ترکیبی ،به عنوان شیر تغذیه و شیر فشار شکن
5- شیر فشار شکن ،به عنوان محدود کننده فشار خط مکش پمپ

یکی از تفاوت های این پمپ هیدرولیک پیستونی صفحه مایل با جابجایی متغیر با مدل قبل، چیدمان مخروطی پیستون های (7) می باشد .در این حالت با افزایش سرعت چرخش ،نیروی تماسی بین کفشك ها و صفحه مورب افزایش می یابد .

همچنین در این مد سطح صفحه کنترل(8) به صورت کروی طراحی شده است که باعث هم مرکز شدن خودکار درام روی صفحه کنترل می شود. پمپ هیدرولیک پیستونی صفحه مایل با جابجایی متغیر برای کار در سیستم های مدار بسته با خط مکش تحت فشار طراحی شده است .در این سیستم ها سیال برگشتی از مصرف کننده ها ،تحت فشار پمپ کمکی ،وارد خط مکش پمپ اصلی می شوند .کاهش روغن درون سیستم بر اثر نشتی ،توسط پمپ کمکی(2 ) تامین می شود.

شیر فشار شکن (4) ،برای محدود کردن فشار خط تغذیه می باشد(.بسته به جهت چرخش پمپ ،خط مکش می تواند A یا B باشد).
شیر های فشار شکن (5) ،جهت محدود کردن فشار دهانه خروجی پمپ و جلوگیری از صدمه دیدن پمپ تحت بارگذاری اضافی می باشد.
روزنه های (6) ،جهت تنظیم زمان تغییر زاویه نصب شده اند.

A و B : دهانه های اصلی پمپ هیدرولیک پیستونی صفحه مایل با جابجایی متغیر ، متصل به سیستم
G : دهانه فشار مدار کمکی
1L و 2L : دهانه نشتی پمپ ،دهانه پر کن برای راه اندازی ،دهانه تخلیه MA : اتصال اندازه گیری فشار دهانه A
MB : اتصال اندازه گیری فشار دهانه B
R : دهانه هواگیری
S : دهانه مکش پمپ کمکی
1X و 2X : دهانه های فشار خط فرمان
1Y و 2Y : دهانه های فشار کنترل از راه دور (به عنوان مثال : شیر فرمان دستی)

پمپ هیدرولیک پیستونی صفحه مایل با جابجایی متغیر

پمپ هیدرولیک پیستونی محوری با محور مایل با حجم جابه جایی ثابت

نمای برش خورده واحد پیستونی با طراحی محور کج

همانگونه که در شکل ملاحظه می شود پمپ هیدرولیک پیستونی محوری با محور مایل،شافت گردان (2)، فلنج (3)، درام (4) ،پیستون های (5)، میله اتصال (6) و صفحه کنترل (7) در یك پوسته ثابت (1) جای گرفته اند .فلنج، بر شافت گردان عمود است .درام ،پیستون ها و میله های اتصال در یك زاویه˚ 25 نسبت به محور شافت قرار دارند. فلنج ،توسط میله های اتصال و پیستون ها با درام مرتبط است .درام روی پین مرکزی (8) قرار می گیرد.

پ مپ هیدرولیکی پیستونی محوری با محور مایل هرگاه شافت (2) بچرخد (عملکرد پمپ)، درام (4) نیز به واسطه پیستون ها (5) و میله های اتصال (6) می چرخد.از آنجا که پیستون ها ،توسط میله های اتصال ، به فلنج متصل می باشند(اتصال مفصلی) ،با گردش شافت ،پیستونها یك حرکت رفت و برگشت را درون درام انجام می دهند.

نمونه پمپ پیستونی هیدرولیک محوری با محور مایل با حجم جابه جایی ثابت ؛

پمپ پیستونی هیدرولیک مدل pump hydraulic a2fo

صفحه کنترل (7) دارای دو شیار لوبیایی شکل است که مکش (آبی) و تخلیه (قرمز) سیال از طریق آنها صورت می گیرد. انتهای درام به صورت کروی طراحی شده و روی صفحه کنترل قرار می گیرد. میله های اتصال مخروطی شکل(6) ،گشتاور شافت را بدون سایش با سطح داخلی درام ،به پیستون ها و درام انتقال می دهند. نیرو های عرضی درام توسط پین مرکزی(8) جذب می شوند.

نیما بازدید : 189 سه شنبه 28 مرداد 1399 زمان : 14:59 نظرات (0)

تابلو چلنیوم ،  یکی از پر طرفدار‌ترین و زیباترین تابلوهای تبلیغاتی در عرصه‌ی تبلیغات است و در صنعت تابلوسازی نقش مهمی را ایفا می کند.

دیرسالی است که برند‌ها و واحد‌های تجاری اعم از دولتی و خصوصی، جهت معرفی خود و همچنین نشان دادن اعتبار کسب و کار خود، سعی در استفاده از جدید‌ترین، زیبا‌ترین و چشمگیر‌ترین تابلوهای تبلیغاتی می کنند.

این صنعت همواره پر رونق، دستخوش تغییرات شگفت انگیز فناوری و نوآوری نیز گردیده است. صنعت  تابلو سازی  با روی کار آمدن جنس‌ها و فرم هایی تازه، سفری از دنیای سنتی به دنیای مدرن را طی کرده است و در این میان، یکی از پر طرفدار‌ترین انواع تابلوهای تبلیغاتی طی سال‌های اخیر، تابلوهای چلنیوم بوده است.

در این مقاله به تفسیر در مورد  تابلو چلنیوم  صحبت می کنیم و به تشریح کاربردهای انواع آن می پردازیم.

تابلو چلنیوم چیست؟

چلنیوم یا چنلیوم (Channelume) یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی است که از سال 2000 در اسپانیا ابداع و تولید انبوه شد.

این تابلو از همان سال‌های نخستین، مورد استقبال جهانیان واقع شد و در طول مدت کوتاهی، در تمام دنیا مورد استفاده قرار گرفت.

بعد از اسپانیا، کشور‌های تایوان و چین نیز اقدام به ساخت ورق هایی از این جنس و تولید همین تابلو‌ها در سطح گسترده کردند و جالب آن که کشور چین حتی توانست در این زمینه، گوی سبقت را از کشور اصلی تولید کننده یعنی اسپانیا نیز برباید و در ساخت و فروش این محصول از سایر رقبا پیشی بگیرد.

نام این تابلو ، از ترکیب دو واژه ی Channel و Aluminum به دست آمده است و همانطور که از نام آن بر می‌آید، این تابلو از چند ورق آلومینیومی که به شکل یک کانال کنار یکدیگر قرار گرفته باشند، ساخته می‌شود. در واقع  ساخت تابلو چلنیوم  شامل سه بخش صفحه زیرین، جداره‌ها و صفحه‌ی رویی می‌شود.

جنس بدنه چلنیوم، در واقع آلیاژ خاصی از فلز آلومینیوم است که انعطاف پذیری زیاد و ظاهری براق شبیه به استیل به خود گرفته است.

در جداره‌ها و سطح زیرین این تابلوها از این آلیاژ خاص استفاده می‌شود. از چلنیوم، معمولاً برای طراحی و ساخت حروف برجسته و تابلوهای برجسته‌ی درخشان تبلیغاتی استفاده می‌شود و دلیل شهرت چلنیوم هم، همین موضوع است.

سطح زیرین حروف برجسته ی چلنیوم می تواند از تابلوی چوبی، PVC و… ساخته شده باشد و سطح رویی آن را معمولاً انواع پلکسی گلس‌های مات و نیمه مات در رنگ‌های مختلف می پوشاند.

آنچه زیبایی بیشتری به تابلو چلنیوم می بخشد، نوری است که سبب درخشش آن در شب می‌شود. برای این کار، از لامپهای SMD و یا LED رشته‌ای استفاده می کنند.

نور زیاد، پخش نور یک دست ، مصرف برق کم، طول عمر زیاد و مقاومت در برابر رطوبت و گرما و سرما، این رشته‌ها را به گزینه‌ای مناسب برای استفاده در  تابلو چلنیوم  تبدیل نموده است.

روش محاسبه قیمت تابلو چلنیوم

قیمت تابلو چلنیوم با در نظر گرفتن سه فاکتور تعیین می گردد:

  1. متراژ محیطی
  2. قطر قلم
  3. پیچیدگی و سادگی طراحی ( تابلو با توجه طرح می تواند متریال بر باشد مقدار متریال لازم جهت ساخت حروف چلنیوم به نوع طرح وابسته بوده و در بعضی موارد با توجه به نوع طراحی متریال استفاده شده افزایش خواهد یافت )

در ضمن آپشن های که با انتخاب آنها در افزایش قیمت تابلو چلنیوم موثر بوده و در هنگام سفارش میبایست به آن توجه نمود عبارتند از:

  1. نوراندریک
  2. پانچ رویه حروف (پلکسی)
  3. پانچ لبه یا رول چلنیوم
  4. نور RGB
  5. پلکسی دوبل
  6. پلکسی آیینه ای

به ازای هرسانت افزایش قطر قلم از مقدار نرمال ( 5cm الی 12cm ) معمولا سه هزار تومان به مبلغ کل اضافه می گردد.

تابلو چلنیوم لبه پانچ با پلکسی گلاس سفید و دوبل پلکسی طلایی پانچ با نور آفتابی مناسب برای تابلو سردر سالن های زیبایی

تابلو چلنیوم لبه پانچ با جلوه گری از نمای کناری چند سالی است مورد اقبال عمومی قرار گرفته است

تابلو چلنیوم کریستالی یکی از جدیدترین و خلاقانه ترین حروف تابلو برجسته در خانواده تابلو های تبلیغاتی میباشد

تابلو چلنیوم صفحه پانچ دوبل نوراندریک جزء یکی از فاخرترین حروف تابلو چلنیوم که تقریبا 80 درصد آپشن های چلنیوم را داراست

قیمت تابلو چلنیوم

جهت قیمت گذاری نهایی تابلوچلنیوم (چنلیوم ) فاکتورهای متفاوتی در نظر گرفته می شود برای مثال :

• کیفیت متریال از عوامل اصلی شیب قیمت است به این معنا که با بالا رفتن کیفیت اجناس مصرفی ( چلنیوم – پلکسی – اس ام دی SMD) قیمت تابلو نیز افزایش می یابد.

• اگر رویه ی حروف از یک لایه پلکسی گلاس تشکیل شود نسبت به رویه های چند لایه مطمئنا قیمت پایین تری خواهد داشت .

• چنلیوم ستاره دار نسبت به چنلیوم معمولی قیمت بالاتری دارد .

• به هر میزان که متراژ محیطی حروف برجسته بیشتر باشد امکان تخفیف نیز بیشتر میسر می گردد.

• ریموت دار بودن تابلو بی تاثیر در افزایش قیمت تابلو نیست.

• نور اندریک بودن یا خاموشی کار در قیمت تمام شده دخیل خواهد بود .

مبناي محاسبه قيمت انواع حروف برجسته


مبنای محاسبه قیمت کلیه حروف برجسته ساخته شده در تابلوسازی کسا متراژ دور محيط حروف ميباشد . كه با نرم افزار كورل دراو (corel draw ) بطور دقیق قابل محاسبه ميباشد و اگر هم بصورت تجربي بخواهيم برآورد كنيم ميتوان به ازاي هر متر طول نوشته ۴ الي ۵ متر محيط در نظر گرفت.
شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساخت تابلو های تبلغاتی و انواع حروف برجسته و اطلاع از قیمت انواع حروف برجسته و برآورد قیمت تابلو تبلیغاتی مد نظر خود با تابلوسازی ساین وان تماس حاصل نمایید.

قیمت تابلو چلنیوم ستاره ای یا الماسی

همانطور که می دانید چلنیوم ستاره ای یا الماسی همان حروف چلنیوم است. با این تفاوت که سطح روی کار توسط دستگاه لیزر پانچ می شود و زمان قابل توجهی صرف این موضوع میشود به همین دلیل چنلیوم ستاره دار نسبت به چنلیوم معمولی قیمت بالاتری دارد

قیمت تابلو چلنیوم ستاره ای قیمت تابلو چلنیوم مشهد قیمت تابلو چلنیوم محاسبه قیمت تابلو چلنیوم هزینه تابلو چلنیوم جدید قیمت تابلو های چلنیوم لیست قیمت تابلو چلنیوم قیمت انواع تابلو چلنیوم محاسبه قیمت تابلو چلنیوم قیمت قطعات تابلو چلنیوم قیمت تابلو چلنیوم قیمت تابلو برجسته چلنیوم قیمت تابلو تبلیغاتی چلنیوم

,قیمت رول چلنیوم ,انواع تابلو چلنیوم ,آموزش ساخت تابلو چلنیوم ,قیمت تابلو کامپوزیت ,چلنیوم لترمکس ,قیمت دستگاه چلنیوم ,چلنیوم چیست آموزش ساخت تابلو چلنیوم محاسبه قیمت تابلو چلنیوم انواع تابلو چلنیوم قیمت رول چلنیوم چلنیوم لترمکس قیمت تابلو کامپوزیت چلنیوم تابلو چلنیوم چیست,

قیمت تابلو چلنیوم جدید

قیمت تابلوهای چلنیوم جدید علاوه بر فاکتورهای ذکر شده در ابتدا به چند فاکتور دیگر نیز بستگی دارند از جمله در ساخت تابلوهای چلنیوم جدید مثل چلنیوم ستاره ای یا الماسی جهت پانچ طلق پلکسی نیاز به دستگاه های لیزر خاص این حروف می باشد و زمان قابل توجهی صرف پانچ طلق پلکسی میشود که این اقدامات تاثیر مستقیم در تعیین قیمت تابلو چلنیوم دارند.

کانون آگهی و تبلیغاتی کسا بزرگترین مرکز تابلو سازی و تابلو چنلیوم اصل اسپانیا با مدرنترین تجهیزات و متریال روز دنیا با برترین نرم افزارهای انحصاری جهان

قبول سفارشات برای تمامی همکاران (ساخت وارسال) در سراسر کشور

قیمت انواع حروف برجسته و ملزومات تابلوسازی (قیمت تابلوچلنیوم، قیمت پلکسی ، قیمت پلاستیک ، قیمت استیل، نور مخفی ، ال ای دی LED، SMDو قیمت تابلو استیل)

انجام کلیه امور تبلیغاتی از طراحی تا نصب (شامل : ساخت انواع تابلو مغازه ، تابلو کامپوزیت، حروف برجسته استیل فلزی و پلاستیک، فلکس فیس، باکس، ، بیلبرد، پرتابل، تابلوهای پل هوایی)

 

 

نیما بازدید : 95 سه شنبه 21 مرداد 1399 زمان : 15:39 نظرات (0)

هر کسی می تواند در حمام آواز بخواند و از صدای خود لذت ببرد اما این را باید بداند که فقط خود او از صدای خودش لذت میبرد! خوانندگی به دلایلی یکی از سخت ترین شکل های هنری موجود در جهان است و بدون داشتن  آموزش خوانندگی  فقط باید در حمام خانه تان خوانندگی کنید.

احتمالا شما هم با هفت هنر اصلی آشنا هستید و میدانید که هنر اول در جهانِ هنر ،  هنر موسیقی  است. بعله ،  موسیقی  ! اما خودِ موسیقی به قسمت های مجزا و تخصصی زیادی تقسیم بندی میشود که آواز خوانی و خوانندگی یکی از اصلی ترین اقسام این هنر است.

آواز خواندن یک سبک هنری به خودی خود است و حرفه ای ارزشمند و زیبا است که هر کس می تواند یاد بگیرد. مردم به طور گسترده ای به صداهای ملودی که نوعی موسیقی را مینوازد گوش می کنند و جذب آن می شوند.  یادگیری نحوه آواز خواندن و آموزش خوانندگی  می تواند یکی از سرگرم کننده ترین سرگرمی ها و در عین حال سخت ترین و لذت بخشترین کارهای موجود برای انسان باشد. (به نظر من)

یکی از لذت بخش ترین و وسوسه کننده ترین فعالیت های هنری در زمینه ی موسیقی خوانندگی می باشد. آموزش خوانندگی علاقمندان بسیاری را در تمام کشور ها به تمام زبان ها دارد. همه ی ما علاقه داریم حرف های خود را به زبان موسیقی همراه با یک ملودی زیبا بیان کنیم. در دوره ی رایگان آموزش موسیقی گفته شد که قدم اول چیست؟ حال کمی در اینجا بیشتر به این موضوع می پردازیم. ضمن اینکه در ادامه ویدئو نیز قرار داده شده است.

اما آیا همه می توانند خواننده شوند؟

تقریبا بیشتر اساتید آواز وقتی این سوال را از آنها می پرسید یک جواب می دهند!

بله همه می توانند بخوانند!

از نظر خیلی از اساتید آواز و خوانندگی هر کسی که حنجره ی سالمی داشته باشد می تواند با تمرین آواز بخواند و خوانندگی کند! بسیاری این نگرانی را دارند که شاید صدای خوبی نداشته باشند اما این مسئله کاملا نسبی است اگر شما تمرین کنید و صحیح بخوانید قطعا تعدادی هستند که از خواندن شما لذت ببرند فراموش نکنید آنهایی که اکثریت می گویند صدای خوبی دارند هم باز هم تعدادی هستند که از صدای آنها لذت نبرند و برایشان ناخوشایند باشد پس چیزی که مهم اس صحیح خواندن است که با تمرین و آموزش اصولی میسر می شود.

سوال: چگونه خوانندگی کنیم و اصلا خواننده شویم؟

برای خواننده شدن شما باید چند قدم مهم بردارید ابتدا یادگیری تئوری و سلفژ می باشد.

شاید ندانید اما خیلی از خواننده های حرفه ای کشور ما نمی توانند به صورت زنده کوک اجرا کنند. همه ی شما کنسرت خواننده های معروف رفته اید از بین این همه خواننده فقط تعداد کمی از آنها می تواننده کوک و بدون ایراد اجرا کنند. دلیلش چیست؟

تصورات غلط:

کامپیوتر می تواند خوانندگی من را خوب کند؟

متاسفانه خیلی از افراد این تصور را دارند اگر توانایی کوک خوانی را نداشته باشند کامپیوتر می تواند این مسئله را حل کند اما این کاملا دیدگاه غلطی است!

چرا که تجربه نشان داده است که استفاده زیاد و بیش از حد برخی پلاگین ها و تیون کردن های شدید روی وکال باعث می شود صدایی غیر طبیعی بشنویم. پس اینکه شما کوک نخوانید به امید آنکه نرم افزار ها این ضعف را پوشش می دهند کاملا اشتباه است برعکس هر چقدر شما کوک بخوانید طوری که در مرحله پردازش کمتر نیاز به تیون کردن و برخی پلاگین ها جهت نتیجه بهتر داشته باشیم هم نتیجه طبیعی تر و هم دلنشین تر خواهد بود! سوای این موضوع واقعا چرا یک خواننده نباید توانایی زنده خواندن را داشته باشد؟!

هر کسی می تواند در حمام آواز بخواند و از صدای خود لذت ببرد اما این را باید بداند که فقط خود او از صدای خودش لذت میبرد! خوانندگی به دلایلی یکی از سخت ترین شکل های هنری موجود در جهان است و بدون داشتن  آموزش خوانندگی  فقط باید در حمام خانه تان خوانندگی کنید.

احتمالا شما هم با هفت هنر اصلی آشنا هستید و میدانید که هنر اول در جهانِ هنر ،  هنر موسیقی  است. بعله ،  موسیقی  ! اما خودِ موسیقی به قسمت های مجزا و تخصصی زیادی تقسیم بندی میشود که آواز خوانی و خوانندگی یکی از اصلی ترین اقسام این هنر است.

آواز خواندن یک سبک هنری به خودی خود است و حرفه ای ارزشمند و زیبا است که هر کس می تواند یاد بگیرد. مردم به طور گسترده ای به صداهای ملودی که نوعی موسیقی را مینوازد گوش می کنند و جذب آن می شوند.  یادگیری نحوه آواز خواندن و آموزش خوانندگی  می تواند یکی از سرگرم کننده ترین سرگرمی ها و در عین حال سخت ترین و لذت بخشترین کارهای موجود برای انسان باشد. (به نظر من)

به جرات میتوان گفت که عملا هر کسی را که میشناسیم چه مرد باشد و چه زن میبینیم که گاهی در خلوت خودش شروع به آواز خوانی و خوانندگی میکند. این بدان معناست که میتوان گفت که خوانندگی حس و هنری است که در بیشر از 80 درصد از تمام مردم وجود دارد و یا حداقل در دوره ای از زندگی آنها وجود داشته است.

با حال یک سوال اساسی و کلیدی به وجود می آید ؛ چرا افرادی که در خلوت خود خوانندگی میکنند نمیتوانند در یک جمع چند نفره بخوانند؟ و یا میتوان بهتر گفت ، چرا این افراد خواننده نمیشوند؟

همه ما میدانیم که استعداد ذاتی در برخی افراد برای انجام کارهای متفاوت وجود دارد و خوانندگی و آواز خوانی نیز از این موضوع مستثنی نیست. اما در بیشتر موارد افراد با استعداد های ذاتی برای خوانندگی خواننده نمیشوند و به حرفه های گوناگون مشغول میشوند. این موضوع میتواند دلایلو علت های زیادی داشته باشد که عمده ترین آنها میتواند این باشد که :

1- استعداد آنها فقط در حد یک استعداد ذاتی و شخصی باقی می ماند و هرگز کشف نمیشود.

2- هیچ گاه فرد با استعداد خوانندگی در معرض دید دیگران قرار نمیگیرد.

3- فرد با استعداد خوانندگی هیچ گاه به آموزش های آکادمیک نمیپردازد.

هر چند که استعداد ذاتی و داشتن صدای خوب را میتوان یک امتیاز ویژه برای افراد جهت خواننده شدن دانست اما این موضوع کافی نیست و افراد برای خواننده شدن میبایست  دوره های آموزش خوانندگی  را به صورت آکادمیک بگذرانند و با تکنیک ها و روش های آواز خوانی و خوانندگی آشنا شوند.

“صدای خوب داشتن نعمته ولی پرورش و مراقبت از اون یک علمه که نیاز به آموزش و تمرین داره”

احتمالا تا به حال برنامه های استعداد یابی برای خوانندگی را در کشور های مختلف مشاهده کرده اید. بیشتر خوانندگانی که در این برنامه ها شرکت میکنند استعداد خاصی در خوانندگی دارند و مدتهاست که آواز می خوانند اما میبینید که بیشتر آنهایی که آموزشی در خوانندگی نداشته اند از برنامه خارج میشوند و عده ای معدود که بیشتر از دیگران آموزش دیده اند به مراحل بعدی راه پیدا میکنند.

بنابراین میبینید که خوانندگی آنچنان ساده و راحت نیست و میبایست برای خواننده شدن حتما حتما در کنار اساتید این حوزه آموزش های لازم را برای خوانندگی بگذارانید.

خیلی از افراد علاقه مند به آواز خوانی و خوانندگی به دنبال  دوره آموزش خوانندگی  حرفه ای در ایران هستند اما متاسفانه در زمینه  آموزش خوانندگی  مراجعی که وجود دارد غالباً یا غیر کاربردی و یا آنقدر قدیمی هستند که به بدرد علاقه مندان به  یادگیری خوانندگی  نمیخوره. در این میان منابعی هم هستند که به روز باشند اما ایراد بزرگی که دارند این است که آموزش های آنها بر اساس موسیقی غرب هست و از اونجایی که بدون هیچ نوع تغییری وارد کشور ما شده است نمیتواند برای دانش آموزان خوانندگی کار ساز باشد.

در خوانندگی 12 نکته اساسی و مهم وجود دارد که در  دوره های آموزش خوانندگی  به آنها اشاره کرده ایم که حتما باید آنها را آموزش دیده باشید چرا که برای خواننده شدن به این اصول 100 درصد نیاز پیدا خواهید کرد و بدون بکارگیری آنها نمیتوانید به یک خواننده خوب تبدیل شوید.

  • تنفس مناسب
  • گرم کردن حنجره
  • موقعیت و جای گیری مناسب
  • پیدا کردن دامنه صدا
  • آبرسانی حنجره
  • کنترل صدا و اندازه گیری آن
  • کنترل تن صدا
  • هماهنگی آواز خوانی و بینی
  • آواز خواندن
  • شنیدن و گوش سپردن!
  • تمرین ، تمرین ،تمربن
  • مطالعه و بروزرسانی اطلاعات خوانندگی

با اندکی تامل در تفاوت موسیقی غرب و موسیقی ایران مسلما متوجه خواهید شد که آموزش های موجود در این حوزه نمیتواند برای علاقه مندان راه حلی برای  آموزش خوانندگی  باشد. چرا که فرهنگ موسیقی و معیار های جامعه غرب با ایران همخوانی ندارد. از این رو ما در آکادمی  آموزش خوانندگی و آواز خوانی  پورپروین بر آن شدیم که خوانندگی را به 3 روش مجزا و در 2 مرحله به علاقه مندان خوانندگی و آواز خوانی آموزش دهیم که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

نیما بازدید : 47 دوشنبه 20 مرداد 1399 زمان : 11:49 نظرات (0)

پراید برای اولین بار در سال ۱۳۷۲ در ایران در دو نوع پراید سدان با نام صبا و پراید هاچ بک با نام نسیم در بازار تولید و عرضه شد. با انصراف شرکت کیا موتورز در سال ۲۰۰۱ از تولید پراید، لیسانس این محصول در اختیار شرکت سایپا قرار گرفت.

پراید 131 se دوگانه سوز-قیمت پراید 131 se-وزن پراید صبا

سایپا ۱۳۱ تغییر یافته (فیس لیفت) پراید صبا است. تولید پراید ۱۳۱ از سال ۱۳۸۹ آغاز شد و با توجه به امکانات و آپشن های مختلف، در ۵ تیپ مختلف ST، LX، SL، SX و EX عرضه می‌شد، اما به دلیل اجباری شدن ترمز ABS بر روی خودروها تیپ­های ST و LX در سال ۱۳۹۱ از رده خارج شدند. بعد از آن تولید تیپ LE با یک کیسه هوا و ترمز ABS در دستور کار قرار گرفت اما باز هم به دلیل نداشتن فرمان هیدرولیک با مشکلاتی همراه بود. در سال های ۱۳۹۲ و ۱۳۹۳ هم دو تیپ دیگر با نام های SE و TL که دارای دو کیسه هوا، ترمز ABS و فرمان هیدرولیک بودند، تولید شدند و توانستند استاندارد آلایندگی یورو ۴ را بدست بیاورند.

تاریخچه‌ی پراید

بسیاری از مردم ما پراید را خودرویی کره‌ای می‌دانند. اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید این خودرو از قاره‌ای دور به کشور ما آمده است. در بررسی پراید و تاریخچه‌ی آن به نام ایالات متحده‌ی امریکا می‌رسیم. در سال 1986 کمپانی فورد امریکا، طرح اولیه‌ی خودروی پراید را به کمپانی مزدا ارائه کرد. مزدا که در آن زمان زیر مجموعه‌ی کمپانی فورد بود، خودرویی را بر پایه‌ی پلتفرم مزدا121 طراحی کرد و نام آن را ” فورد فستیوا ” گذاشت.

این خودرو در آن زمان فقط در کلاس هاچ‌بک سه در طراحی شده بود. بعد از آن و به دنبال ورود این خودرو به بازارهای جهانی، کمپانی کیاموتورز، امتیاز تولید این خودرو را از شرکت مزدا خریداری کرد و آن را با نام کیاپراید تولید و روانه‌ی بازار خودروی کره‌ی جنوبی کرد. کیا موتورز، بعد از موفقیت نسخه‌ی هاچ‌بک پراید، تیپ سدان این خودرو را هم وارد بازار کرد. در سال 1990 یعنی اوایل دهه‌ی هفتاد شمسی، شرکت سایپا خط تولید و مونتاژ پراید را در ایران راه‌اندازی کرد و از آن زمان این خودرو رسما وارد بازار خودروی ایران شد.

بررسی پراید و تیپ‌های مختلف آن

پراید در طول سال‌ها حضورش در ایران هم فیس‌لیفت‌های مختلف داشته و هم در کلاس‌های گوناگون تولید شده‌است. پراید صبا، پراید سدان 132، پراید 111 ، پراید131، پراید 141 و پراید 151 تیپ‌های مختلفی هستند که یک به یک در بررسی پراید به آن‌ها خواهیم پرداخت.

پراید صبا

وقتی صحبت از پراید می‌شود همه همان ظاهر آشنایی را به خاطر می‌آوریم که حالا جزیی از خاطرات نوستالژیک نسل دهه‌ی هفتاد شده است. سدانی کوچک با طراحی ساده که به دلیل قیمت خوبش توانست سال‌ها خوب بفروشد. سایپا صبا در حقیقت همان اولین پراید سدانی است که وارد خط مونتاژ ایران شد و سایپا نام صبا را بر آن قرار داد. طراحی ظاهری این خودرو را همه می‌شناسند و صحبت از آن تکرار دیده‌ها‌ی همگان است. یک طراحی ساده و یکنواخت که در داخل کابین هم ادامه دارد. کابین پراید بسیار ساده و به دور از هرگونه خلاقیتی است. صندلی‌ها با روکش پارچه‌ای و با قابلیت تنظیم دستی، بسیار خشک و معمولی طراحی شده‌اند. پراید صبا اولین نمونه‌ی تولیدی شرکت سایپا بود و به همین دلیل کیفیت متریال به‌کار رفته در این خودرو با تیپ‌های بعدی بسیار متفاوت است. نمونه‌های اولیه‌ی پراید کیفیت بهتری در داشبورد و قطعات داخلی داشتند.

در بررسی پراید صبا باید این نکته را متذکر شویم که این خودرو هیچ چیزی به عنوان آپشن رفاهی ندارد. شیشه‌ها بالابر دستی دارند و فرمان هم هیدرولیک نیست.در بخش فنی یک پیشرانه‌ی 4 سیلندر 8 سوپاپ داریم که با حجم 1.3 لیتر توان تولید قدرتی برابر با 63 اسب بخار و گشتاوری معادل 103 نیوتن متر دارد. حداکثر سرعت سایپا صبا 170 کیلومتر در ساعت و شتاب صفر تا صد آن 15 ثانیه است. صبا، استاندارد آلایندگی یورو2 را دارد و با سیستم ترمز جلو دیسکی و عقب کاسه‌ای خودرویی ناایمن است. نکته‌ی مثبت سایپا صبا به جز قیمت مناسبش، مصرف سوخت این خودرو است که با عدد 7 لیتر در 100 کیلومتر، مصرف مناسبی است.

پراید 131

این پراید در واقع فیس‌لیفت سایپا صبا است که از سال 1389 به جای صبا که استانداردهای ایمنی را نداشت، وارد بازار ایران شد. سایپا پراید 131 را بر روی همان پلتفرم قدیمی ساخت و فقط دستی به سر و روی این خودرو کشید تا از نظر طراحی ظاهری کمی بهتر به نظر برسد. چراغ‌های جلوی پراید 131 حالت کریستالی دارند. اما در بخش فنی تغییر خیلی خاصی دیده نمی‌شود. از سال 1393 که بعد از انتقادات زیاد به پراید، و قانونی شدن سیستم ترمز ABS، سایپا پرایدهای 131 را با این سیستم ترمز و با دوکیسه ی هوا به بازار عرضه کرد. علاوه بر این سیست فرمان هیدرولیک هم بالاخره به پراید اضافه شد و با کمی تقویت موتور قدرت پیشرانه به 69 اسب بخار افزایش پیدا کرد.

پراید 131 فیس‌لیفت پراید صبا که تغییر چندانی نداشت.

برای مشاهده مجموعه لوازم یدکی پراید 131 کلیک کنید

پراید 132

پراید 132 هم فیس لیفت پراید 131 است که از نظر ظاهری فقط چند تفاوت جزیی دارند. تغییر در فرم چراغ‌ها، اندازه‌ی جلو پنجره، و برداشته شدن زه‌های اطراف بدنه، شاخص ترین تغییرات این خودرو است . در بررسی پراید 132 می‌بینیم که این خودرو در دو تیپ SE و TL به بازار عرضه شده که تفاوت آن‌ها در فرمان هیدرولیکی است که فقط در تیپ SE به کار رفته است! از نظر فنی هم پراید 132 تغییر محسوسی ندارد. همان پیشرانه‌ی قبلی که با کمی تقویت توان تولید قدرت 71 اسب بخار را داراست. پراید 132 با داشتن استاندارد آلایندگی یورو4، سیستم ترمز ABS، دو کیسه‌ی هوا و سیستم قفل مرکزی و ضد سرقت ایموبلایزر، نسبت به نمونه‌های قبلی خودرویی ایمن‌تر است.

در بررسی پراید 132 متوجه می‌شویم که از زمان تولید این خودرو به بعد سایپا کمی هم به اضافه کردن امکانات رفاهی فکر کرد! شیشه بالابرهای برقی، سیستم تهویه‌ی هوشمند، سیستم صوتی با قابلیت پخش MP3، مه شکن و گرمکن شیشه‌ی عقب از جمله امکاناتی بود که سایپا با دست و دل بازی در اختیار خریداران بی‌شمار پراید قرار داد!

پراید 132 فیس‌لیفت پراید 131 است.

برای مشاهده مجموعه لوازم یدکی پراید 132 کلیک کنید

پراید111

پراید 111 نسخه‌ی هاچ‌بک پراید 131 است. این خودرو تقریبا ناایمن ترین عضو خانواده ی پراید است که به همین دلیل هم تولیدش متوقف شد. طراحی ظاهری و داخلی این خودرو با نمونه‌ی سدان خیلی تفاوتی ندارد. این خودرو با پیشرانه‌ی4 سیلندر 8 سوپاپ و حجم 1323 سی‌سی توان تولید قدرت 71 اسب‌بخار را دارد. سیستم سوخت‌رسانی انژکتوری با پاشش چند نقطه‌ای مشخصه‌ی این خودرو است.

در بعضی از مدل‌های پراید 111 فرمان هیدرولیک هم به کار رفته است. پراید 111 هم دارای تیپ‌های SX، SL،LX، ST و EX است که البته خیلی هم تفاوت خاصی با هم ندارند! دو مدل ST و LX در زمانی تولید شدند که داشتن سیستم ترمز ABS اجباری نبود و به همین دلیل این دو تیپ خیلی زود از چرخه‌ی تولید حذف شدند. باقی مدل‌ها علاوه بر این ترمز، دو کیسه‌ی هوا و فرمان هیدرولیک هم دارند.

پراید 111 نمونه‌ی هاچ‌بک پراید است که ایمنی خوبی ندارد.

برای مشاهده مجموعه لوازم یدکی پراید 111 کلیک کنید

پراید 141

پراید 141 هاچ‌بک دیگری از خانواده‌ی پراید است که در سال 1389 ساخته شد. در بررسی پراید 141 می‌بینیم که این خودرو با اینکه در کلاس هاچ‌بک قرار گرفته اما صندوق عقبی جادارتر و بزرگ تر از پراید 111 دارد. از نظر ظاهری و کابین داخلی هم تغییرات مشخصی در طراحی این خودرو داده شده است. این تغییرات در شکل فرمان، کنسول جلو و داشبورد بیشتر خودش را نشان می‌دهد.

اما پراید 141 کیفیت ساخت پایین و امکانات رفاهی محدودی دارد. از نظر فنی همان پیشرانه‌ی قدیمی پراید بر روی این خودرو قرار گرفته که قدرتی برابر با 63 اسب بخار و گشتاور 103 نیوتن متر دارد. شتاب صفر تا صد این خودرو 14.5 و حداکثر سرعتش 130 کیلومتر است. پراید 141 استاندارد آلایندگی یورو 2 دارد. کیسه‌ی هوا در این خودرو فقط برای راننده در نظر گرفته شده است. خبری هم از سیستم ترمز ABS و سیستم ضد سرقت در پراید 141 نیست!

پراید 141 که ناموفق ترین نسخه‌ی پرایدهاست.

برای مشاهده مجموعه لوازم یدکی خودرو پراید 141 کلیک کنید

پراید 151

پراید 151 وانت بار خانواده‌ی پراید است. این خودرو کاملا شبیه باقی اعضای خانواده‌ی پراید است و تنها یک محفظه‌ی بار به جای قسمت عقب پراید به آن اضافه شده است! کابین این خودرو اما کمی بهتر از نمونه‌های دیگر پراید است و کیفیت نسبتا خوبی دارد.از نظر امکانات ایمنی سایپا برای پراید 151، دو کیسه‌ی هوا و سیستم ترمز ABS و سیستم ضد سرقت در نظر گرفته است. در بررسی پراید 151 متوجه امکانات رفاهی متنوعی می‌شویم که سایپا برای این خودرو در نظر گرفته است.

کمربند ایمنی با قابلیت تنظیم، چراغ عقب با مه شکن،فرمان با قابلیت تنظیم ارتفاع و چراغی برای هشدار ایرادهای موتور از جمله امکانات این خودرو است. پراید 151 همان پیشرانه‌ی سایر پرایدها را دارد و از این نظر هم تغییر خاصی دیده‌ نمی‌شود. با اینکه پراید وانت مصرف سوخت پایین و سواری نسبتا بدی ندارد اما نکته‌ی مهم در مورد این خودرو کیفیت پایین و ایمنی ضعیف آن است. پراید بررسی 151 اصلا برای حمل بارهای سنگین گزینه‌ی مناسبی نیست.

نیما بازدید : 81 یکشنبه 12 مرداد 1399 زمان : 12:00 نظرات (0)

برای بررسی زانتیا به پیشینه ای از آن نگاهی داشته باشیم. کمپانی سیتروئن نامی شناخته شده در کشور ماست و علاقمندان بسیاری هم دارد. ژیان، نوستالژیک ترین تولید کمپانی سیتروئن در ایران است که در خاطرات بسیاری از ما رد کمرنگی از آن هنوز باقیست. سال‌ها بعد از حضور ژیان در ایران، خودروی جدیدی از این کمپانی وارد کشورمان شد که با استقبال بسیار خوبی از سمت مردم ما روبه‌رو گردید. زانتیا را می‌توان بعد از پژو، محبوب‌ترین خودروی فرانسوی در ایران دانست.

این خودرو در اواسط دهه‌ی هفتاد پا به بازار خودروی ایران گذاشت و تا سال‌ها در این بازار خوش درخشید. بعد از توقف تولید زانتیا در فرانسه، از سال 1380 به مدت 9 سال شرکت سایپا، خط مونتاژ زانتیا را راه‌اندازی کرد و سرانجام در سال 1389 چرخه‌ی تولید و مونتاژ این خودرو در ایران هم به آخر خط رسید. چرا زانتیا خودروی موفقی بود؟ ما در این مقاله به همراه کارشناسان فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی دولوکس کار به بررسی زانتیا ، مشخصات ظاهری و فنی و دلایل موفقیت آن خواهیم پرداخت.

طراحی ظاهری دلنشین

زانتیا زمانی وارد کشور ما شد که بازار به شدت خالی از خودرویی متفاوت و خاص بود. بازار محدود خودروی ایران منتظر جرقه‌ای بود گرمای ویژه‌ای به ان بدهد و سرانجام قرعه به نام کمپانی فرانسوی سیتروئن افتاد. در همان زمان واردات خودروهای ژاپنی و کره‌ای هم اوج گرفته بود و بازار بی‌رونق خودرو به یک‌باره به جنب و جوش افتاد. در بررسی زانتیا ابتدا باید به طراحی ظاهری و داخلی آن پرداخت. ظاهر زانتیا را باید با خودروهای زمان خودش مقایسه کرد. نسبت به طراحی‌های آن زمان، طراحی زانتیا علیرغم سادگی، زیبایی و جذابیت خاص خودش را داشت. کاپوت کشیده و بدون خطوط حجم دهنده، جلوپنجره‌ی کوچک و سپری نسبتا پهن و مشکی نمای روبه‌رویی زانتیا را تشکیل می‌دهد.

طراحی ساده‌ی زانتیا مانعی برای فروش موفقش نبود.

از نمای جانبی هم، خطوط کشیده به صندوق عقبی کوچک می‌رسد که با چراغ‌های مستطیل شکل، ظاهر ساده‌ی زانتیا را تکمیل می‌کند. در حقیقت جذابیت و زیبایی زانتیا در همین سادگی‌اش نهفته است. معمولا خودروهای فرانسوی از نظر طراحی ظاهری پیچیدگی‌های خودروهای کره‌ای و ژاپنی را ندارند اما شاید برخی معتقد باشند که زانتیا زیادی از حد ساده است! این سادگی در کابین هم ادامه دارد. کابین داخلی زانتیا تقریبا هیچ ویژگی چشمگیر و جذابی ندارد اما فرم طراحی صندلی‌ها و سیستم تعلیق این خودرو، باعث می‌شود که هرکس یک‌بار سواری این خودرو را تجربه کرده باشد، هرگز آن را فراموش نکند.

ویژگی‌ها و امکانات رفاهی

خودروهای فرانسوی عموما در دنیا به خودروهایی اقتصادی معروفند. طبیعتا از خودروهای اقتصادی نمی‌توان توقع آپشن‌های زیادی داشت و البته در دهه‌ی هفتاد هم آپشن‌های رفاهی خاص بیشتر در برندهای خاصی مانند ب‌ام‌و، بنز و خودروهای امریکایی دیده می‌شدند در بررسی زانتیا و ویژگی‌ها و آپشن‌های رفاهی آن می‌بینیم که این خودرو مجهز به شیشه بالابرهای برقی جلو و عقب، آینه‌های جانبی برقی با قابلیت تاشدن، سنسور باران، برف پارک‌کن هوشمندی که با سرعت باران هماهنگ می‌شود و چراغ‌های مه شکن در قسمت جلوی خودرو است.

در داخل کابین نمایشگرهایی قرار داده شده که یکی از آن‌ها میزان ساییدگی لنت ترمز در چرخ‌های جلو را نشان می‌دهد. یک نمایشگر دیگر برای نشان دادن میزان مسافت طی شده و زمان مراجعه به تعمیرگاه برای سرویس‌های دوره‌ای را هشدار می‌دهد.

کابین ساده‌ی زانتیا از خودروهای زمان خودش زیباتر و به روزتر بود لوازم یدکی زانتیا

صندلی‌های زانتیا با ارگونومی خوب و با امکان تنظیم مکانیکی ارتفاع و گودی کمر و امکان تخت خواب شدن، از جمله ویژگی‌های رفاهی خوب این خودرو است که راحتی سرنشینان را تامین می‌کند. با اینکه روکش این صندلی‌ها، پارچه‌ای است اما به دلیل کیفیت بالای ساخت و استفاده از متریال خوب، در استفاده‌های طولانی مدت، ظاهر خوب خود را حفظ می‌کنند.

https://www.autopartspro.co.uk/citroen-xantia-carparts

https://www.buycarparts.co.uk/citroen-xantia

نیما بازدید : 41 یکشنبه 15 تیر 1399 زمان : 15:04 نظرات (0)

تابلو مغازه به تابلویی اطلاق می شود که همراه با نور و به صورت حروف برجسته و با بعد و حجم طراحی و پیاده سازی شود
و طراحی آن بگونه ای باشد که نسبت به تابلوهای سایر رقبا ، از خلاقیت و نوآوری برخوردار بوده
و بتواند نظر مشتریان را به خود جلب کرده و نام برند تجاری شما را در ذهن مشتریان حک نماید .

و زمانی که مشتری به محصولات و یا خدمات شما نیاز پیدا میکند برند شما را به مشتری یادآور کرده و مشتری را به سمت شما هدایت نماید .

با ورود دستگاه های پیشرفته به دنیای تابلوسازی ، امکان ساخت تابلوها به شیوه های متعدد و مدرن فراهم گشته و کلیه عملیات طراحی تا پیاده سازی یک تابلو تبلیغاتی توسط تابلوساز و متخصصین و با کمک دستگاه ها در کارگاه تابلوسازی انجام می پذیرد 

تابلوسازی یکی از روش های تبلیغاتی مرسوم می باشد که از گذشته های دور تا به امروز برای معرفی نوع مشغله کاری ساخته و نصب می شد . روش های تبلیغاتی زیادی وجود دارد که می توانید در محل کسب خود انجام دهید تا برای فروش بیشتر محصولات خود مشتریان جدیدی بدست آورید این روشها عبارتند از  تبلیغ از طریق کاتالوگ محصولات و بروشور یا قراردادن استندهای تبلیغاتی در جلوی درب مغازه ها یا فروشگاه ها ، پخش تراکت یا استفاده از افرادی که با صدای بلند به معرفی محصول شما می پردازند و مشتریان را به سوی مغازه یا فروشگاه شما هدایت می کنند . فارغ از همه این روش های تبلیغاتی نداشتن تابلو مغازه یا تابلو فروشگاه به عنوان تابلو سر درب یک فضای گنگ و نامفهوم برای مغازه یا فروشگاه شما ایجاد می نماید . در واقع تابلو مغازه به عنوان شناسنامه یا هویت برای معرفی نوع کسب و کار شماست و نبود آن مانند یک خانه بدون پلاک است که نمی توان آدرس آن را یافت.

ما در اینجا در مورد کسب و کارهای خرد مانند یک مغازه یا فروشگاه بحث می کنیم و طبیعتا کسب و کارهای بزرگتر نیاز به تبلیغات گسترده تر و فراتراز یک تابلو مغازه یا تابلو فروشگاه دارد و می بایست در سطح شهر یا به صورت فراتر در سطح کشور به تبلیغ پرداخت و تنها چیزی که سبب می شود شما از رقبای خود گام فراتری بردارید تبلیغ درست ، به جا و موثر است .

تابلو مغازه معرف برند یا نوع کسب وکار شما در مکان کسب برای رهگذارانی که از مقابل مغازه شما در حال عبور و مرور هستند . تابلو مغازه در گذشته به صورت تابلو فلکسی یا پلکسی گلاس بدون نور و صرفا با نصب یک بنر ساده بر روی یک قاب فلزی صورت می گرفت اما با پا گذاشتن دستگاه چلنیوم ساز به عرصه تابلوسازی دیگر تابلوهای تبلیغاتی مانند گذشته بی روح و ساده در حد چند نوشته نیستند بلکه به صورت حروف برجسته و با نورپردازی به شیوه های مدرن چشم نوازی می کنند .

در اینجا چند سوال مطرح می شود اینکه

نصب کدام تابلو مغازه مناسب تر است ؟

کدام تابلو مغازه زیبایی بیشتری دارد ؟

آیا قیمت تابلو مغازه مقرون به صرفه است ؟

مقرون به صرفه بودن قیمت تابلو مغازه بستگی به میزان بودجه صاحبین مشاغل دارد خب همواره این اصل حاکم است هرچیزی که قیمت بالاتری دارد قطعا زیباتر ، شیک تر و چشم نوازتر است در مورد تابلو تبلیغاتی نیز چنین صدق می کند . برای ساخت تابلوی تبلیغاتی مغازه یا فروشگاه می توان از انواع متعدد تابلوها همچون تابلو چلنیوم ، تابلو استیل ، تابلو کامپوزیت ، تابلو ترموود ، تابلو نئون پلاستیک ، تابلو فلکسی ، تابلو برجسته ، تابلو روان یا تابلو ال ای دی و سایر انواع تابلو های تبلیغاتی بهره برد اما اینکه کدام تابلو تبلیغاتی مناسب است بستگی به بودجه شما و قیمت تابلو مغازه دارد اما همیشه سعی کنید برای انتخاب تابلو مغازه  یا تابلو فروشگاهی جدیدترین متد روز را بکار بگیرید که بتوانید برای سالهای متمادی از آن استفاده کنید و تابلو به روزی داشته باشید و مجبور نشوید طی مدت زمان کوتاه آن را تعویض نمایید و هزینه مجدد پرداخت کنید .

نیما بازدید : 71 سه شنبه 10 تیر 1399 زمان : 11:59 نظرات (0)

در واقع زنجیر‌ها از نظر شکل و نوع بافت، باهم تفاوت دارند. اما همه ی آن‌ها از دانه‌ها و اجزای به هم متصلی تشکیل شده که در یک راستا در هم تنیده شده اند تا ساختاری پیوسته، درخشان، منعطف و زیبا را پدید آورند.

آنچه درباره ی انواع مدل‌های زنجیر طلا باید بدانید آن است که هر کدام از آن ها، کاربرد مخصوص خود را دارند و سبک و سیاق خود را در بدن شما نمایان می کنند. بعضی از آن‌ها به تنهایی فاقد معنا هستند و در کنار آویز کاربردشان معنا پیدا می کند.

برخی دیگر به تنهایی می توانند به عنوان یک گردنبند مستقل و زیبا مورد استفاده قرار گیرند. در اینجا ۱۰ مدل اصلی زنجیر‌ طلا را به شما معرفی می کنیم:

۱- زنجیر ملوانی – Anchor/Mariner chain

در واقع از قطعات کوچک بیضی شکل بهم متصل تشکیل می‌شود که یک میل ظریف، بصورت قطری از میانه ی هر بیضی عبور کرده باشد.

(مطابق تصویر بالا) همانطور که از نام این زنجیر‌ طلا پیداست، نام و مدل آن الهام گرفته از زنجیر لنگرهای کشتی است .

زنجیرهای ملوانی ضخیم معمولاً مردانه‌تر هستند. نکته مهم در استفاده از این زنحیر آن است که فقط زنجیرهای ملوانی ظریف را با انواع آویزها ست می کنند. و برای زنجیرهای ضخیم‌تر بهتر است که بصورت مجرد مورد استفاده قرار گیرند.

۲- زنجیر توپی یا دانه ای – Ball/Beal chain

زنجیرهایی هستند که از ریزدانه‌های توپی شکل به هم پیوسته ساخته شده اند. این مدل از زنجیر طلا بخاطر نحوه ی اتصال دانه هایش از استحکام کمتری برخوردار بوده و احتمال پاره شدن آن بیشتر است.

زنجیر توپی دانه ای، معمولاً به صورت تنها مورد استفاده قرار نمی گیرد و با آویزهای اسپورت بسیار همخوانی دارد. مناسب‌ترین انواع آویز برای این نوع زنجیرها، پلاک است.زنجیر مربعی یا ونیزی - Box chain

 

۳- زنجیر مربعی یا ونیزی – Box chain

در واقع از مربع‌های کوچک به هم پیوسته‌ای تشکیل شده که ظاهری صیقلی و ممتد دارند. این نوع زنجیر طلا دارای استحکام زیادی است اما درصورت شکست یکی از مربع ها، تعمیر آن دشوار است.

هرچند می توان با حذف قطعه ی شکسته، سایر قطعات را بدون تغییر در ساختار، به راحتی به یکدیگر متصل کرد و مورد استفاده قرار داد. مدل مربعی بین آقایان و خانم‌ها به یک اندازه رایج بوده و زنجیرهای ضخیم‌تر از این نوع، بیشتر مختص آقایان است.

۴- زنجیر کیبل – Cable chain

در واقع رایج ترین انواع زنجیر است. تعدادی دانه ی بیضی شکل به هم پیوسته که طی قرون متوالی، از صنعت کشتی سازی تا صنعت ظریف جواهر سازی همواره مورد استفاده قرار می گرفته است.

این مدل زنجیر طلا دارای استحکام زیادی بوده و درصورت شکستن، به راحتی قابل اتصال مجدد می باشد. پیشنهاد می کنیم این زنجیر را هیچ وقت به تنهایی استفاده نکنید زیرا زیبایی‌های آن در کنار یک آویز شیک، نمایان می‌شود.

۵- زنجیر کارتیه – Curb chain

زنجیری است که از قطعات مسطح چسبیده به هم ساخته شده و شکل ساده و زیبایی دارد. این مدل از زنجیر طلا ، همیشه بر مد سوار است و به هیچ دوره و سبک خاصر وابسته نیست. دارای استحکام زیاد است. به سادگی قابل تعمیر است.

به تنهایی نیز قابل استفاده می باشد و در بین آقایان و بانوان به یک اندازه مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع زنجیر معمولاً نخستین انتخاب مشتریان در هنگام خرید زنجیر است و دلیل آن نیز همین همواره مد بودن آن است.

زنجیر کارتیه ترکیبی - Figaro chain۶

در واقع یک نوع زنجیر کارتی است که اجزای آن بصورت دوره‌ای از ابعاد کوچک‌تر و بزرگ‌تر تشکیل شده اند. این نوع زنجیر یک مدل تجملاتی‌تر محسوب می‌شود و خاستگاه آن از ایتالیا بوده است.

از نظر استحکام و دوام بسیار مورد تایید است و قابلیت تعمیر آن نیز وجود دارد. با این نکته که امکان حذف یک قطعه از زنجیر وجود ندارد چون در این صورت، الگوی متناوب آن بهم خواهد خورد.

این زنجیر طلا ، برای استفاده در مراسم‌های رسمی و با همراهی لباس‌های سنگین و رسمی، بسیار مناسب است و مانند زنجیرهای کارتی ساده، زنجیرهای ضخیم‌تر آن برای آقایان و زنجیرهای ظریف‌تر آن برای خانم‌ها مورد استفاده قرار می گیرد.

۷- زنجیر طنابی – Rope chain

به زنجیرهایی گفته می‌شود که دانه‌های تشکیل دهنده ی آن مطابق تصویر زیر شبیه به یک طناب گرد هم پیچیده شده اند و ساختاری درخشان و زیبا را تشکیل داده اند.

این مدل از زنجیر طلا ، یکی از پر طرفدارترین انواع زنجیر در سراسر جهان است و به دلیل پایداری و استحکام بسیار بالای آن، برای استفاده با آویزهای سنگین، گزینه‌ای بسیار مناسب می باشد. زنجیرهای طنابی، به دلیل در هم پیچیدگی شان، نور را از زوایای مختلفی بازتاب داده و درخشندگی بیشتری نسبت به سایر زنجیرها دارند.

مدلهای ظریف این زنجیر معمولاً با آویزها ست می شوند اما مدل‌های ضخیم‌تر آن، به تنهایی نیز قابل استفاده هستند.

 

 

۸- زنجیر سنگاپوری – Singapore chain

به مدل هایی از زنجیر گفته می‌شود که قطعات به هم پیوسته ی آن، به گونه‌ای کنار یکدیگر قرار گرفته اند که دارای یک پیچ خوردگی زیبا باشند. پیچ خوردگی منعطفی که با یک اشاره ی دست نیز باز می‌شود و مجدد به جای خود باز می گردد.

این شیوه ی حرکتی دورانی باعث زیبایی و چشمگیری بیشتر این زنجیر طلا می گردد و معمولاً هم با آویزهای متنوع مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع زنجیر، برای مصارف روزانه و یا مهمانی‌های غیر رسمی بسیار مناسب است.

۹- زنجیر ماری – Snake chain

همانطور که از نام آن پیداست، ظاهر بافت و انعطاف حرکتی آن، شبیه به مار است. این مدل در واقع از صفحه‌ها و یا تسمه‌های بسیار ریزی ساخته شده است که به صورت بسیار نزدیک، به یکدیگر بافته شده اند.

زنجیر ماری ، به دلیل در هم تنیدگی بسیار نزدیک اجزای آن، ظاهری یک دست، پیوسته، محکم و براق دارد و مانند سایر زنجیرها دارای بافت قابل رویت نیست.

بخاطر همین ویژگی بافتی، کمتر در مو گیر کرده و کمتر نیز به هم پیچ می خورد و نگهداری و تمیزکردن آن نیز راحت‌تر است. این مدل زنجیر جهت استفاده با جواهرات و آویزها به صورت روزمره بسیار بسیار مناسب است.

به زنجیرهایی گفته می‌شود که اجزای آن در یک جهت، در امتداد هم و در هم تنیده شده باشند.

دلیل نام گذاری این نوع زنجیر، شباهت زیاد آن با قسمت بالایی خوشه ی گندم است و مانند زنجیرهای ماری، زنجیری نیمه متحرک محسوب می‌شود. دارای استحکام بالا بوده و چه به همراه آویزها و چه به تنهایی، زیبایی لازم برای استفاده را دارد.

برای مطالعه بیشتر وارد لینک زیر شوید :  معرفی انواع زنجیر طلا

 

نیما بازدید : 77 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399 زمان : 10:29 نظرات (0)

لیزر موهای زائد برای افرادی که می خواهند روشی تقریباً دائمی را جایگزین روشهای موقتی موجود چون تیغ ، وکس ، اپیلاسیون و ... برای حذف موهای زائد خود کنند؛ انتخاب مناسبی است. لیزر با دستگاه الکساندرایت با از بین بردن فولیکول های مو ، رشد مجدد آنها را متوقف می کند و نتیجه آن کاملا ایمن و تضمین شده است. اما بسیاری از افرادی که تصمیم دارند جلسات لیزر مو را آغاز کنند؛ از نحوه عملکرد و عوارض وحشتناک لیزر موهای زائد می‌ترسند.

لیزر موهای زائد

 

اگر می خواهید از عوارض جانبی احتمالی پس از آن و همچنین شایعاتی که در خصوص عوارض وحشتناک فرایند لیزر مو وجود دارد؛ مطلع شوید؛ این مقاله را به طور کامل بخوانید.

خوشبختانه تکنولوژی پیشرفته لیزر برای تمام افرادی که قصد استفاده از این دستگاه را دارند؛ ایمن و تضمین شده است. لیزر الکساندرایت می‌تواند با بازدهی بسیار بالا طی یک دوره درمانی حدود ۸۵ درصد از موهای زائد بدن را به طور کامل کاهش دهد اما سوال اینجاست که آیا شایعات مربوط به عوارض وحشتناک لیزر موهای زائد با دستگاه الکس صحت دارد؟

تاکنون تمام افرادی که از دستگاه لیزر الکساندرانت در لیزر موهای زائد استفاده کرده‌اند؛ هیچ گونه عوارض وحشتناک کوتاه مدت و بلندمدتی را تجربه نکرده اند.

البته مشاهده عوارض جانبی جزئی بعد از جلسات لیزر مو کاملا طبیعی است. تمام این عوارض جانبی پیش از شروع جلسات لیزر توسط متخصص پوست و مو برای بیماران توضیح داده می شود. واکنش نشان دادن پوست به این درمان مخصوصا زمانی که در نواحی وسیع بدن مانند کمر مورد استفاده قرار می گیرد نیز کاملاً طبیعی است.

بیشتر عوارض جانبی که ممکن است بعد از جلسات لیزر مو مشاهده کنید؛ جزئی و موقتی هستند و حتی در صورتی که این عوارض برای مدتی طولانی مثلا در حدود یک هفته روی پوست شما باقی بماند با مراجعه به متخصص پوست و مو و مصرف داروهای متناسب با آن به سرعت از بین می روند.

برای دیدن ادامه مطلب در رابطه با لیزر موهای زائد و قیمت لیزر موهای زائد کلیک کنید.

نیما بازدید : 105 شنبه 13 اردیبهشت 1399 زمان : 15:17 نظرات (0)
لینک دوستان
درباره ما
چکش طلایی مجله‌ای متفاوت در سراسر وب است که به موضوعات متفاوتی میپردازد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 210
  • بازدید سال : 1,126
  • بازدید کلی : 4,659